Böngészés, Témavezető szerint
Pál Zsolt (2024) A teremtett világ fenntarthatósága a kulturális javak gondozásával. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Edina (2023) Hatékony óvodavezetés. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hanó Katalin (2023) Intézményem jelene és jövője, közösségépítés és a fluktuáció lehetséges elkerülése a jövőben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Debreczeny Melinda (2023) SNI és BTMN gyermekek az óvodában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Földváry Miklós (2023) A közösségépítés hagyományai az egyházi oktatásban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dudinszky Zsanett (2023) Oktatási egyenlőtlenségek és sajátos igények - A befogadó nevelés kérdései - Módszerek és lehetőségek az óvodában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Makai Petra (2021) Gyermekvédelem a minősítésben beadott portfóliókban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács-Piszkor Rita (2021) A napközis tanulók szociális kompetenciájának erősítése gyermekvédelmi prevenció tükrében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ocsovai Katalin (2021) "Ki mit tud"-iskolaérettség mérése,értékelése az óvodámban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kis Gyula (2020) A pedagógusminősítés hatásai. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Czinege János (2016) A pedagógus munkájának belső ellenőrzése. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bitai Dorottya (2011) Pedagógusok értékelése – egy tanulói felmérés tükrében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.