Pintér Panna (2019) Kötődés és regulációs viselkedés óvodáskorban – a Madárfészekrajz és a Módosított Still-Face Paradigma eredményei. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
PDF
490867376.pdf Hozzáférés joga: Csak regisztrált felhasználók Megtekintés (2MB) |
Intézmény
Pázmány Péter Katolikus Egyetem
Kar
Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Típus
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Külső
Rajnik Mária
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Belső
Hámori Eszter
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Mű típusa: | Diplomamunka (MA/MSc) |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kardos Helga |
Feltöltés dátuma: | 2024. Feb. 02. 09:30 |
Utolsó módosítás: | 2024. Apr. 30. 09:18 |
URI: | https://diplomamunka.ppke.hu/id/eprint/15517 |
Actions (login required)
Tétel nézet |