Böngészés, Témavezető szerint

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 51.

Németh Balázs Bianka (2024) Különleges bánásmódot igénylő gyermekek az óvodában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Horváth Liza (2024) Auswirkungen der Smartdinganwendung auf die Entwicklung der Kinder im Kindergartenalter. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Mondok Nikolett (2024) Szülők és óvodapedagógusok közötti kommunikáció. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Pohner Orsolya Zsanett (2024) A két- és többnyelvű nevelés hatásai a mindennapokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hummel Zita Krisztina (2024) Az óvodapedagógus szerepe a kiemelt figyelmet igénylő gyermekek ellátásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kissné Kurcz Dóra Anna (2024) BTMN gyermekek fejlesztési lehetőségei az óvodában, és óvodán kívül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Gerencsér Adél Viktória (2024) Sajátos nevelési igényű gyermek az óvodában-esetbemutatás. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tőke Dóra (2024) A hallássérültek lehetséges életútjai. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Józsa Anna Léna (2024) Pedagógusok motivációja 2023-ban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Rácz Kinga (2023) Személyiségfejlesztés művészettel. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szepesi Lola (2023) Tourette-szindróma az iskolában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kéringer Edit (2023) A kommunikációs kompetencia fejlesztésének lehetőségei az Újpesti Csokonai Vitéz Mihály Általános Iskola és Gimnáziumában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Valkiné Árendás Kitti (2023) Német nemzetiség múltja, jelene és jövője Bajon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Fritz Dóra (2023) Az ADHD-s gyermekek fejlesztési lehetőségei az óvodai foglalkozásokon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kecskeméti Gréta (2023) Beszédértés- és észlelés fejlesztése az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hornyák Réka Mária (2023) Zene, terápia, pedagógia. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Csörge Georgina Angelika (2023) Zweisprachige Erziehung im Kindergarten. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Jakusné Zsombok Zsuzsanna (2023) A figyelemzavaros gyermekek fejlesztése mozgással. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Ágoston Sára Luca (2023) A zene hatása a hallássérült gyermekek fejlődésére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Garai Szilvia (2022) A Gyengénlátók Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézménye integrációt segítő gyakorlatának változásai az elmúlt 5 évben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bereczkiné Valter Anita (2022) A befogadó nevelés alkalmazásának lehetőségei és megvalósítása a Hatvani Gesztenyéskert Óvodában,különös tekintettel a sajátos nevelést igénylő gyermekekre. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Gerencsér Adél Viktória (2022) Egy Down-szindrómás gyermek életútja és lehetőségei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Pál Monika (2022) Hátrányos és halmozottan hátrányos gyermekek szüleivel való kapcsolattartás formái. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szurmai Rózsa Piroska (2022) Látássérültek zenei nevelése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Speier- Erdélyi Tamara (2022) Szelektív mutizmussal érintett tanulók iskolai nehézségeinek segítése pedagógiai módszerekkel. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Smiglag Viktória (2022) A gyermekkori dadogás kezelése az ének-zene, a mozgás és az ábrázolás együttes technikájával a tanító szemszögéből. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Pozsgai-Méhes Szilvia (2022) Autizmus spektrumzavar és DSZIT terápiás lehetőségei kisiskolás korban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Zentai Orsolya (2022) A korai fejlesztés ellátásának bemutatása a XI. kerületben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Antalóczy Zsófia (2022) Fejlesztő játékok figyelemzavarral küzdő gyermekek számára. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Pataki Lilla (2022) Beszédhibák előfordulása, beszédfejlődés a Nyergesújfalui Bóbita Óvoda és Bölcsödében, illetve a nyergesújfalui Napsugár Óvodában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Scheller Viktória (2022) Játékos képességfejlesztés a tanulási nehézségekkel küzdő alsó tagozatos gyerekek idegen nyelvi oktatásában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kiss Anikó (2021) Az ADHD okozta problémák az iskolában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Mátyásné Kórádi Anikó (2021) Hátrányos helyzetű tanulók oktatása, nevelése általános iskolában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Nagy Luca (2021) Autista gyermek az óvodai csoportban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Nagy Anita (2021) Integráció az óvodában. Az óvodapedagógus eszközei, módszerei, lehetőségei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tamás Veronika (2021) Autista gyerekek az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Meszes Zsófia (2021) A pedagógus és szülő kommunikációjának fontossága. Egy iskolai tanév eseményein keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Rabné Vágó Katalin (2021) A BTMN vizsgálata, kortárs csoportokkal való kapcsolatok és környezetbe való beilleszkedés. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kelemen Zsófia (2021) A három és öt éves kori logopédiai szűrések eredményeinek összehasonlítása Budapest XI. kerület egyes óvodáiban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Mihály Regina (2021) Egy hallássérült kisfiú története - A hallássérülés felismerésétől az iskoláig. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Vilner Katalin (2021) Sajátos nevelési igényű gyermek beilleszkedése az osztályközösségbe. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Nemes Éva (2021) A beszédészlelés zavarai és fejlesztése kisiskolás korban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Molnár-Suhajda Jusztina Valentina (2020) A mozgáskorlátozottak életútja az oktatásban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szabó Stefánia Kira (2020) A televízió és az okos eszközök hatása az óvodás gyermekek személyiségének fejlődésére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Darázs Boglárka Csenge (2020) Az IKT eszközök használata egy német nemzetiségi óvodában (Anwendung von IT-Mitteln in einem deutschsprachigen Kindergarten). BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szeghalmi Dóra (2020) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált nevelése az óvodában - Egy konkrét eset bemutatása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Borók Mária (2020) Fejlesztő módszerek Asperger szindrómával élő gyermekek számára. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Herman Helén (2019) Mozgásterápia, mint fejlesztés az óvodáskorú gyermekeknél. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szlovák Ágnes Anikó (2015) Mozgásterápiák hatása az óvodáskorú gyermekek iskolaérettségére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Müller-Mészáros Petra Ildikó (2013) Gyermeki megküzdési stratégiák az óvoda-iskola átmenet során. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kecskés Márta (2011) A differenciált bánásmód jelentősége és lehetőségei az óvodapedagógus munkájában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2024. December 25. 09:32:01 CET.