Tételek ahol a tanszék "Vitéz János Tanárképző Központ" és a mű dátuma 2024
Diplomamunka
Arnótszky Orsolya (2024) A kondorosi tanyasi iskolák: oktatás a Viharsarokban. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balczerné Szekeres Piroska (2024) Az óvodából az iskolába történő átmenet; A gyermekek tagintézmények közötti átmenetének segítése a sikeres iskolakezdés érdekében. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Battáné Hugyecz Ildikó (2024) Óvodásból iskolás - átmenet megkönnyítésének lehetőségei. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bencze Georgina (2024) A mesélés hatásai a kreativitásra kisgyermekkorban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Boros Bence Dávid (2024) Egy katolikus erkölcstan-életvezetés tanmenet létrehozása J.R.R. Tolkien: 'A Hobbit' című művének felhasználásával. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Budaházi Fruzsina (2024) Külföldi tanulók integrációs nehézségei egy általános iskolai osztályfőnök szemével. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bálint Enikő (2024) Bábjáték az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Böcskei Alexandra (2024) Dragomán György novellisztikájának beágyazása a középiskolai tananyag keretébe. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csatári Zsófia (2024) Egy sorkatona visszaemlékezései. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Császár Levente (2024) Csanádpalota kéziratos énekeskönyve (1815) a máriaradnai zarándoklatról és a kézirat tételi napjaink oktatásában. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Czinege Zsófia Katalin (2024) A török kori Buda kulturális emlékezete – Gül baba hagyományának lehetőségei az oktatásban. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Debre Márta (2024) Internetbiztonság a Leányfalui Móricz Zsigmond Általános Iskolában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Deák Zsuzsanna Zita (2024) Tanóra vs. játék? - A sakk, mint tanulást támogató komplex képességfejlesztő eszköz alkalmazásának lehetőségei az alsó tagozatban. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dobrosi Jelinek Piroska Rita (2024) A játék hatalma- játékszkeptikus kollégák meggyőzése kipróbált és tanteremben bevált játékok gyűjteményével. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Katalin Anita (2024) A mentorálás gyakorlata egy budapesti gimnázium példáján. A tanárjelöltek jelenlétének hatása az iskolára mint szervezetre. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dóczi Zsombor Martin (2024) A múlt és a jelen - A videójátékok alkalmazása a köznevelésben. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Faludyné Kiss Szilvia Ilona (2024) Digitalizáció hatása a 3-14 éves korosztály fejlődésére a Taszári Fésűs Éva Általános Iskola beiskolázási körzetében. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ferenczy Tóth Ildikó (2024) SEGÍTŐKUTYÁK ALKALMAZÁSA KUTYÁVAL ASSZISZTÁLT SZEMLÉLETFORMÁLÓ KÖZÉPISKOLAI OSZTÁLYFŐNÖKI ÓRÁK. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Finé Tatarek Zsuzsanna (2024) Terápiás kutya fejlesztő hatása a Pesterzsébeti Nyitnikék Óvoda Süni csoportjában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Galbavi Péter (2024) Sajátos nevelési igényű tanulók a többségi iskolákban. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Garamhegyi Gellért Győző (2024) Egy modern iskoladráma bemutatása és pedagógiai reflexiója. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gerencsér Adél Viktória (2024) Sajátos nevelési igényű gyermek az óvodában-esetbemutatás. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gerlang Vivien (2024) A matematikai és gondolkodási kompetencia fejlesztési lehetőségei a földrajzórákon. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gyulavics Erzsébet (2024) A 21. SZÁZADI PEDAGÓGUS JÖVŐKÉPESSÉGEK AZ ISKOLÁBAN- EGY PEDAGÓGUS KUTATÁS EREDMÉNYEI. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gábor Marianna (2024) Hagyományok őrzése, ápolása és továbbélése a tarjáni óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hajdú Anna (2024) Az egyházi iskolák nevelő-oktató munkája a Budai Ciszterci Szent Imre Gimnázium példája alapján. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Halász Beáta (2024) A digitális eszközök hatása az óvodáskorú gyermekek fejlődésére. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Haupt Eszter Regina (2024) A Z generáció információs tevékenysége. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hegedűsné Spóner Éva (2024) Az ovifoci hatása a mozgásfejlődésre. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hoffmann né Tóth Anikó Anita (2024) A média hatása a gyermekekre. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Liza (2024) Auswirkungen der Smartdinganwendung auf die Entwicklung der Kinder im Kindergartenalter. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváthné Kornseé Dóra (2024) Eltérő gyermeki sajátosságok az óvodába lépés időszakában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hummel Zita Krisztina (2024) Az óvodapedagógus szerepe a kiemelt figyelmet igénylő gyermekek ellátásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
John Olívia (2024) "A teljesség felé" A művészeti nevelés komplex fejlesztő és nevelő hatásai. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jurecz Anna Kincső (2024) Az új szakképzési stratégia "Szakképzés 4.0" elemzése/hatékonysága a borsodi hátrányos helyzetű diákok körében. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Józsa Anna Léna (2024) Pedagógusok motivációja 2023-ban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kaczur Ilona (2024) Tanulói teljesítmény mérésének objektivitása a tanulási eredmény alapú oktatási modellre épülő szakképzésben intézményvezetői nézőpontból. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kecsmár Csilla (2024) Konfliktusok és kezelésük az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kissné Kurcz Dóra Anna (2024) BTMN gyermekek fejlesztési lehetőségei az óvodában, és óvodán kívül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kokovai Péter (2024) A tanulmányok alatti és az állami vizsgák megszervezésének a változása az iskolai rendszerű szakképzésben. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovácsné Herman Katalin (2024) IKT eszközök használata a vezetői munkában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kreidl Petra (2024) A barátság és a közösség személyiségformáló ereje Lázár Ervin Berzsián és Dideki című művében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kuluncsics Réka Katalin (2024) "És ezért van még a nagyapák történeteinek is olyan jellegzetes íze..." A családi narratívák poétikájáról és pedagógiai lehetőségeiről. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kéry Janka Dorottya Andrea (2024) Vocabulary Learning Strategies in First vs. Second Foreign Language Learning - An Interview Study. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kőkuti András Tamás (2024) Az internet szerepe az iskoláskorú gyermekek fejlődésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lakatos Henrietta (2024) A hortobágyi kényszermunkatáborba hurcoltak tragédiája. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Linn Kevin (2024) A labdarúgó edzések hatása a 9-10 éves gyermekek motoros képességeire. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mezei Alexandra (2024) Az óvoda szerepe a hagyományőrző énekes, népi játékok megtartásában - A Tündérkert Epöli Napközi Otthonos Óvoda hagyományőrző szerepe. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Miklovicz Panna (2024) A Gyermeki hitvilág a mesékben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Molnár Zsófia (2024) Factors Contributing to the Development of Speaking Skills in the Case of Hungarian EFL Teacher Trainees. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mondok Nikolett (2024) Szülők és óvodapedagógusok közötti kommunikáció. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Méhes Anna Margaréta (2024) A digitális eszközök használatának hatása a 6. osztályos tanulók mentális lexikonjának fejlődésére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mészárosné Kiss Boglárka (2024) Környezeti nevelés lehetőségei egy alternatív és egy állami iskolában, avagy összehasonlító elemzés a Kisgöncöl Waldorf Iskola és Alapfokú Művészeti Intézmény és a Visegrádi Áprily Lajos Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Intézmény környezeti nevelési programja között. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagyné Laczkó Erzsébet (2024) A pályaorientáció segítése az osztályfőnöki munkában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagyné Szileszki Dóra (2024) A mulatozás egyes szokásai az egykori Tardoson. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Németh Balázs Bianka (2024) Különleges bánásmódot igénylő gyermekek az óvodában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Oross Kata (2024) Történetalapú nyelvtanítás és beszédkészség-fejlesztés Dianne Jackson A hóember című műve alapján. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Papp Tünde (2024) A Tanítsunk Magyarországért program múltja, jelene és a továbbfejlődés lehetőségei. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Petneházi Helga (2024) A kortárs ifjúsági irodalom mint prevenciós vagy intervenciós eszköz a bullyinggal szemben. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Petróné Dusza Emese (2024) Digitális tananyag készítése matematikából SNI tanulók számára. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pintér Blanka (2024) Egészségnevelés az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pohner Orsolya Zsanett (2024) A két- és többnyelvű nevelés hatásai a mindennapokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pál Zsolt (2024) A teremtett világ fenntarthatósága a kulturális javak gondozásával. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rencz Noémi (2024) A mesélés módszereinek elmélete és gyakorlata az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Román Attiláné (2024) Irodalmi nevelés az óvodában A népmese jelentősége az óvodai anyanyelvi és kommunikációs nevelésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ráfael Nóra Zita (2024) Az óvodapedagógus szerepe sajátos nevelési igényű gyermekek kommunikációjának megsegítésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Senkár Dóra (2024) A környezeti nevelés megjelenése a külföldi és a magyarországi intézmények gyakorlatában, valamint szabályozási környezetében. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ströckerné Gere Renáta (2024) A funkcionális integráció óvoda iskola átmenetben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Dóra Gabriella (2024) A média szerepe óvodáskorú gyerekeknél. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Erika Titanilla (2024) A tanulási-és részképességzavarok fejlesztése mozgásos tevékenységgel, hazai-és németországi mozgásterápiás módszerekkel. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Zsuzsanna (2024) A magyar érettségi vizsga 2017-es és 2024-es követelményeiben történő változások vizsgálata. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szalma Orsolya Ágnes (2024) Iskolát építünk-Egy Waldorf iskola építése és költözése, ennek szociális hatásai az intézményre. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szarka Edina (2024) A mentorálás általános problémái a XXI. században. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szilágyi Vivien (2024) A labdás gyakorlatok mérése és értékelése 6.osztályban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szlobodnyikné Csépe Renáta (2024) A digitális eszközök beszédfejlődésre gyakorolt hatása óvodáskorban. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szolvik Adrienn (2024) A válás és a gyermek. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Takácsné Sági Diána Zsuzsanna (2024) Modern mesék mostohái. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tar Lilla Mária (2024) How do They do it? Vocabulary Learning Strategies Used by Hungarian EFL Learners with Autism Spectrum Disorder - An Interview Study. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tordai Réka (2024) Az óvodások világa, generációs változások. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Trepszker Emese Zsuzsanna (2024) A lemorzsolódás elleni küzdelem egy lehetséges útja. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tátrainé Illés Roberta (2024) A tehetséggondozás lehetőségei az általános iskolában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Balázs László (2024) A német nemzetiségi oktatás a mai értelemben vett Dél-Pesten a Horthy-korszakban. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Krisztina (2024) Elvárások és realitás: a kiemelt figyelmet igénylő gyermekek ellátásának tapasztalatai egy nagyközségi általános iskolában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Krisztián László (2024) A Szombathelyi Credo Férfiegyesület működése 1925 és 1930 között. Egyházi közösség és lokális társadalom viszonya. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóthné Lusánszki Brigitta (2024) A gyermek-és ifjúságvédelemmel összefüggő feladatok végrehajtásának módjai a pedagógus munkában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tőke Dóra (2024) A hallássérültek lehetséges életútjai. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vachajáné Kisgyőri Szilvia (2024) A szalézi nevelési módszer megvalósulása a Zafféry Károly Szalézi Középiskolában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Valek Anett (2024) Olvasóvá nevelés diafilmek segítségével. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Valkóné Csobán Katalin (2024) Vergangenheit und Gegenwart der deutschen Nationalität in Tschawa/Piliscsaba. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vasné Farkas Mariann (2024) A keresztény értékrend és hitéletre nevelés a katolikus iskolákban a közoktatási vezetők szemszögéből. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Walton Viktória Mária (2024) Előadáselemzés drámapedagógiai módszerekkel a középiskolában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.