Böngészés, Témavezető szerint
Wozner Lilla (2020) Az esti mesélés jótékony hatása a szülő-gyermek kapcsolatra óvodás korban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Erős-Reményi Rita (2020) Az otthon-óvoda átmenet, a beszoktatás nehézségei, a mese szerepe a megoldásban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hergovics Zsuzsa (2020) A magyar kortárs gyerekirodalom Berg Judit művei az egyes óvodai korcsoportok mindennapjaiban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Natratics Adrienn (2019) Az olvasóvá nevelés lehetőségei kisiskolás korban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Péntek Aliz Regina (2019) Olvasóvá nevelés az iskoláskor során. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vogel Zsanett Terézia (2018) Az irodalmi nevelés és a meseválasztás jelentősége az óvodában - különös tekintettel az irodalmi mesére (műmese). BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Egyházi Fruzsina (2016) Gyermekirodalom az óvodában - A mese szerepe az óvodáskorú gyermek életében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Temesvári Andrea (2016) Az érzelmi intelligencia fejlesztésének lehetőségei óvodáskorban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Stránszki Zsanett Laura (2016) Mesezene program az óvodákban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bodóová Katarína (2016) A mesefoglalkozás a Felvidéken lévő magyar anyanyelvű óvodákban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.