Tételek ahol a szak "osztatlan tanári képzés" és a mű dátuma 2024
A
Arnótszky Orsolya (2024) A kondorosi tanyasi iskolák: oktatás a Viharsarokban. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
B
Boros Bence Dávid (2024) Egy katolikus erkölcstan-életvezetés tanmenet létrehozása J.R.R. Tolkien: 'A Hobbit' című művének felhasználásával. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Böcskei Alexandra (2024) Dragomán György novellisztikájának beágyazása a középiskolai tananyag keretébe. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
C
Csatári Zsófia (2024) Egy sorkatona visszaemlékezései. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Császár Levente (2024) Csanádpalota kéziratos énekeskönyve (1815) a máriaradnai zarándoklatról és a kézirat tételi napjaink oktatásában. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Czinege Zsófia Katalin (2024) A török kori Buda kulturális emlékezete – Gül baba hagyományának lehetőségei az oktatásban. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
D
Dóczi Zsombor Martin (2024) A múlt és a jelen - A videójátékok alkalmazása a köznevelésben. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
G
Garamhegyi Gellért Győző (2024) Egy modern iskoladráma bemutatása és pedagógiai reflexiója. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
H
Hajdú Anna (2024) Az egyházi iskolák nevelő-oktató munkája a Budai Ciszterci Szent Imre Gimnázium példája alapján. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Haupt Eszter Regina (2024) A Z generáció információs tevékenysége. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
J
Jurecz Anna Kincső (2024) Az új szakképzési stratégia "Szakképzés 4.0" elemzése/hatékonysága a borsodi hátrányos helyzetű diákok körében. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
K
Kuluncsics Réka Katalin (2024) "És ezért van még a nagyapák történeteinek is olyan jellegzetes íze..." A családi narratívák poétikájáról és pedagógiai lehetőségeiről. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kéry Janka Dorottya Andrea (2024) Vocabulary Learning Strategies in First vs. Second Foreign Language Learning - An Interview Study. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
L
Lakatos Henrietta (2024) A hortobágyi kényszermunkatáborba hurcoltak tragédiája. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
M
Mihály Ferenc (2024) Politika és emlékezet. Narratívák a Don-kanyarról. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Molnár Zsófia (2024) Factors Contributing to the Development of Speaking Skills in the Case of Hungarian EFL Teacher Trainees. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
O
Oross Kata (2024) Történetalapú nyelvtanítás és beszédkészség-fejlesztés Dianne Jackson A hóember című műve alapján. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
P
Petneházi Helga (2024) A kortárs ifjúsági irodalom mint prevenciós vagy intervenciós eszköz a bullyinggal szemben. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
S
Senkár Dóra (2024) A környezeti nevelés megjelenése a külföldi és a magyarországi intézmények gyakorlatában, valamint szabályozási környezetében. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
T
Tar Lilla Mária (2024) How do They do it? Vocabulary Learning Strategies Used by Hungarian EFL Learners with Autism Spectrum Disorder - An Interview Study. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Balázs László (2024) A német nemzetiségi oktatás a mai értelemben vett Dél-Pesten a Horthy-korszakban. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Krisztián László (2024) A Szombathelyi Credo Férfiegyesület működése 1925 és 1930 között. Egyházi közösség és lokális társadalom viszonya. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.