Böngészés, Témavezető szerint
Bencze Georgina (2024) A mesélés hatásai a kreativitásra kisgyermekkorban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Miklovicz Panna (2024) A Gyermeki hitvilág a mesékben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kreidl Petra (2024) A barátság és a közösség személyiségformáló ereje Lázár Ervin Berzsián és Dideki című művében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Farkas Beáta (2023) Részképességek fejlesztése a meséken keresztül. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gyulai Hanna Laura (2023) A mese és a közösség. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kristál Ágnes (2023) Papírszínház a nagycsoportban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Alexandra Krisztina (2022) Ady Endre szerelmi költészetének átalakulása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hegyi József (2022) Meseterápia az iskolába lépés időszakában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szegvári Eszter (2022) A mese lehetőségei az alsó tagozatos gyerekek nevelésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kántor Anna (2022) Az én-mese lehetőségei az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Király Olívia (2022) Humor a magyar népmesékben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pataky Csilla (2021) Út a magánytól a közösségig (Lázár Ervin: Bab Berci). BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bauer Kitti (2021) Az iskolai kiközösítés megelőzése és kezelése mesékkel. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hidasi Petra (2021) Barátság és közösség Lázár Ervin meséiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Beregszászi Emese (2021) Női alakok Szabó Magda műveiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Veres Cintia (2021) A két nem kommunikációjának különbségei Szabó Magda műveiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Persik Janka (2020) Hit tartalmak átadása az óvodában - A Kett-módszer alkalmazása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ferenczi Dorina (2020) A férfi és a női szerep változása a mesében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Siklósi Bettina (2020) Mesei próbatételek az iskolában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Enisz Dorina Adrienn (2019) A gyermeki agresszió és a meseterápia. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sági Lilla (2019) Óvodás korú gyermekek érzelmi intelligenciájának fejlesztése meseterápiával. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kőkuti Boróka Ágnes (2019) Szemléletformák és értékek a kelet és a nyugat meséiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mészáros Éva Katalin (2018) A mese felhasználása az 1. osztály nevelésében és oktatásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Papellás Boglárka Gréta (2018) A meseterápia alkalmazása az óvodában - Empátia fejlesztés és érzelmi nevelés mesékkel az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tavik Tímea Erzsébet (2016) A meseterápia lehetőségei az alsó tagozatos művészeti nevelésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ott Lili Viktória (2016) Várakozás a mesében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fülöp Antónia (2016) Mindennapi meséink. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dubniczki Szonja Krisztina (2016) Weöres Sándor gyermekköltészetének alkalmazása első osztályban - A játékversek alkalmazása a zenei készségek, ritmusérzék és az anyanyelvi készségek fejlesztésére általános iskolák első évfolyamán. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Halomi Evelin (2016) A mese szerepe az alsó tagozatos gyermekek fejlődésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Luca (2016) Meseterápia a sajátos nevelési igényű gyerekek óvodai integrációjában Meseterápia a halmozottan fogyatékos, mozgáskorlátozott gyermekek fejlesztésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hirsch Fruzsina (2016) A szóbeli mesélés jelentősége napjainkban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gál Kitti (2013) Viselkedési minták a népmesékben Mit tanulhatnak a népmesékből a kisiskolások? BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.