Böngészés, Témavezető szerint
Formanek Laura (2023) Az elkerülő/restriktív táplálékbeviteli zavar (ARFID) demográfiai és epidemiológiai jellemzőinek vizsgálata Magyarországon, közösségi mintán, 1-17 éves gyermekek körében, szülők bevonásával. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bencze Réka (2023) Az internetes kapcsolattartás kommunikációs jellemzői A ghosting jelenség korosztályos különbségeinek vizsgálata. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kardos Kata Kinga (2023) Az énhatékonyság és a kötődési reprezentáció kapcsolata az anya szoptatási énhatékonyságával és a korai gondozási mintáival. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Geiling Borbála (2023) Anyai bánásmód vizsgálata autizmus spektrum zavaros gyermekek testvéreinél. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Maczó Hanga Virág (2023) Az ártalmas gyermekkor élmények összefüggései a különböző krónikus betegségekben szenvedő csoportok között. Összehasonlító vizsgálat. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pável Alex Krisztián (2022) Fiatal felnőttek összehasonlító elemzése a szerhasználathoz való viszonyulás szempontjából. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balázs Dominika (2022) A kötődési minőség összefüggései a problémás internethasználattal és az énkép eltérésekkel. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Lilla (2021) Anyai evési magatartás és táplálási szokások. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pécsi Flóra (2021) Az alkoholista és nem- alkoholista családi környezet hosszú távú hatásainak összehasonlítása a szülői bánásmód és a felnőtt kötődés mentén. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Peszleg Kornélia Orsolya (2021) Terápiás élmény és hatékonyság evészavaros páciensekkel való terápiában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kollár Balázs (2021) „Okay, boomer.” A digitális kommunikáció megértése és használata – a mémkultúra mint szocializációs közeg. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Novák Bianka (2021) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrációjának megítélésével kapcsolatos pedagógusi és szülői különbségek. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Keresztesi Ágnes Noémi (2021) Examination on the correlation of attachment styles and breakup strategies among adult women. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Beller Barnabás (2021) Szülők szerepe a gyermek zenei fejlődésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovacsics Kata (2021) A mentalizáció kognitív és affektív dimenzióinak kapcsolata óvodás korú gyermekeknél. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hadnagy Fanni Judit (2021) Észlelt szülői nevelési stílus hatása a sportolói karrierre. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Berszán Johanna (2020) Az intimitástól való félelem összefüggései a szülői bánásmóddal és a szerhasználattal serdülőkorban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Murányi Odett Mária (2020) Az olvasási attitűd és a szülői reprezentáció összefüggései. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Barcsák Bálint Ágoston (2020) Megremeg-e a kezed? – a sportbeli teljesítményszorongás és az identitásfejlődés elköteleződés-dimenzióinak kapcsolata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Forrai Csenge (2020) Szociális reprezentáció és társadalmi távolságtartás az állami gondozottaktól. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sinka-Menyhért Mónika (2020) A családi rendszer és az identitásfejlődés összefüggései. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vécsei Szilvia (2020) A származási család transzgenerációs hatásai a felnőtt párkapcsolatokkal összefüggésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Reichstetter Aida (2020) A tanári elvárások szerepe a matematikai teljesítményben középiskolás diákok csoportjában. Nemi különbségek a matematika iránti attitűdökben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Füsti-Molnár Enikő Kincső (2020) Az anyai értékrendszer és a család funkcionalitásának összefüggései a lakókörnyezet függvényében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kozsda Panni (2020) Az empátia fejlődésének családi aspektusai, valamint a magánnyal való összefüggései. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Herbert Anna (2020) Az étkezési preferenciák alakulása gyermekkorban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kecskés Kitti (2020) Enni vagy nem enni? 0-12 hónapos csecsemők szoptatás közbeni viselkedésének anyai értelmezései. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Noémi Fanny (2020) A családi rítusok, táplálási szokások és az étkezés közben megélt érzelmek összefüggései evészavarban szenvedő serdülők családjában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Komarovszky Zsófia Anna (2020) A csecsemőkori táplálás, az anyai kötődési típus és csecsemőgondozási attitűd összefüggései az óvodáskori mentalizációs képességgel. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Blanka (2020) Édesapák szülői kompetencia érzése múltbeli és jelenbeli élményeikkel összefügésben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Havasi Zsófia Krisztina (2020) A szülés formája és a testkép közötti összefüggés vizsgálata longitudinális elrendezésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dósa Hanga Katalin (2020) Mégis öröm: Pszichés preventív faktorok azonosítása az asszisztált reprodukciós terápiák segítségével megfogant édesanyák élményei és tapasztalatai alapján. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Beke Fanny (2019) Iskolai bullying a kötődés és a mentalizáció tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Patkós Anna (2019) Az autizmus spektrum zavaros óvodásokhoz fűződő tudás, attitűd és percepció a magyar óvodapedagógusok körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Retzler Zsófia Imola (2019) Az etnikai előítéletesség vizsgálata a többségi társadalom óvodáskorú gyermekeinek körében, a szülői vélekedések mentén. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hajdu Anna (2019) Kalandozás varázsvilágban - A gyermekpszichodráma módszerének hatásvizsgálata. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Enikő (2019) Testkép és ami mögötte van: a szülők, a kortársak és a média befolyásoló hatása. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bana Adrienn (2019) A beszédészlelés és a szocioökonómiai státusz összefüggésének vizsgálata óvodáskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kolcsár Tünde (2019) A testhez való érzelmi viszony és a kötődési kapcsolat összefüggései. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Marx Tamás (2019) 3 és 14 év közötti gyermekek etetési környezetének vizsgálata - A táplálási stílus és az etetés-evés közben megjelenő szülői érzelmek. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Maklári Eszter Ágnes (2018) A formafelismerés, a színészlelés és a finommotoros koordináció életkori jellegzetességei 24-36 hónapos gyermekeknél a szülői iskolázottsággal összefüggésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hajdú Rebeka (2018) A madárfészek rajz és a szülőkkel való kapcsolat összefüggései látencia időszakban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Czellér Andrea Kinga (2018) A kreativitás és csoportban betöltött hely kapcsolatának vizsgálata óvodáskorban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bartha Eszter (2018) A korai táplálás, az anyai testképpel való elégedettség és a csecsemőről alkotott percepció összefüggései szoptató és nem szoptató anyák csoportjában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szilágyi Kinga (2018) A testvérek közötti korkülönbség és a szocioökonómiai státusz hatása a kötődési stílusra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Farkas Flóra (2018) A triádikus interakciók és a gyermek szülői megítélése a "zenebölcsődei" foglalkozások összefüggésében 18- 24 hónapos korban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bodó Viktória (2016) Az önértékelés, a testkép és a tökéletességre törekvés összefüggései, változása kisiskolás és serdülőkor között. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Török Gitta (2016) A néptánc oktatás hatása a kisgyermekkori szociális-emocionális és motoros készségek fejlődésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Schneider Szilvia (2016) Daganatos betegséget túlélt 19 és 25 év közötti felnőttek testképének, önbecsülésének és halálképének vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bodócs Dóra (2016) Nevelőszülős és vérszerinti családok kohéziójának és hierarchikus rendszerének összehasonlítása serdülők és preserdülők szemszögéből. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kálmán-Berecz Brigitta Krisztina (2016) Beilleszkedési-tanulási-magatartászavarral (BTM) és nem BTM-es serdülők tudatelméleti, szociális problémamegoldó képességbeli és szülői gondoskodásbeli különbségeinek és összefüggéseinek vizsgálata. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hajdu Orsolya Rita (2013) Az etnikai előítéletesség vizsgálata óvodáskorúak körében önértékelésük függvényében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kaprielian Alexa (2013) Szülők párkapcsolati elégedettségének és csecsemőgondozással kapcsolatos gondolkodásának megfigyelése prenatális és posztnatális időszakban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vágó Orsolya (2013) A szüléstől való félelem a felnőtt- és prenatális kötődés, illetve a saját testhez való kötődés fényében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gremsperger Júlia (2013) A tetovált emberekkel szembeni előítéletesség Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.