Tételek ahol a szak "kommunikáció- és médiatudomány" és a mű dátuma 2025
Andrásfi Júlia Lilla (2025) Párizs aranya képernyőn: Andrásfi Tibor olimpiai közvetítéseinek vizuális elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Arkhely Mátyás (2025) Időbeniség és karakterábrázolás viszonya az ,,Egyszer volt, hol nem volt" című sorozatban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Aszalós Antónia Piroska (2025) Digitális CSR-kommunikáció: influencerek szerepe a felelős márkaépítésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bagics Levente Ádám (2025) Laborban készült húsok és a közvélemény: Innováció vagy fenyegetés? A laborhúsok médiareprezentációja a magyarországi online sajtóban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bajcsy Tünde (2025) A K-pop térnyerése Magyarországon: A BTS sikerének és a rajongói közösség elköteleződésének vizsgálata. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bakonyi Zoé Vanda (2025) Egy üzenet, két világ: az idősebb és a fiatalabb generáció reklám befogadásának összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Barabás Lili Kinga (2025) Kárpát-medence és a magyarok - Hogyan gondolkoznak az anyaországi fiatalok a határon túli magyarokról? BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Biró Gábor Zalán (2025) A katonai újságírás etikai kihívásai az orosz-ukrán konfliktusban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bodnár Laura Márta (2025) A sitcomok üzenetei és kommunikációs eszközei a Jóbarátok és az Új lány című sorozatok összehasonlítása alapján. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Buczó Zsófia Réka (2025) Befogadásvizsgálat az Eufória sorozatról a fiatalok körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bulátkó Csilla (2025) Pszichológiai témájú Instagram-tartalmak vizsgálata: a Mélylevegő Projekt, a Pszichodiák Alapítvány és Scheller Virág Instagram-oldalának összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bánovics Dóra Sarolta (2025) Hogyan vezethet a hiányos kríziskommunikáció paraszociális szakításhoz? Esettanulmány: Taylor Swift 2024. 08. 07-i koncertlemondásának hatásai a rajongókra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csernyik Zsombor Attila (2025) A hírnév mint vagyontárgy - A reputáció szerepe a vállalati működésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csontosné Beck Monika Zsuzsanna (2025) A koronavírus-járvány hatása a Budapesti Szent Margit Kórház életére. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Deme Rebeka (2025) Társadalmi tudat és Bong Joon-Ho Snowpiercer című filmje. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dian Kata (2025) A BTS marketingstratégia-váltása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dobránszky Laura Lola (2025) A közösségi médiában megjelenő testképek hatása a női élsportolókra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dragán Antónia (2025) A női karakterek társadalmi beágyazódása Miyazaki Hayao filmjeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Döbrőssy Viktória (2025) A hajléktalanság médiakeretezése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Eőry Laura Margit (2025) A Forma–1 rajongók attitűdje a médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Eőry-Tóth Katalin (2025) Fast fashion és fenntarthatóság - A fenntarthatósági kommunikáció vásárlói tudatosságra gyakorolt hatása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fekete Álmos (2025) Aranyok és arányok – az olimpia sikerességének tükröződése a Népsportban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fömötör Flóra (2025) Az eltérő szociokulturális környezet okozta kommunikációs különbségek az online térben: Az IGN és WatchMojo You Tube-csatornák kommunikációs stratégiáinak összehasonlítása a nemzetközi és magyar You Tube-on. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gelencsér Tímea (2025) A lineáris televíziócsatornák és a streamingplatformok versenyelemzése, különös tekintettel a médiafogyasztás generációs mintázataira. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gieger Blanka (2025) A Starbucks és a Café Frei kávézóláncok kommunikációs stratégiájának változása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gieger Míra (2025) A GLAMOUR 2025 Women of the Year gála kampányának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gyarmati Rebeka Réka (2025) Bizalomépítés a nonprofit szférában - A Papírsárkány Gyermekalapítvány kommunikációs gyakorlata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gál-Binger Lívia Erzsébet (2025) "Nem Zimmer Feri", avagy a balatoni szálláshelyek marketingje. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gárdai Dorottya (2025) Adaptációs kérdések a kortárs képregény filmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hajnik Fruzsina (2025) Az öngyilkosság pszichoszociális reprezentációja televíziósorozatban – A 13 okom volt című sorozat feltárása az öngyilkosság tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hangay Virág Eszter (2025) A keresztény filmek és azok sztereotípiáinak vizsgálata a magyar fiatalokkal való hatékony kommunikáció szempontjából. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Haraszti Fanni (2025) A rendezvényszervezés filmfesztiválokban betöltött szerepe, különös tekintettel a Primanima animációs fesztiválra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Harsányi Annamária (2025) A Gödöllői Királyi Kastély kampánykommunikációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hegedüs Virág (2025) A Nanushka és a ViktoriaVarga PR-tevékenysége a közösségi média platformokon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hortay Balázs (2025) A Hip Hop kultúra a médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Melanie Hanna (2025) A börtönkísérlet popkulturális reprezentációja. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Illy Orsolya (2025) „A szilfidek visszavágnak” – változások a reklámipar életkor és testkép üzenetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Janíková Rebeka (2025) A filmzene narratív hatása A zene szerepe a Star Wars-filmekben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jámbor Bence (2025) Sport és kommunikáció: A Real Madrid C.F. és az FC Barcelona újmédia-felületeinek összehasonlítása. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kajtor Eszter (2025) Hosszú Katinka és az Iron Lady kapcsolata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kapás Viktor István (2025) A Magyar Honvédség "Adaptive Hussars 2023" gyakorlatának kommunikációja során alkalmazott médiakeretek elemzése katonai- és civil sajtó nézőpontjából. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Karnóth Benedek (2025) Az orosz-ukrán háború médiakeretezése a magyar online médiafelületeken; összehasonlító elemzés a háború kitörésének időszakáról és a háború harmadik évfordulójáról. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kashash-Petrovics Kerim Kornél (2025) Identifikáció a videojátékokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Katona Csegő (2025) A rendszerváltás mozgóképes reprezentációja a politikai kommunikáció szempontjából. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kehi Fanni (2025) A 2024-es árvíz médiabeli keretezése az online magyar hírportálokon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kelemen Sámuel Sándor (2025) Adaptációs kérdések a videójátékok kapcsán: Az adaptáció kihívásai, módjai és különbségei filmek és sorozatok esetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kenyó Barnabás (2025) Klasszikussá vált újragondolások: Mit csinált másképp a remake? BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Gergely (2025) Egyén a tömegben - társadalomkritika Reisz Gábor filmjeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Klaudia Erika (2025) Cselekvéselméleti modellek bemutatása a Life is Strange című videójáték alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Viktória (2025) A Tiktok és a könyvpiac kapcsolata: A Booktok befolyása a kiadói döntésekre és marketingre. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Komáromi Edit Petra (2025) A holdudvarhatás kortárs amerikai játékfilmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Komáromi Klaudia (2025) Afroamerikai nők a filmvásznon. Mozgóképes reprezentációk Barack Obama elnöksége tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Fruzsina (2025) Politikai kommunikáció és TikTok: kampánykommunikáció vizsgálata hazánkban a 2024-es európai parlamenti választások tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Zsófia (2025) Színház a médiában 1954-ben és napjainkban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kozma Sára (2025) Az EcoFamily arculatváltása a CSR és a fenntarthatóság jegyében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kövesdi Miklós Gábor (2025) Idegenítés és akkulturáció – Fordítási stratégiák a sajtóban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lakatos Zille Anna (2025) A férfiak és nők közötti kommunikációs különbségek vadászati anekdotákon keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lendér Ferenc Soma (2025) A közéleti és politikai hírek megítélése az egyetemisták között. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Link Panna Lili (2025) Az Arthouse-tól a Mainstream-ig: Az A24 közönségkapcsolatainak és forgalmazási megközelítéseinek tanulmányozása. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lovas Laura (2025) A politikai kommunikáció megjelenése a magyar pop szcénában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lázár Angéla (2025) Az autizmus spektrumzavar megjelenítése a sorozatokban és ennek hatása a fogyatékkal élők megítélésére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lázár Zsófia (2025) A szórakoztatás eltérő konstrukciói az X-Faktor és a Megasztár tehetségkutató műsoraiban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Magyar András (2025) Kulturális és társadalmi különbségek a munkahelyi normákban: A japán, az amerikai és a magyar szervezeti kultúrák összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Makkai Vanda Viktória (2025) Ifjúsági könyvek magyarországi marketingkommunikációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Molnár Zsófia (2025) Milák Kristóf sporttevékenységének médiakeretezése a 2024-es párizsi olimpiai ciklus alatt a magyar online hírportálok cikkeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Eszter (2025) Az autizmusról szóló társadalmi diskurzus vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Norbert (2025) A 2024. évi nyári olimpiai és paralimpiai játékok magyarországi médiareprezentációjának összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Tímea (2025) Sikerekben gazdag adó 1%-os kampányok elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Zalán (2025) Ikerdinamikák a családon belül: Ikernyelv, kriptofázia és kommunikáció a családdal. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nikodém Ágnes (2025) Sajtómágnások: Az üzleti szellemű sajtó térhódítása Magyarországon 1878-1896 között. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nyeste Kata (2025) Brandépítés a művészetben. A Szegedi Kortárs Balett Társulatának márkaépítési gyakorlata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Németh Lőrinc Ágoston (2025) Az európai futball átigazolási híreszteléseinek médiakeretezése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Papp Viktor (2025) Befogadáselméletek, befogadás helyzetek - az új magyar történelmi film vonatkozásában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Parilla Anna (2025) A sorozatnézési szokások változása – A binge-watching jelenség vizsgálata a 18–29 éves korosztály körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Paál Boglárka (2025) A második világháborús olasz repülőgéptől a japán animeipar csúcsáig. Miyazaki Hayao és a Studio Ghibli esztétikája. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pintér Boldizsár György (2025) Az abszurd vizuális kifejezése és a narratívára gyakorolt hatása Jorgosz Lantimosz filmjeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Polcz Péter István (2025) A Hallgatói Önkormányzat kommunikációjának kritikai elemzése a hallgatói aktivitás növelése céljából. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Regula Anna (2025) Megosztott gyermekkor: A családi tartalomgyártás etikai és szabályozási dilemmái. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sass Júlia (2025) A pszichológus karakterének reprezentációja a Testről és lélekről című filmben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sessler Dóra Katalin (2025) A zsidó karakter változása a kortárs amerikai játékfilmben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Somos Zsuzsanna Sára (2025) Időtöltés a YouTube és a TikTok felületén Magyar fókuszcsoportos kutatás a Z és Y generáció online videófogyasztásáról. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szakács Emese Bíborka (2025) André Kertész és a keretezés – Egy fotográfus mediatizációja és vizuális narratívái. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szeleczki Róbert Csaba (2025) A magyar labdarúgás teljesítményének megítélése a politikai preferenciák alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szédeli Flóra Hanna (2025) Újragondolt vizuális identitás: Az RTL 2022-es arculatváltásának összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Széll Dorina (2025) Egy magyarországi vallási szervezet médiareprezentációja a közösségi médiában - az iFeszt példáján keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szőke Orsolya (2025) Az e-sport, mint PR esemény. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sütő Lilla (2025) Társadalmi szervezetek a közösségi médiában. Az Egri Majorette Egyesület kommunikációs gyakorlatának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Takács Alexandra (2025) A rendezvény, mint a kistelepülések kommunikációs eszköze, Magyarpolány rendezvényszervezési gyakorlatának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Torma Bálint Zsolt (2025) Utazási Vloggerek: Magyarósi Csaba, Henry Kettner és Polgar net tartalomgyártási módszereinek összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Torma Eszter Sára (2025) Médiumok közti különbségek: Az FLDS szekta megjelenésének narratív elemzése írott és mozgóképes felületeken. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Turi Ferenc (2025) A Z generáció döntési algoritmusai az online cikkek olvasásakor. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tuza Vivien (2025) Digitális párkapcsolati erőszak: A közösségi média mint a szégyenítés és kontroll eszköze. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Angéla (2025) Tánc mint nonverbális kommunikáció, A hastánc, mint a női önkifejezés eszköze. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Evelin Kata (2025) "Az idő munkája" - Hétköznapi hősök hosszú távú megfigyelése a kortárs magyar kreatív portré-dokumentumfilmben". BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Noémi (2025) A médiaerőszak megjelenítése a Sztárbox című műsorban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Ármin Attila (2025) Márkahűség és vásárlói élmény a kávézóláncok PR-stratégiájában: A Starbucks és a Cafe Frei összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Török Virág (2025) Társadalmi érzékenyítés szerepe a gyerekfilmekben és ennek befolyása a Z generáció szereptudására és sztereotípiakészletére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Törőcsik Adrienn (2025) A szőke nő sztereotipikus ábrázolása az animációs Barbie-filmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Túróczy Lili (2025) Digitális barát vagy veszélyes illúzió? A karakter AI jelensége és veszélyei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vereczkei Mertz Hanna Míra (2025) Az online, hálózati média lehetőségei és kihívásai a színházak számára: platform, stream, digitális kontextus. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vincze Virág Rita (2025) Művészet mint társadalmi diskurzus eszköze. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Végh János András (2025) Az újmédia felületek hatása az olimpiai játékok közvetítéseire. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vörös Viktória Rozália (2025) A Vígszínház kríziskommunikációja az elmúlt öt évben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ágoston Nikoletta (2025) Disszociáció és identitásválság a digitális világban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ódor Alex József (2025) Egy induló vállalkozás arculatának kialakítása - A Fokos Gin Manufaktúra arculatépítése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ősz Lilla (2025) Kisasszonyok: a feminista értékek vizsgálata az 1994-es és 2019-es adaptációkban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Up a level