Böngészés, Témavezető szerint
Diplomamunka
Fekete Virág Fanni (2024) A márkanagykövetek szerepe a közösségi média korában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szili Regina Renáta (2023) A zeneipari PR és marketing átalakulása, avagy hogyan találjuk meg a műfajunknak megfelelő kommunikációs csatornákat napjainkban? BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Virág (2022) Interkulturális kommunikatív kompetenciák szerepének vizsgálata vállalati környezetben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth László (2020) Gyorséttermek ügyfélkommunikációja az online térben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Schmidt Barbara Mónika (2019) Ma már mindenki lehet véleményvezér? Hazai influencer körkép. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bálint Fanni Judit (2018) Az online PR hazai gyakorlatának vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Marnitz Márton (2018) A Német Bundestag kommunikációja. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Heim Ágoston (2018) A service design és a reklámhatékonyság kapcsolata hazai példákon keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bécs Eszter Zsófia (2016) Az étrend-kiegészítők piacán történő marketing és PR kommunikáció vizsgálata a 2000-es évektől, magyarországi példákon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Éder Edina (2016) A Youtuberek mint új médiapiaci szereplők Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vincze Lilla Kinga (2016) A Belváros A Jövő Városa márka bevezetésének hatása Budapest V. kerületében, Belváros-Lipótvárosban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Wehner Kristóf (2016) Túrarendezést támogató infrastruktúra kommunikációs vizsgálata. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pogátsnik László (2016) Bizalomépítés az elektronikus kereskedelemben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.