Böngészés, Témavezető szerint
Diplomamunka
Lendvai Martin (2024) Az angol Premier League közvetítésének alakulása a modern médiakörnyezetben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fekete Mercédesz Dóra (2024) Az elmosódott valóság: A mesterséges intelligencia, deepfake és fake news jelensége és hatása az egyetemistákra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Magyaros Réka (2024) A Coca-Cola reklámok összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kürti Emese (2024) Hogyan reprezentálja a kereskedelmi média a párkeresést? BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Jázmin Viktória (2024) Mesterséges intelligencia használatának vizsgálata az egyetemi hallgatók körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mánya Bianka (2024) Mémek használatának vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabolcs Bence Botond (2024) Szubkultúrák a digitális színtereken. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Simon Eszter (2024) A hálózati kommunikáció hatása az olvasási szokásokra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ötvös Kinga Viktória (2024) A katalán autonómia-törekvés politikai kommunikációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gacs Tamás (2024) A magyar anime rajongói közösségek online és offline működésének elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Virágh Márk (2024) A magyar podcasthallgatási szokások - A magyarországi Y és Z generációs podcasthallgatók motivációinak fókuszcsoportos vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dobos Regina (2024) A magyar és olasz divat influenszerek összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kirchknopf Fanni (2024) Chanel N°5 - A női ideál tekintete. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Baranyi Lili (2024) A destination branding kutatása az Instagram felületén. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gueth Petra (2024) Élsportolónők várandósságának és szülésének médiakeretezése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kertész Tamás (2024) A single-player és multiplayer videójátékok motivációs összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Makranczi Krisztina (2024) A gyermekeknek szóló tartalmakat sugárzó televíziók helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dornics Szilvia (2024) A mesterséges intelligencia eszközeinek megjelenése és használata a kommunikáció- és médiatudomány oktatásában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bajusz Szilvia Judit (2024) A mesterséges intelligencia hatása az újságírásra Adaptációs különbségek férfi és női újságírók között. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Melani Zsuzsanna (2024) A médiában szereplő személyek hitelességének a megítélése különböző generációk által, XIXO zéró kóla aszpartám mentes reklámkampányát alapul véve. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Eiles Ulicsák Zsófia Anna (2024) Az otthonszülés keretezése a magyar sajtóban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sógor Bianka (2024) A sport influencerek szerepe- és tevékenysége a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bottka Szabolcs Szilárd (2023) Az Iszlám Állam médiapropagandája. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Anna Luca (2023) Az orosz-ukrán háború médiakeretezése a hírmédiumokban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kristek Zsófia (2023) A BeReal közösségi médiaoldal tartalmi és felhasználói elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Evelin (2023) A Down-szindróma médiareprezentációja és keretezése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hellinger Patrícia Ivett (2023) Hitelességépítés a közösségi médiában- A Mélylevegő Projekt hálózati felületeinek elemzése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Henrik (2023) Médiajártasság és vizuális manipuláció - Egyetemisták médiajártasságának vizsgálata a manipuláció tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bencze Bianka Franciska (2023) A feminizmus tematizálódása a női magazinokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dezsényi Csenge (2023) A férfi és a női futball-vb médiakeretezésének összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Török Eszter (2023) A magyar Twitter felhasználók általános motivációs elemei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tar Veronika (2023) A negatív médiaesemények karakterisztikai jegyeinek vizsgálata II. Erzsébet királynő temetésén keresztül. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Németh Orsolya (2023) A sportbotrányok médiakeretezése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fömötör Flóra (2023) A transzmediális történetmesélés hatása a rajongói tevékenységekre négy magyar online rajongói csoportban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mérkőy Márton (2023) Ambrus Attila történetének médiakeretezése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Temesfői Mátyás (2023) Kapuőrszerepek a 21. században. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Czerok Gréta (2023) A Partizán YouTube-csatornájának szerepe a 15-29 éves generáció közéleti tájékozottságában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Márkus Szabolcs (2022) Társas összehasonlítás a digitális térben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Revóczi Fanni (2022) Digitális oktatás vizsgálata a felsőoktatásban, eltérő szakok összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Zsolt (2022) Televíziós valóságműsorok összehasonlító elemzése: a „Kalandreality” műfaja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Forgó Eszter (2022) A hitelesség konstruálása a YouTube orvosi csatornáin. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jáger Lilla (2022) A hálózati kommunikáció káros hatásai az énképre én az önértékelésre. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Barna Vivien Andrea (2022) A mentális egészség támogatása a közösségi médiában a koronavírus-járvány idején. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vass Ádám (2022) A miniszerelnök-jelöltek online kampányának összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jámbor Bence (2022) A sport tematizációja a koronavírus-járvány idején. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Réka (2022) Az olvasás népszerűsítése a közösségi médiában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mór-Baranyai Márton (2022) A magyar férfi labdarúgó-válogatott 2020-as Európa-bajnoki szereplésének tematizációs elemzése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Surin Boglárka (2021) A közösségi médiában megjelenő influenszerek kommunikációs stratégiájának összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mohácsi Réka (2021) Digitális oktatás - átállási nehézségek a koronavírus-járvány idején. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Budai Kata Zsuzsanna (2021) Donald Trump 2016-os és 2020-as kampányának összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Mónika (2021) Katolikus hívők a digitális térben a koronavírus-járvány idején. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Magyar Zoltán (2021) Női politikusok online megjelenésének összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Ádám (2021) Zenei rajongói közösségek átalakulása a 21. században. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hóbor Katinka Dóra (2021) A középszintű oktatás digitális átállásának középtávú, innovatív hatásai. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gál Luca (2021) A nyilvánosság új platformja? A Twitch közösségi média oldal elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Gergely (2021) A távmunka kommunikációs hatásainak elemzése az IT szektorban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szűcs Bence (2021) A gamifikáció pozitív hatása és használata az angol nyelv oktatásában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rebek Inez (2020) Az online benyomáskeltés eltérő stratégiáinak összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiscelli József (2020) Országos Kéktúra Facebook csoport kutatás. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hrisztov Alexandra Sára (2020) Konvergens médiabotrányok. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hegedűs Viktória (2020) A Web 2.0 hatása a fiatal férfiak és nők test- és egészségképére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Batmyagmar Nomin (2020) Fizikai távolság - digitális közelség. Az online kapcsolattartás mintázatai magyarországi mongolok esetében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Czerok Gréta (2020) Álhírek a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Izsa Erika Mária (2020) Sportolónők médiareprezentációjának összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nyiri András Jakab (2019) A középfokú oktatás digitalizációjának lehetőségei és veszélyei a pedagógusok szemével. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Papp Olivér Dávid (2019) A magyar digitális média üzleti modelljei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fekete Fanni (2019) Óvodáskorú gyerekek digitális médiahasználatának összehasonlító elemzése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Rita (2019) Az agresszió és az anonimitás összefüggésének elemzése a közösségi média világában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Beáta (2019) Az egészséges életmód megjelenése és hatása napjainkban az Instagram közösségi felületén. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kubicsek Réka (2019) Homeopátiás szerek alkalmazása a gyógyításban - közösségi médiafelületek összehasonlító kritikai elemzése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gedó Ágota (2019) Kommunikáció az MMORPG játékokban - Az online gamerkommunikáció hatásai az offline kommunikációban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Németh Lidia (2019) Oktatás és tanulás a digitális korban. IKT-eszközök használata a középfokú oktatásban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Petán Nóra Anna (2019) Polarizálódó hírközösségek a magyar online médiában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rácz Zsuzsanna (2019) Regénybeli médiumok a rajongói közösségben: A Reggeli Próféta hatásának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Simon Roberta (2019) Szülő-gyerek kapcsolat a digitális korban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bohár Vivien (2019) Versengés nem csak a pályán a Forma-1-es rajongói közösségek a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Beatrix (2019) A gyász reprezentációja és hatása a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mészár Krisztina (2019) A média szerepe a női labdarúgás népszerűsítésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ficzere Fanni (2019) A DC és Marvel univerzumok rajongói közösségeinek összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Farkas Alexandra (2019) Haladunk a korral. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Farsang Emőke (2019) Az olvasásnépszerűsítés mintázatai a közösségi médiában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nyulászi Nóra Adrienn (2019) Tindergeneráció: hogyan használja a mai fiatal felnőtt a társkereső applikációt? MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nyul Debóra Anita (2019) A közösségi média szerepe a Trónok harca című sorozat magyar sikertörténetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
László Enikő (2018) Közösségi média hatáskutatás: a hazai és nemzetközi szépségtanácsadási oldalak összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Katona Flóra (2018) A határon túli magyarsággal való intézményi kapcsolattartás a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sturbán László (2018) A magyar televíziós piac átalakulása nem lineáris megközelítésből - Televíziócsatornák online jelenléte (összehasonlító elemzés). BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváthová Emese (2018) A 2018-as magyarországi választások a felvidéki magyar sajtóban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mátraházi Judit (2018) Az internetes álhírek típusainak vizsgálata. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vincze Brigitta (2018) Digitális játék-közösség kutatás a többszereplős online szerepjátékok vonatkozásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vígh Fanni (2018) Fiatalok vallási közösségének kommunikációja az interneten - A 777 blog vizsgálata a média technológia adaptív felhasználásának elméleti (RSST) keretében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csorba Tímea (2018) A hálózati kommunikáció szerepe, funkciója és hatása a párkapcsolatokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hevér Kinga Szilvia (2018) A fokalitás kérdése a Marvel képregényekben és az adaptációkban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ilnicki Gabriella (2017) Stíluspárbaj Lakatos Márkkal - Egy divatra épülő valóságshow elemzése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vértes Gábor (2016) Clinton-Trump elnökjelölti viták kommunikációs elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tömöri István (2016) A digitális befolyásolók hatása a gyermekekre a közösségi média hálójában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Haklik Judit (2016) A "Postcrossing" intermediális gyakorlatának elemzése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Witzmann Nóra (2016) A tizenkettedikesek újmédium-használata tanuláshoz. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pusztai Luca Lili (2016) Generációs különbségek a Facebook használatában: Érzelmi állapotok jelzésének összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Juhász Márta (2016) Légikatasztrófák médiareprezentációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tar Viktória Judit (2016) A kattintásvadászat az álhírgyártás előszobája. A mai magyar online bulvármédia hazai hírességek reprezentácójában akalmazott kattintásvadász természetének tartalomelemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Oláh-Nagy Aliz (2016) Az időskorúak digitális kommunikációban való jelenléte. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Erdei Viktória (2016) Hosszú Katinka médiamegjelenéseinek elemzése - A sportoló jelenléte és márkaépítése a közösségi médiában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Czakó Krisztina (2016) Családok és képeik- Fényképek az időperspektíva, a családi kommunikáció és a családi élettel való elégedettség tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Enikő (2016) A Facebook, mint elsődleges hírforrás – Fiatalok hírfogyasztási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sebő Balázs (2016) Az Esztergom és Vidéke története 1986-1995. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Radóci-Boncz Nikolett (2016) Álhírek a hagyományos tömegkommunikációban és a közösségi médiában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Méhes-Gödrösi Hanna (2013) Az "édesanyák", mint véleményvezérek a 21. századi Instagram közösségi felületen. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváthová Emese (2013) Szlovákiai pártok politikai kommunikációja az online felületen. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Réka (2013) A celebkultúra és annak paródiája az interneten. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Al-Nashi Zejneb Adilamin (2013) A mémek használata, jelentése és funkciói a fiatalok online kommunikációjában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Cziráki Eszter (2013) A nők és a digitális aktivizmus: A #MeToo-mozgalom közösségépítő hatása. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mészáros Gergő (2013) A televíziós műsorszerkesztés az online videómegosztó platformokon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.