Böngészés, Témavezető szerint
Diplomamunka
Halász Beáta (2025) A digitális technológiák és a drámapedagógia találkozása, kölcsönhatása. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ulicsák-Csepi Mária Julianna (2025) A serdülőkorú fiatalok szabadidő-struktúrájának és fizikai aktivitásának hatása mentális egészségükre. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Erzsébet Tünde (2025) Cyberbullying egy keresztény iskolában - új kihívások, megoldások, lehetőségek. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Debre Márta (2024) Internetbiztonság a Leányfalui Móricz Zsigmond Általános Iskolában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Faludyné Kiss Szilvia Ilona (2024) Digitalizáció hatása a 3-14 éves korosztály fejlődésére a Taszári Fésűs Éva Általános Iskola beiskolázási körzetében. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szlobodnyikné Csépe Renáta (2024) A digitális eszközök beszédfejlődésre gyakorolt hatása óvodáskorban. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Halász Beáta (2024) A digitális eszközök hatása az óvodáskorú gyermekek fejlődésére. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bertalanitsné Tar Katalin (2022) A problémás internet-, okostelefon- és közösségimédia-használat hatásai és kezelése kamaszkorban saját osztályom példáján keresztül. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tupcsia Bettina (2021) Pszichodráma, mint segítő módszer a cyberbullying megelőzésében, feldolgozásában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Up a level