Böngészés, Témavezető szerint

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 8.

Balogh Barbara (2022) Magyar angol mint idegennyelvet tanuló diákok IKT által támogatott szótanulási stratégiákkal szembeni attitűdjének vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Gyurka Noémi (2022) Magyar anyanyelvűek igényeihez alakított kiejtésfeladatok az angol nyelvórán. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Répás Zsuzsanna (2021) Experiencing emergency remote education in a digital school: A case study in the Hungarian educational context during Covid-19. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Sebestyén Gábor (2021) Examining the potential of Google Docs in teaching pre-writing strategies for Hungarian EFL learners: Writing quality development in digital education. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Antalics-Sebján Katalin (2021) Angol mint idegen nyelv tanulók és tanárok tapasztalatai a flow jelenségről: egy interjúkutatá. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Várterész Réka Emese (2021) Ted talks in the English as a foreign language classroom: students’ perceptions about the advantages of video-based tasks. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Ridély Teodóra Petra (2020) English as a foreign language learners' ideas of their own language abilities: young adults' views on English as a lingua franca. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Studringer Szimonetta (2016) International students facing educational and cultural challenges in a Hungarian bilingual primary school of Pápa. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2024. November 24. 04:42:05 CET.