Böngészés, Témavezető szerint
Papp Tünde (2024) A Tanítsunk Magyarországért program múltja, jelene és a továbbfejlődés lehetőségei. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Trepszker Emese Zsuzsanna (2024) A lemorzsolódás elleni küzdelem egy lehetséges útja. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tordai Réka (2024) Az óvodások világa, generációs változások. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szalma Orsolya Ágnes (2024) Iskolát építünk-Egy Waldorf iskola építése és költözése, ennek szociális hatásai az intézményre. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kaczur Ilona (2024) Tanulói teljesítmény mérésének objektivitása a tanulási eredmény alapú oktatási modellre épülő szakképzésben intézményvezetői nézőpontból. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Zsuzsanna (2024) A magyar érettségi vizsga 2017-es és 2024-es követelményeiben történő változások vizsgálata. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Erika Titanilla (2024) A tanulási-és részképességzavarok fejlesztése mozgásos tevékenységgel, hazai-és németországi mozgásterápiás módszerekkel. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vachajáné Kisgyőri Szilvia (2024) A szalézi nevelési módszer megvalósulása a Zafféry Károly Szalézi Középiskolában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kokovai Péter (2024) A tanulmányok alatti és az állami vizsgák megszervezésének a változása az iskolai rendszerű szakképzésben. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bodó Márton (2023) Az Iskolai Közösségi Szolgálat gyakorlata a ferences intézményekben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Peresáné Kállay Georgina (2023) "Egy interaktív tanóra" avagy a Boldogabb Családokért Családi Életre Nevelés (CSÉN) program bemutatása, alkalmazása , tapasztalatai az iskola falain belűl. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bágyoni-Szabó Zsuzsanna (2023) A közösségi szolgálat tapasztalatai néhány konkrét gyakorlati példa alapján. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Somlai-Nagy Rudolf Mihály (2023) A tankönyvkiadás változásai Magyarországon a 21. század első évtizedeiben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pató Zoltán (2023) A demokráciára, állampolgárságra nevelés aktuális kérdései. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kaczur Ilona (2023) A tanulási eredmény alapú oktatás tapasztalatainak bemutatása duális képző oldaláról. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Gergely Lajos (2023) A magyar egyetemek, történelem tanár képzésében a holokauszt oktatás beágyazódásának vizsgálatáról. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nyerges Katalin (2023) A kezdő tanárok beilleszkedése az oktatási rendszerbe néhány frankofón ország példáján. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kakas Dávid (2022) Videók mint oktatási eszközök használata a történelemórákon. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csolák Veronika (2022) Digitális pedagógia a gyakorlatban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balogh Dániel (2022) Iskolatörténet és pedagógus hitvallás, a budakeszi Prohászka Ottokár Katolikus Gimnázium alapításának 30. évfordulója alkalmából. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vatai Soma (2022) COVID mentális-iskolai pillanatkép: a közoktatási vezető lehetséges szerepei, beavatkozási stratégiája. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szalai Veronika (2022) Egy gimnázium 35 éve. Elvárások és változások évtizedei az Újpesti Babits Mihály Gimnáziumban (1986-2021). Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Resz Krisztián (2022) Iskolafejlesztési alternatívák a Jerikó Keresztény Humán Gimnáziumban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bindics Krisztina (2022) Mindennapjaink-Drámapedagógiai foglalkozások kiskamaszoknak. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jankulár Margit (2022) A Szent János Katolikus Általános Iskola, Dabas, múltja és jelene. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Karina (2022) Mentortevékenység a két tanítási nyelvű általános iskolákban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tiszttartó Dávid (2022) A pedagógiai munkavégzés normatív követelményeinek gyakorlati megvalósulása, különös tekintettel a gyermekvédelmi szempontokra. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hengán Kamilla (2022) A szociális kompetencia és fejlesztése a pedagógiai gyakorlatban. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Párdányi Borbála (2021) Digitális pedagógia a gyakorlatban - A II. Rákóczi Ferenc Gimnázium bemutatása és digitális gyakorlata. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Farkas Tamás (2021) A mentorálás gyakorlata - a 2019/2020-as tanév tanulságai a Budapesti Egyetemi Katolikus Gimnáziumban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varsányi Mirtil Mária (2021) Digitális oktatás a gyakorlatban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szalai Eszter Blanka (2021) Történelemtanítás digitálisan egy budapesti középiskolában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Davidovics Angéla (2021) Mentortanári tevékenységem hatása intézményemben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Karina (2021) A két tanítási nyelvű általános iskolák integrációs problémái. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tölcsér Zoltán (2021) A szakképzés jogszabályi változásai és hatásai a gyomaendrődi Bethlen Gábor Technikumban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kövesdi Bettina (2021) Az Óvodai nevelés szabályozása Magyarországon és Ausztriában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dániel-Pelcz Zsuzsanna (2021) Az óvodai nevelésben való részvételi kötelezettség hároméves kortól, ennek hatása a hátrányos helyzetű gyermekek fejlődésére. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mojzes Zsuzsanna Ágnes (2021) Kisgyermeknevelő keze - Vezető szeme. Vezetői ellenőrzés a minőség tükrében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ráczki Marianna Éva (2021) Kéz a kézben - szervezetfejlesztés a tudás és tapasztalat tükrében. Az egész életen át tartó tanulás jelentősége a kisgyermeknevelői szakmában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Gergely Lajos (2021) A négy budapesti zsidó gimnázium összehasonlítása. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Krizsánné Ferenczi Ildikó (2021) Az Erasmus+ iskolai együttműködési projekt hatásainak bemutatása a Pilisvörösvári Templom Téri Német Nemzetiségi Általános Iskola példáján keresztül. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Meskó Gyula Gábor (2020) A nemzetiségek jogainak érvényesítése, érvényesülése a köznevelési rendszerünkben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kökényné Kozma Zsuzsanna (2020) Az idegen nyelvi mérés a nemzetiségi általános iskolákban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Polónyi Károly Gábor (2020) Változások a dekoratőr szakmai képzésben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ujváry Andrea (2020) Innováció a XXI. század iskolájában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bacsa Gabriella (2020) Sajátos oktatási igényű gyermek zenei nevelésének lehetőségei. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Németh Máté (2020) Társadalmi és állampolgári ismeretek a történelem tankönyvekben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lénárth Ádám (2019) A játékosítás lehetőségei a történelemoktatásban. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fodor Richárd (2019) Nézőpontok. Multiperspektivikus történelemszemlélet a tankönyvekben. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Benyovics Ágnes (2018) A szlovák és a magyar érettségi rendszer összehasonlítása. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gulyás Nikolett Gyöngyike (2016) A nevelés és lelki gondozás sajátosságai a Sztehlo Gábor Evangélikus Gimnáziumban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Csaba (2016) A katolikus és sváb hagyományok megjelenése a budakeszi Prohászka Ottókár Katolikus Gimnázium mindennapjaiban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tiszttartó Márk (2011) A digitalizáció kihívása az iskolai gyermekvédelemben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.