Böngészés, Témavezető szerint
Németh Balázs Bianka (2024) Különleges bánásmódot igénylő gyermekek az óvodában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Liza (2024) Auswirkungen der Smartdinganwendung auf die Entwicklung der Kinder im Kindergartenalter. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mondok Nikolett (2024) Szülők és óvodapedagógusok közötti kommunikáció. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pohner Orsolya Zsanett (2024) A két- és többnyelvű nevelés hatásai a mindennapokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hummel Zita Krisztina (2024) Az óvodapedagógus szerepe a kiemelt figyelmet igénylő gyermekek ellátásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kissné Kurcz Dóra Anna (2024) BTMN gyermekek fejlesztési lehetőségei az óvodában, és óvodán kívül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gerencsér Adél Viktória (2024) Sajátos nevelési igényű gyermek az óvodában-esetbemutatás. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tőke Dóra (2024) A hallássérültek lehetséges életútjai. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Józsa Anna Léna (2024) Pedagógusok motivációja 2023-ban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rácz Kinga (2023) Személyiségfejlesztés művészettel. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szepesi Lola (2023) Tourette-szindróma az iskolában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kéringer Edit (2023) A kommunikációs kompetencia fejlesztésének lehetőségei az Újpesti Csokonai Vitéz Mihály Általános Iskola és Gimnáziumában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Valkiné Árendás Kitti (2023) Német nemzetiség múltja, jelene és jövője Bajon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fritz Dóra (2023) Az ADHD-s gyermekek fejlesztési lehetőségei az óvodai foglalkozásokon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kecskeméti Gréta (2023) Beszédértés- és észlelés fejlesztése az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hornyák Réka Mária (2023) Zene, terápia, pedagógia. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csörge Georgina Angelika (2023) Zweisprachige Erziehung im Kindergarten. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jakusné Zsombok Zsuzsanna (2023) A figyelemzavaros gyermekek fejlesztése mozgással. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ágoston Sára Luca (2023) A zene hatása a hallássérült gyermekek fejlődésére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Garai Szilvia (2022) A Gyengénlátók Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézménye integrációt segítő gyakorlatának változásai az elmúlt 5 évben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bereczkiné Valter Anita (2022) A befogadó nevelés alkalmazásának lehetőségei és megvalósítása a Hatvani Gesztenyéskert Óvodában,különös tekintettel a sajátos nevelést igénylő gyermekekre. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gerencsér Adél Viktória (2022) Egy Down-szindrómás gyermek életútja és lehetőségei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pál Monika (2022) Hátrányos és halmozottan hátrányos gyermekek szüleivel való kapcsolattartás formái. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szurmai Rózsa Piroska (2022) Látássérültek zenei nevelése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Speier- Erdélyi Tamara (2022) Szelektív mutizmussal érintett tanulók iskolai nehézségeinek segítése pedagógiai módszerekkel. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Smiglag Viktória (2022) A gyermekkori dadogás kezelése az ének-zene, a mozgás és az ábrázolás együttes technikájával a tanító szemszögéből. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pozsgai-Méhes Szilvia (2022) Autizmus spektrumzavar és DSZIT terápiás lehetőségei kisiskolás korban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zentai Orsolya (2022) A korai fejlesztés ellátásának bemutatása a XI. kerületben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Antalóczy Zsófia (2022) Fejlesztő játékok figyelemzavarral küzdő gyermekek számára. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pataki Lilla (2022) Beszédhibák előfordulása, beszédfejlődés a Nyergesújfalui Bóbita Óvoda és Bölcsödében, illetve a nyergesújfalui Napsugár Óvodában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Scheller Viktória (2022) Játékos képességfejlesztés a tanulási nehézségekkel küzdő alsó tagozatos gyerekek idegen nyelvi oktatásában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Anikó (2021) Az ADHD okozta problémák az iskolában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mátyásné Kórádi Anikó (2021) Hátrányos helyzetű tanulók oktatása, nevelése általános iskolában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Luca (2021) Autista gyermek az óvodai csoportban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Anita (2021) Integráció az óvodában. Az óvodapedagógus eszközei, módszerei, lehetőségei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tamás Veronika (2021) Autista gyerekek az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Meszes Zsófia (2021) A pedagógus és szülő kommunikációjának fontossága. Egy iskolai tanév eseményein keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rabné Vágó Katalin (2021) A BTMN vizsgálata, kortárs csoportokkal való kapcsolatok és környezetbe való beilleszkedés. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kelemen Zsófia (2021) A három és öt éves kori logopédiai szűrések eredményeinek összehasonlítása Budapest XI. kerület egyes óvodáiban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mihály Regina (2021) Egy hallássérült kisfiú története - A hallássérülés felismerésétől az iskoláig. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vilner Katalin (2021) Sajátos nevelési igényű gyermek beilleszkedése az osztályközösségbe. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nemes Éva (2021) A beszédészlelés zavarai és fejlesztése kisiskolás korban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Molnár-Suhajda Jusztina Valentina (2020) A mozgáskorlátozottak életútja az oktatásban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Stefánia Kira (2020) A televízió és az okos eszközök hatása az óvodás gyermekek személyiségének fejlődésére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Darázs Boglárka Csenge (2020) Az IKT eszközök használata egy német nemzetiségi óvodában (Anwendung von IT-Mitteln in einem deutschsprachigen Kindergarten). BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szeghalmi Dóra (2020) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált nevelése az óvodában - Egy konkrét eset bemutatása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Borók Mária (2020) Fejlesztő módszerek Asperger szindrómával élő gyermekek számára. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Herman Helén (2019) Mozgásterápia, mint fejlesztés az óvodáskorú gyermekeknél. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szlovák Ágnes Anikó (2015) Mozgásterápiák hatása az óvodáskorú gyermekek iskolaérettségére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Müller-Mészáros Petra Ildikó (2013) Gyermeki megküzdési stratégiák az óvoda-iskola átmenet során. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kecskés Márta (2011) A differenciált bánásmód jelentősége és lehetőségei az óvodapedagógus munkájában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.