Böngészés, Témavezető szerint
Diplomamunka
Tamásfalvi Hanna (2024) A transzcendens jelenlét Pier Paolo Pasolini munkáiban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ujhelyi Dóra (2023) E.T.-től a Stranger Things-ig - termékelhelyezés a filmiparban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Egyed Viktória Ivett (2022) Trendek a kortárs magyar kisjátékfilmekben és nagyjátékfilmekben, alcím: Enyedi Ildikó, kortárs film női rendezésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Korpos Júlia (2022) Társadalmi mobilitás a magyar kortárs játékfilmekben. Fókuszban a női reprezentáció a magyar kortárs játékfilmekben Laura Mulvey feminista elmélete alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nádasi Evelin (2022) A nyelv megnevez, a film megmutat: Adaptációs kérdések Stephen King könyveinek filmrevitelében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bohák Fanni (2022) A populáris tartalom és a kultúra viszonya – a dokumentumfilm műfajában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bús Ármin Tamás (2021) Istenkeresés a modern filmekben- Ingmar Bergman filmjeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Barna Lívia Krisztina (2021) Rocco és fivérei, Visconti filmjének Nemzeti Színházi adaptációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Márk (2021) A mozi és streaming platformok összehasonlító vizsgálata a média konvergencia elméletének segítségével. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kövesházi Flóra (2020) Streaming szolgáltatók médiakommunikációja, A Netflix szerepe az újmédiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Boros Melinda (2013) Alfred Hitchcock és a pszichoanalízis. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.