Böngészés, Témavezető szerint
Balogh Barbara (2022) Magyar angol mint idegennyelvet tanuló diákok IKT által támogatott szótanulási stratégiákkal szembeni attitűdjének vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gyurka Noémi (2022) Magyar anyanyelvűek igényeihez alakított kiejtésfeladatok az angol nyelvórán. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Répás Zsuzsanna (2021) Experiencing emergency remote education in a digital school: A case study in the Hungarian educational context during Covid-19. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sebestyén Gábor (2021) Examining the potential of Google Docs in teaching pre-writing strategies for Hungarian EFL learners: Writing quality development in digital education. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Antalics-Sebján Katalin (2021) Angol mint idegen nyelv tanulók és tanárok tapasztalatai a flow jelenségről: egy interjúkutatá. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Várterész Réka Emese (2021) Ted talks in the English as a foreign language classroom: students’ perceptions about the advantages of video-based tasks. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ridély Teodóra Petra (2020) English as a foreign language learners' ideas of their own language abilities: young adults' views on English as a lingua franca. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Studringer Szimonetta (2016) International students facing educational and cultural challenges in a Hungarian bilingual primary school of Pápa. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.