Böngészés, Témavezető szerint
Diplomamunka
Nagy Zsolt (2023) A társadalmi igazságosság tanításának lehetőségei. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Matejka Csabáné (2023) Konfliktuskezelés az óvodában - A pedagógus - pedagógus közti konfliktusok és azok megoldási lehetőségei. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Auffenberg Antal (2023) Társadalmi hatások az iskolában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bálint Gábor (2022) Kiemelt nevelési célok a Czimra Gyula Általános Iskola orientációs osztályaiban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Medgyasszay Lili Márta (2022) Abortusz attitűdök és nemi szerepek megítélése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szigetvári Kinga (2022) Digitális eszközök használata gyermekkorban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Baksa Brigitta (2022) Német eredetű jövevényszavak a magyar nyelvben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gregor-Tóth Péter (2022) A Twitch-használat pszichológiai aspektusai. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Berecz László (2022) Társadalmi problémák ábrázolása Anette von Droste - Hülshoff "A Zsidóbükk" című művében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Láng Dominika (2022) A falászavar és a kronotípus kapcsolata különböző munkakörökben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Galac Dóra (2022) A szülésélmény hatásainak vizsgálata szülésnarratívákon keresztül. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kellner Anita Szonja (2022) Avar kori lemezes fém tűtartók. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Almásy Franciska Blanka (2022) Az Union Biztosító társadalmi felelősségvállalása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Görög-Szabó Zsuzsa (2022) A Bécsi út 62. számú telken feltárt római kori temető elemzése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hódosiné Hlugyik Éva (2022) Egy ikerpár alvásproblémái. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Licskay Péter (2022) A fantasy fordításainak nehézségei Mark Lawrence Dark Tide című novellájának fordításán keresztül bemutatva. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gáspár Beáta (2022) Közigazgatás-tudományi szakfordítás: egy választott tanulmány fordításának nehézségei. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sztrkács Rita Karolina (2022) Női karakterábrázolás Lars von Trier filmjeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vass Ildikó (2022) Szakfordítás angolról magyarra és franciáról magyarra. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sándor Adrienn (2022) Szakfordítás angolról magyarra és franciáról magyarra. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szekeres Máté (2022) Szerzőiség az amerikai játékfilmben - A szerzői kézjegy vizsgálata Taylor Sheridan Határvidék-trilógiájában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pálinkás Péter (2022) Társadalmi változások a digitális technika fejlődésének tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csáti Nikolett Ágnes (2022) A Vissza a jövőbe című film magyar fordításának elemzése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Strobán Vivien (2022) A művészfilmes elbeszélés és a hangvágás kapcsolata a tömegfilmben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balogh Viktória (2022) A szinkronizálás és a feliratozás magyarországi preferenciái. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Onder Fanni (2022) A videójáték és a film kapcsolata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Takács Kitti (2022) Alkoholfogyasztás a nők körében Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gondon Dalma (2022) Alkoholizmus a családban és annak hosszútávú hatásai a gyermekre. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sólyom Brigitta Mária (2022) Apák és menstruáció - Az apa serdülőkorban adott reakciójának szerepe a későbbi testi és menstruációs attitűdök alakulásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Boros Judit (2022) Az aktív zeneterápia és a mentalizációs képesség kapcsolata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kálmán Fanni (2022) Az emberi szexualitás ingoványos talaján. Avagy mit gondolunk a homoszexualitásról? BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balla Klára (2022) Az evészavarok társadalmi megítélése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Farkas Gergő (2022) Az önkéntesek bevonásának lehetősége a magyar állami fenntartású szociális intézményekbe. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tós Boglárka (2022) A COVID-19 járvány mentális és szokásokat megváltoztató hatásának vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Imre Zsanett (2022) Csúszdák és létrák: Az angol restauráció első színésznőinek reprezentációja April De Angelis Színházi Bestiák című drámájában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lukács Áron (2022) Diagnosztikai ómenszövegek az ókori Mezopotámiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Őry Angelika (2022) Fiatalkorúak Internet-függősége és annak káros társadalmi hatásai. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tápai Levente Szabolcs (2022) Fiatalkorúak reintegrációja a javítóintézeti nevelés alatt. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ahmad Nour (2022) Frankenstein – Monstrosity versus Humanity with the Eyes of Mary Shelley and Ahmed Saadawi. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pusztai Bettina (2022) Hajléktalanokhoz való viszonyulás az igazságos világba vetett hit és a külső-belső kontroll függvényében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vincze Virág (2022) Hogyan látjuk önmagunkat? - A testkép és az énkép egyértelműség vizsgálata a Big Five személyiségdimenziók vonatkozásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Viktória (2022) Kortárs-zaklatás a középiskola falain belül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Árvay Erzsébet (2022) A Kádár-korszak diaszpórapolitikájának dokumentációja a Szabad Európa Rádió iratanyagában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Komoróczki Máté Balázs (2022) Lembergtől Gorlicéig. Az Osztrák-Magyar Monarchia Galíciában 1914-1915. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Stefkó Dóra Éva (2022) Mentálhigiéné- A lelki egészségünk fontossága. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csupor Cecília (2022) Nyugat-Európai keresztesek és zarándokok a 12. században. A magyar királyság szerepének vizsgálata Reinhold Röhricht anyaggyűjtése tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Juhász Edina (2022) Szépségmítosszal kapcsolatos nemi különbségek. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tálas Zoltán Patrik (2022) A család mint a generációkon átívelő mintázatok melegágya. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gazsó Andrea Ibolya (2022) A családon belüli erőszak - Kapcsolati erőszak. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kokas-Józsa Orsolya (2022) Édesanyák párkapcsolati elégedettségének vizsgálata a szoptatás tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pósz Liliána Borbála (2022) A felnőttkori kötődés, az énhatékonyság, a szorongás és az önértékelés kapcsolata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lampertné Vékony Rita (2022) A középkor záróakkordja, Mohács: Az ifjú II. Lajos király halálának rejtélyes körülményei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pálosi Szimonetta (2022) A magyar zsidóság jogfosztása 1938-1948. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csomor Laura (2022) A mentális betegségek stigmatizálása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Aszódi Bence (2022) Az Egyesült Államok és az Orbán-kormányok kapcsolata 2010 után. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Budavári Kata (2022) Az idősek megküzdési stratégiái avagy coping időskorban különös tekintettel az elmagányosodással való megküzdésére és a gyászfeldolgozásra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zsolnai Ivett (2022) Az óvodai és iskolai szociális segítő tevékenység Csepelen. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tamás Zsuzsa (2022) Comparison of Video Game Localizations from English into Hungarian. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fügedi Éva (2022) Complex Characters in Jane Austen's Emma. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Soós Szimonetta (2022) Deviáns viselkedés a gyermekotthonokban- különös tekintettel a fiatalkorúak alkohol- és drogfogyasztására. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jenei Kevin Martin (2022) Fiatalok, mint politikai aktorok a 21. században Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Baksa Kamilla (2022) Gyermekvédelem Kárpátalján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Cserháti Orsolya (2022) A Halál mint narrátor Markus Zusak Könyvtolvajában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gáspár Gitta (2022) Heathcliff's revenge in Wuthering Heights by Emily Brontë. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Weiner Viola Eszter (2022) How Republican Sentiments Were Abated in the United Kingdom and the Commonwealth During the Reign of Queen Elizabeth II. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bartos Barbara (2022) Interprofesszionális együttműködés gyermekbántalmazás esetén. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csibi Norbert Zoltán (2022) Iskolai bántalmazást elszenvedő gyermek és annak családja, a szociális szakember látókörében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Evellei Boglárka (2022) Kamasz-segítés szociálpedagógusként. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ott Mercédesz Edit (2022) Kompetenciafejlesztés a szociálpedagógia eszközrendszerével egy kisvárosi szakközépiskola osztályában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gianone Ágoston (2022) MAGYAR KONZERVATÍV EURÓPAI PARLAMENTI KÉPVISELŐK 2004 ÉS 2014 KÖZÖTT Az Európai Néppárt-frakció magyar képviselőinek tevékenysége Magyarország első uniós évtizedében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Harmat Renáta (2022) Nemi sztereotípiák: Nemi szerepek társadalmi diszkriminációjának és előítéleteinek megjelenése a mindennapokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fenyvesi Áron (2022) Rendszerváltás és a társadalom. Ellenzéki koncepciók a nyolcvanas években Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szebelédi Edit (2022) Shakespeare Újraértelmezve. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bódis Csongor (2022) Szicília gazdasági és társadalmi problémái a 21. században. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Magurszky Henriett (2022) Tanórán kívüli esélynövelő lehetőségek gyermekek és fiatalok számára. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Oláh Melinda (2022) A gyermekek szakellátásba kerülését követő kapcsolattartás szabályozásának vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Korolovics Enikő (2022) A gyermekvédelmi rendszer, mint bántalmazó. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vojnic Béla Edgár (2022) Ügyfélélmény a közigazgatásban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Juhász Janka Bíborka (2022) Új regionalizmus Délkelet-Ázsiában és az ASEAN. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kluck Adrienn (2022) A jamaikai kreol, az afro-amerikai és a brit fekete angol dialektus történeti és nyelvi kapcsolatai. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Paulovics Laura (2022) A női tekintet Margaret Atwood A szolgálólány meséje című regényében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kisbenedek Gábor (2022) A szociálpedagógus szerepe és feladata a családi krízisekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Urbán Renáta (2022) A szociálpedagógus. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lipták Petra Krisztina (2022) Agresszív gyerekből deviáns felnőtt. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mészáros Kinga (2022) Alkoholizmus, mint társadalmi jelenség. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Árvai András (2022) Anyagi-pénzügyi függetlenedés az egyetemi hallgatók körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Berecz Dorka (2022) Az adatvédelem joga: az Egyesült Államok adatvédelmi esetjoga és a Facebook–Cambridge Analytica adatbotrány. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Berey Orsolya (2022) Az Én keresése az otthonon túl- A hátizsákos utazás és identitásformálás. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Péter Kamilla (2022) Bram Stoker’s sources for the character of Dracula and his vampire attributes. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vlaskalic Alexandar (2022) Displacement and Psychological Traumas in Toni Morrison's Jazz. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rózsa Anna Jácinta (2022) A Déli Társadalom és a Nők Szerepének Átalakulása Margaret Mitchell Elfújta a Szél Című Regényében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hricisák László (2022) Egy nemzeti hős születése: hpgyan vált Henriett Tudman az Egyesült Államok történelmánek egyik leghíresebb női alakjává? BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lengyel Lilla Etelka (2022) Female Roles in Margaret Atwood's The Handmaid's Tale and its Adaptation. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tánczosová Rita (2022) Feminist Ideals in Proto- and Post-Feminist Literature: The Question of Women´s Independence in Margaret Atwood´s The Edible Woman and Helen Fielding´s Bridget Jones´s Diary. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Blanka Zoé (2022) Fiatalkorúak befolyásolása az Instagram által. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Schmidt Fanni Berta (2022) Intertextualitás a Rosencrantz és Guildenstern halott film változatában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Börcsök Anna (2022) Keresztény fiatalok és a családalapítás. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Papp Zsolt Máté (2022) Kondicionálás az iskolapadban - Tanítói önreflexió a morális fejlesztés tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kósa Teréz (2022) Native Cultural Identity in Modern Canada in Eden Robinson's Monkey Beach. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hollai Nóra (2022) The Nature of Good and Evil in The Lord of the Rings. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sasvári Emőke Alexandra (2022) Pletyka, titok, álhír. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hodos Dóra (2022) Racialised Depiction of Asian Americans in Movies. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Molnár Dalma Viktória (2022) Világtájőrállatok a kínai építészetben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ruman Patrik (2022) A klasszikus kínai regények hőseinek bemutatása a modern kori feldolgozásokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mészáros Marcell (2022) A maffia és Las Vegas Martin Scorsese Casino filmjében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ankner Vivien (2022) A múlt elfogadása Toni Morrison Kedves című regényében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vaszkó Viktor (2022) Az emberi élet értelméről Weissmahr Béla nyomán. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kelemen Luca (2022) Generációváltás az agrárszektorban - A fiatal gazdák helyzete a mezőgazdaságban, különös tekintettel Magyarországra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Halácsi Balázs János (2022) A Harmadik Birodalom közel-keleti kapcsolatai. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Péczely Dóra Zsófia (2022) "Kapunyitási pánik" Biblioterápia a felnőttkor kapujában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pap Bianka (2022) Magyarország külgazdasági kapcsolatai - Magyarország, mint Kína "Európai kapuja˝. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Anna (2022) The Role of Portuguese Diplomacy in the Internationalization of the Case of East Timor. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szakonyi Dániel Zoltán (2022) The Scottish independence efforts in the light of Brexit. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hoffer Petronella (2022) Szolnok megyei jogú város külkapcsolatainak változásai a rendszerváltástól napjainkig. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hrustinszki Lívia (2022) Állami támogatások és szerepvállalás a légiközlekedésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Scridon-Siklódi Kinga (2022) Az Arktisz geopolitikai jelentősége napjaink nemzetközi jogi kontextusában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Láng Dávid Tamás (2022) Az arab-izraeli konfliktus háttere és jelenlegi kihívásai. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kakucs Katalin (2022) Az első világháború feldolgozása gimnáziumi korosztállyal népdalokon keresztül. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lieber Adél (2022) Az óvodáskorú gyermekek idegennyelv-elsajátítási lehetőségei a német, mint idegen nyelv esetében Fremdsprachernerwerb der 3-6 jahrigen Kinder in Bezug auf Deutsch als Fremdsprache. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Réffy Ágota Dóra (2022) A COVID hatása a V4 országok versenyképességére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ecker Anita (2022) Elhallgatott múlt, a „málenkij robot” emlékezete Magyarországon. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Somogyi Viktória Cintia (2022) Förderung de kommunikativen Kompetenz durch Spielen un Handeln im deutschen nationalitaten Kindergarten. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dócs Nikolett Eszter (2022) Idegennyelv-tanítás az autizmussal élő gyermekek számára a közoktatásban. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Aranka (2022) Irányított szórakozás - irányított stílus - irányított ember A Kádár-korszak kultúrpolitikája. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kormos Lilla (2022) Külföldi tőkebefektetések Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szili Blanka Andrea (2022) L'immagine dell'Italia nella prosa e nella poesia di Dezső Kosztolányi. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zarrouf Hanan (2022) L’approche sociocritique de La Peste d’Albert Camus. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rajnainé Németh Kinga Anna (2022) Miért választják a szülők Budakeszin a német nemzetiségi óvodát? Warum wahlen die Eltern der zweisprachigen Kindergarten in Wudigess? Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Léczfalvi Vivien Boglárka (2022) Motivációs problémák értékeléssel való megoldása középiskolában – Egy lehetséges forgatókönyv. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mester Petra (2022) A Párizsi Megállapodás működési mechanizmusa és a magyar klímapolitikára gyakorolt hatása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Molnár Virág (2022) Rokokó recepciója a magyar századforduló festészetére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Adonics-Illés Barbara Mária (2022) "Serviam" - "Szolgálni fogok", Orsolyiták a leánynevelés szolgálatában Dombóváron. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Teberi Ágnes (2022) Spolupráca Cívskej materskej skoly-detskych jasiel "Zlatá brána" s miestnymi instituciami. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Üveges Cecília (2022) Sprachförderung durch Lieder im deutschsprachigen nationalitäten Kindergarten. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Frank Júlia (2022) Szakkörök a test, szellem, lélek fejlesztése jegyében a Patrona Hungariae Katolikus Iskolaközpont általános iskolai tagozatán. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ócsainé Chmelik Mária Kitti (2022) Založenie a činnosť Slovenskej národnostnej samosprávy v Kestúci. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vadnai Vince Árpád (2022) A brit kolonializmus öröksége napjainkban. A nyugat-afrikai és a mediterrán régió; Nigéria és Ciprus példáján elemezve. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Patkós Petra Krisztina (2022) The humanitarian aspect of the Syrian civil war. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bárdos Tamás (2022) A kora újkori magyar történelem (1521–1718) tanítása a történelmi atlasz használatával. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kánya Regina (2022) A közösségi média és a magyar politikai identitás közötti kapcsolat feltérképezése - Az elmúlt 10 év társadalmi eseményeinek vizsgálata a (közösségi) média szempontjából. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Zsanett (2022) Ünnepek és hagyományok a Vértesszőlősi Samufalvi óvodában Sviatky a tradicie v Materskej skole Samufalvi v Silesi. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Virág Kinga (2022) A skót nacionalizmus avagy a skót identitás helyzete 2021-ben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Galcsik Adél (2022) A test és annak metamorfózisa Marie Darrieussecq Malacpúder című regényében, Le corps et sa métamorphose dans le roman Truismes de Marie Darrieussecq. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mitala Mónika (2022) A veszélyeztetettség megelőzéseinek lehetőségei az iskolában. A Néri Szent Fülöp Katolikus Általános Iskola gyermekvédelmi erőfeszítéseinek tanulságai. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tarjányi Eszter (2022) Óvodáskorú gyermekek médiaértési szokásainak vizsgálata rajzfilmek segítségével. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sabbagh Jack (2022) Ecclesiastical sites of the Syriac Orthodox Church in 12th and 13th century Syria. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Keszler Héla Alexandra (2022) A sárkány alakja az olasz mesékben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bagosi Krisztina (2021) A szociális érzékenyítés lehetőségei és hatásai a tanulókra, illetve a tanárokra a Teleki Blanka Gimnáziumban. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Keserű Dóra (2021) A tanári pálya elnőiesedésének okai és annak hatása a tanulókra a Dunaharaszti Hunyadi János Német Nemzetiségi Általános Iskolában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó-Sebők Ajna (2021) A dilemma-diszkusszió alkalmazása az etika tárgy tanítása során. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Landherr Péter Márk (2021) A játékosítás, videójátékok felhasználása a történelem tanítás során. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Juhász Eszter (2021) A magzati életvédelem jogi szabályozása és oktatási lehetőségei a középiskolai etika óra keretében. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Péter Anikó (2021) Az Overtones Alapfokú Művészeti Iskola története, küldetése -múltja, jelene, jövője-. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balázsné Nagyapáti Edit (2021) A szalézi pedagógia etikája. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lengyel Zsuzsanna Éva (2021) Az empátia tulajdonságának vizsgálata a keresztény vallás és Edith Stein munkásságának tükrében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Eszter (2021) A TEACCH program. Alkalmazási lehetőségek a Kastélykert Óvodában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagyné Malicsek Ágnes (2021) A digitális oktatójátékok felhasználási lehetőségei az általános iskola alsó tagozatán a fejlesztő-differenciáló pedagógia vonatkozásában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Al Namour Leena (2021) Hope and Loss in Vaiting for Godot. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Csenge Dominika (2020) Daniel Dennett és a tudatosság kérdésköre. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Popov Kajla Szilvia (2020) Óvodapedagógusok helyzete a XXI. században. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dobrosi-Jelinek Piroska Rita (2020) Európa kapujában - érettségi előtt álló fiatalok idegennyelv-tanulási sikeressége és motivációi. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tőkés-Bodor Andrea (2020) Az SNI-s tanulók fejlesztési lehetőségei az alapfokú hangszeres oktatásban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Victor Mónika Emese (2020) Középiskolás diákok pályaorientációját befolyásoló tényezők vizsgálata. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Farkas Tamás (2020) Nevelési célok és fejlesztési területek megvalósulása a középfokú egyházi iskolákban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mészáros Gabriella (2020) Az Iksz-en innen és az önkéntességen túl… A szociális kompetenciák fejlesztésének lehetőségei. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Czita Viktória (2019) Az érzelmi intelligencia fejlesztése: Kapcsolat az irodalom és az erkölcstan, etika tanításában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hajdu Gabriella Edit (2019) Társadalmi hatások az iskolában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Medgyessy Zsófia Klára (2019) Oratórium az osztályközösségben: közösségépítés a szalézi pedagógiában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csigi Tímea Alexandra (2018) Kelet és Nyugat között - Rafik Schami mesevilága. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Izing Borbála Rita (2018) Filmek az etika órán. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lancsák Zsófia (2018) A halál kérdésköre az etikaórán. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Schrancz Gábor (2018) Tárgyalási stratégiák a humán szolgáltatásokat értékesítők gyakorlatában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Schiller András (2016) A Z generáció médiafogyasztási szokásai a generációkutatás tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga-Csikász Csenge (2016) A drámapedagógia jelene a mai magyar oktatásban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Darabos Eszter (2016) A magyar mint idegen nyelv tanítása Sao Paulóban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Furulyás Lúcia (2016) A spanyol mint idegen nyelv helyzete a magyar közoktatásban. A tanulói motíváció vizsgálata a Károlyi Mihály Magyar-Spanyol Tannyelvű Gimnáziumban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Orbán Patricia (2016) Az iskolai kötődés vizsgálata. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fehér Fanni (2015) Értelemkeresési lehetőségek és módszerek középiskolás korban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Giczinger László (2015) Tanügyigazgatási dokumentumok az angolkisasszonyok Pest-Budai Intézetében az 1868-as népoktatási törvény tükrébenTanügyigazgatási dokumentumok az angolkisasszonyok Pest-Budai Intézetében az 1868-as népoktatási törvény tükrében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Giczinger László (2013) Gyermek- és ifjúságvédelem helyzete az angolkisasszonyok Budapesti Ward Mária Általános Iskolájában, Gimnáziumában és Zeneművészeti Szakgimnáziumában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Soósné Varga Mariann (2013) A Szent Lőrinc Katolikus Általános Iskola múltja és jelene az 1800-as évek végétől napjainkig vezetői szemmel. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Erdélyi Noémi (2013) Ételallergiával élő gyermekek helyzete a közoktatásban. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Göcsei Georgina (2012) Arany János Tehetséggondozó Program a győri Révai Miklós Gimnáziumban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Molnár Diána (2011) Az iskolai közösségi szolgálat a tanulók szempontjából. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.