Tételek ahol a szak "fejlesztő, differenciáló pedagógia területen pedagógus-szakvizsgára felkészítő" és a mű dátuma 2024
B
Battáné Hugyecz Ildikó (2024) Óvodásból iskolás - átmenet megkönnyítésének lehetőségei. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
D
Deák Zsuzsanna Zita (2024) Tanóra vs. játék? - A sakk, mint tanulást támogató komplex képességfejlesztő eszköz alkalmazásának lehetőségei az alsó tagozatban. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dobrosi Jelinek Piroska Rita (2024) A játék hatalma- játékszkeptikus kollégák meggyőzése kipróbált és tanteremben bevált játékok gyűjteményével. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
F
Ferenczy Tóth Ildikó (2024) SEGÍTŐKUTYÁK ALKALMAZÁSA KUTYÁVAL ASSZISZTÁLT SZEMLÉLETFORMÁLÓ KÖZÉPISKOLAI OSZTÁLYFŐNÖKI ÓRÁK. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Finé Tatarek Zsuzsanna (2024) Terápiás kutya fejlesztő hatása a Pesterzsébeti Nyitnikék Óvoda Süni csoportjában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
H
Halász Beáta (2024) A digitális eszközök hatása az óvodáskorú gyermekek fejlődésére. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
P
Petróné Dusza Emese (2024) Digitális tananyag készítése matematikából SNI tanulók számára. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
S
Szabó Erika Titanilla (2024) A tanulási-és részképességzavarok fejlesztése mozgásos tevékenységgel, hazai-és németországi mozgásterápiás módszerekkel. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szlobodnyikné Csépe Renáta (2024) A digitális eszközök beszédfejlődésre gyakorolt hatása óvodáskorban. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.