Böngészés, Témavezető szerint
Drávecz Margit Gyöngyvér (2023) Manipulatív gyakorlatok az online térben, avagy a jogalkalmazó „viszontagságai”. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csorba Gábor (2023) Reklámjog, a fogyasztók tudatos, valamint tudatalatti megtévesztése és ezek jogi ellenlépései az online térben. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lovasné Wolf Csilla Nóra (2021) Reklámok és szabad szólás. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Benkovics Ramóna Kinga (2020) A reklám hatása a fogyasztókra, különös tekintettel a sérülékeny fogyasztói körre. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szinyériné Nagy Ibolya Gyöngyi (2020) A gyermekek jogainak védelme a reklámszabályozásban. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Anikó (2020) Az influencer-marketing reklámjogi vonatkozásai. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó-Szikszai Katalin (2017) A reklámadó egyes kérdései. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.