Böngészés, Témavezető szerint
Bottyán László (2022) A tankerületi központok és a fenntartott intézmények közötti kommunikáció fejlesztési lehetőségei. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fodorné Magyar Ágnes (2021) A lehetőségek iskolája Egész napos iskola a gyakorlatban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bottyán László (2020) A vezetői kommunikáció sajátos elemei szakgimnáziumban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Füsi Ágnes Erzsébet (2020) A közoktatási vezetői pályázatok műfaji és szerkezeti sajátosságai. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bedőné Grébel Anita Diána (2020) A Szent Imre Katolikus Általános Iskola lelkiségének alakulása a pedagógia tükrében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gilicze Zoltán (2020) Elégedettség és eredményesség a Patrona Hungariae Katolikus Iskolaközpont általános iskolai intézményegységében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szentgyörgyi Mária Georgina (2018) Kreatív iskolai klimafelmérés mint alternatív önértékelés. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hambalkó Szilvia (2015) Kommunikációs csapdák, avagy hogyan befolyásolja egy szervezet életét a kommunikáció-egy óvodapedagógus szemszögéből. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Misnyovszki Ágnes (2015) Tervezés az óvodában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kardosné Kertész Zsuzsanna (2015) Vezetői feladatok és szerepek változásai a mai óvodai nevelésben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.