Böngészés, Témavezető szerint
Kiss Eszter (2019) Erkölcsi tehetetlenség -Schnitzler „Álomnovellájának" és Kubrick „Tágra zárt szemek" című filmjének összehasonlító elemzése-. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Triff Anita Flóra (2019) Esztétikai program és társadalomkritika Kleist: "Über das Marionettentheater" és "Die Marquise von O…" című műveiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Bernadett Karina (2019) Metamorphosen des Pygmalion: Puppen, Marionetten und Automaten bei E.T.A. Hoffmann. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Blaubacher Márta (2018) Meseterápia- A mesék szerepe a személyiségfejlődésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gyarmati Anikó (2018) A magány motívuma J. Mühlberger "Akasztófa a szőlősben" és J. Durych "Isten szivárványa" című művében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csuka Katalin (2016) Der Deusche Bildungsroman Patrick Süskind Das parfüm Entwicklung durch das eigene Sinnersorgan. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vavrovics Máté (2016) Die Schicksalhaftigkeit der Zufälle. Die literarischen Besonderheiten Heinrich von Kleists Erzählungen am Beispiel von Michael Kohlhaas. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ferber Eszter (2016) Malina und Ich – über Grenzen und Möglichkeiten der psychoanalytischen Untersuchung von Ingeborg Bachmanns Roman „Malina“. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ertl Rebeka Melánia (2016) Ein Vergleich von Arthur Schnitzlers „Traumnovelle“ und Stanley Kubricks „Eyes wide shut“. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balogh Eszter (2016) A legfontosabb motívumok bemutatása E.T.A. Hoffmann "A homokember" c. novellájában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Borda Melitta (2016) A Grimm-mesék lélektani megközelítésben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zábó Zsuzsanna (2015) Goethe Wertherje a filmvásznon. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.