Böngészés, Témavezető szerint
Buncsák Boglárka Kincső (2024) Animációs filmek szociálpszichológiai vizsgálata a főszereplő karakterek nemi identitásának tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Berényi Lili Nóra (2024) Barbie és a feminizmus. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Anna (2024) Filmes archetípusok keresztmetszete. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Veres Franciska Ágota (2024) Virtuális Önreflexió és Elégedetlenség: Az Emberi Identitás Megkérdőjelezése a Black Mirror: Nosedive és Hated in the Nation Epizódjai Alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Labodics Dorka (2024) A maszkulinitás válsága Ruben Östlund filmjeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Karmacsi Orsolya Zsófia (2024) A narratíva komplexitása és a szerzőiség. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dávid Kincső Csenge (2024) A nők reprezentációja nagyjátékfilmekben a Bechdel-teszt alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csorba Lili (2024) A nyilvánosság vizsgálata a #Freebritney jelenség függvényében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Wolf Anna Éva (2024) Társadalmi deviancia a kortárs játékfilmben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dabasi Szimonetta (2023) Karakterfejlődés a kortárs sorozatokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Krakoczki David Christopher (2023) Narratívakutatás filmadaptációkban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csoma Szonja (2023) Női karakterek a kortárs filmben: felhatalmazás, felforgatás vagy megerősítés? A feminizmus elméletének viszgálata A Korona című sorozaton keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kollár Bálint (2023) Revolverhőstől az átlagemberig a western és a neo-western viszonya. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Micskó Barbara (2023) A pszichikum ábrázolása válogatott szerzői filmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Barát Kornélia (2022) "Pályán, lelátón is egyek" - A Magyar Olimpiai Bizottság Magyarock kommunikációja az olimpia alatt. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Heiszter László (2022) Szerzőiség és műfajiság a kortárs filmben: Az Aferim! műfaji és román új hullámos jegyeinek vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Puzder Attila Dávid (2022) A nyugati és keleti animációs filmművészet különbségeinek feltárása a kognitív filmelméleten keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balogh Renáta Márta (2022) Normális emberek hétköznapi magánya – A magány reprezentációja a Normal People című minisorozatban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Murai Zsófia (2021) Kortárs horrorfilmek vizsgálata Barbara Creed filmelmélete nyomán. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Diana (2021) Pszichoanalitikus tendenciák a sorozatkészítésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Máté (2021) Reflexió a valóságra a szerzői filmben, avagy hogyan teszi főszereplőjévé a film a nézőjét. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szalma Boglárka Alexandra (2020) A női szerep ábrázolása az indiai filmgyártásban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tibay Dóra Eszter (2020) Az európai film identitása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Resán Alexandra (2020) A női karakterek ábrázolása a szuperhősfilmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Koczó Olivér Máté (2020) Az államszocializmus közérzet filmjeinek és a rendszerváltozások filmjeinek összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Réka (2020) Kortárs mesék és animációk hatása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Garajszki Máté (2020) A műfaji hibriditás Új-Hollywoodban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss-Tóth Blanka (2020) A feminista filmelméletek a kortárs sorozatok függvényében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bács Adrienn (2019) Formatív és narratív elemek Yorgos Lanthimosnál. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tasnádi Karina (2019) Az identitásfilmek és a család. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Makai Barbara Márta (2019) Film és Feminizmus - Mad Max: A feminizmus útján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Darai Márk György (2018) A műfajiság Tim Burton filmjeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Tamara Réka (2018) A feminizmus és a film. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Takács Márton Ábel (2016) Társadalmi reprezentáció egy népszerű animációs sorozatban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy István (2016) Filmvágás és narratíva – Az utómunka technológiai evolúciója és hatása a filmnyelvre. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hegyvári Tamás (2016) Az aktivizált néző - A videojátékok művészi megközelítése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Martin (2016) Coming of age történetek a modern animációs filmben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hetei-Bakó Dominik (2016) Transzcendenica a filmben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szipola Dániel (2016) A film, mint ipar a népszerű franchiseok tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gábor Bence (2016) A protagonista műfaji alakváltozása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Németh Kristóf (2016) Társadalmi reprezentációk a young adult fiction adaptációkban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hídvégi Olivér (2013) Műfaji hibriditás a kortárs filmben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hevér Kinga Szilvia (2013) Nőábrázolás a kortárs filmekben. A Csak tudnám, hogy csinálja című film anya karakterének ábrázolása. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Milány Botond (2013) A #metoo jelenség médiareprezentációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.