Böngészés, Témavezető szerint
Diplomamunka
Nagy Diána Mercédesz (2024) "Egyszerre vagyok: én, te és ő" Pilinszky János: Önéletrajzaim. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Alpek Csenge (2024) Lázár Ervin: Csillagmajor. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Deák Dániel (2024) Nádasdy Ádám lírája. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Magyarné Reiszer Csilla (2024) Önreflexiós mozzanatok és emlékezetreprezentációk megjelenítési formái Tóth Krisztina munkásságában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Böcskei Alexandra (2024) Dragomán György novellisztikájának beágyazása a középiskolai tananyag keretébe. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Dalma (2024) A Centauri jelenség és a villámnovellák műfaja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kis Nikoletta (2024) A férfi-nő kapcsolatok ábrázolása Háy János híd-novelláiban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Laczkó-Benedek Szidónia (2023) Az antropocén és az animal studies megjelenésének ökokritikai vizsgálata Selyem Zsuzsa Az első világvége, amit együtt töltöttünk című novelláskötetében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kozma Valéria Gyöngyi (2023) Az emberi létből való menekülés és a transzhumanizmus kulturális térnyerésének bemutatása disztópikus és utópikus műveken keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kissné Aszódi Daniella (2023) "Egyedül voltam és vagyok." A Már nem sajog című kötet kortárs József Attila - imitációi. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Iván Réka Zsófia (2023) "Fejben dől el, de kinek a fejében?" - Női szerepek az irodalom színpadán. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Edőcs Johanna (2023) Hogyan tanítsuk Csiky Gergelyt a középiskolában? A Buborékok középiskolai tanításának tapasztalatairól. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Maczali Edina (2023) "A Mamika ott kezdődik, ahol a sajtó és a politika elhallgat..." Háy János: Mamikám. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pintér Laura Franciska (2023) Megszakított folytonosság – Závada Pál Jadviga párnája című regényének narrációs modellje. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Flórián Katalin Flóra (2023) "Mintha valami üvegfal lenne közöttünk" - kortárs rövidprózai művek és filmek intermediális elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csizmarik Fanni Ágnes (2023) "Olyan régóta küzdünk, hogy azt is elfelejtettük, mi miatt harcolunk"-Kortárs társadalmi problémák Moskát Anita novelláiban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fehér Holló Attila (2023) „Sok van, mi csodálatos...” Az Antigoné tanítás- és tanulásmódszertani újragondolása videó- és képmegosztó közösségi hálózatok (TikTok, Instagram stb.) bevonásával. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Koprivanacz Gitta (2023) Szophoklész Antigoné című drámája kortárs adaptációk tükrében. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Adrienn (2023) A stílusparódia műfajának taníthatósága kortárs alkotások tükrében. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Makó Berta (2023) A tudatmódosító szerek és a drogfüggőség elleni harc megjelenése a társadalomban és irodalomban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vanyák Dóra Mariann (2023) ˝De hát akkor az ember mit tegyen?˝ A dráma- és a projektpedagógia módszertanára épülő segédletek középiskolai tanárok számára. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tomcsányi Sára (2023) "Az Istenért! – kiált fel tán valaki – minek a nőről?". A nőiség esztétikai kategóriája kortárs magyar írónők novelláinak nőábrázolásaiban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Farkas Gabriella (2022) Eszik-e vagy olvassák? Gasztrokulturális motívumok a 20-21. századi magyar prózában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Borsodi Henrietta (2022) „Ez mind én vagyok, a figyelmemnek az önéletrajza ez” – Pilinszky János vertikális regényének értelmezése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ódor Anna Petra (2022) „Fájdalomherceg, gyémánt jajgatásban”: Poétikai öntükrözés Karinthy Gábor költészetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kis-Szabó Brigitta (2022) Marginalizált társadalmi csoportok ábrázolása Röhrig Géza költészetében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Heindl Dóra Ágnes (2022) "A tükör megvillant a napban..." Déry Tibor Szerelem és Két asszony című novellájának elemző bemutatása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Karkó Ádám (2022) Kántor Péter költészete. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Princzinger Anna (2022) "A képen semminek sincs árnyéka..." Bodor Ádám egy tárcájának és novelláinak elemzése, taníthatósága irodalomórán. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Polyák Virág Klaudia (2022) Az irodalom vizuális kommunikációjának szemléltetése versfilmeken keresztül a digitális médiumok korában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Késmárki-Heidl Zsófia Dorottya (2022) Meseterápiás szemlélet a magyartanításban. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pálinkó Klaudia (2022) Petri György politikai költészete. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tajti Kármen Melinda (2021) "...az iszákosság [...] szertartás, szótlan, magányos ima." Az alkoholizmus témája Hajnóczy Péter prózájában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Stein-Biró Zsuzsanna (2021) „Úgy nem változhattál meg, hogy ne szeresselek!” Déry Tibor Szerelem és Két asszony című novellájának szövegelemzése és intermediális kapcsolata Makk Károly Szerelem című filmjével. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dankovits Dalma (2021) A gyermeki nézőpont megjelenítése a közelmúlt magyar prózairodalmában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
János Emília (2021) "... hogy fölépítse azt, aminek lennie kell, és újjáépítse azt, ami romlásnak indult!". MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dorogi-Kovács Éva (2021) A novellaelemzés tanítása Mándy Iván Mi van Verával? című novelláskötetén keresztül. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dósa Dorottya (2021) A szereplíra poétikai sajátosságai a kortárs magyar költészetben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hellinger Patrícia Ivett (2020) Ottlik Géza - Hajnali háztetők. Műfaji, szerkezeti és narratológiai vizsgálat. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Piszker Csenge Veronika (2020) Ottlik Géza novellisztikája. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Altsach Alexandra (2019) "Az igazi varázspálca a gyermek tulajdon elméje". NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
János Emília (2019) Kohlhaas-intertextusok a magyar irodalomban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kálmán Zsófia (2019) Szabó T. Anna novellisztikája. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Buday Bálint Soma (2019) "Vajmi keveset tudtam meg a *-ról, -ről". NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kecskés Zsófia (2019) Örkény a színpadon. A Macsakjáték két színpadi változatának összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jurák Lili (2019) Muráti Lili több szerepben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Máriáss Anna (2019) Kosztolányi Dezső kései verseinek taníthatósága. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csuha Eszter (2018) "Mert lehet egy látvány ima" Szemlélődés és önreflexió Győrffy Ákos tájlírájában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sára Gergely (2018) Az intertextualitás lehetőségei a magyartanításban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Faragó Katalin Viktória (2018) Női szereplehetőségek megjelenítése Erdős Renée prózája alapján. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Anna (2018) A teológiai hagyomány újraírása Borbély Szilárd A Testhez című kötetében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zámbó Bianka (2018) Önarckép-versek az irodalomórán. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gurbán Evelin (2016) József Attila szerelmi poétikája Flóra-versek. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kemenár Éva Nóra (2016) Örkény színpadon és filmvásznon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Baráth Tibor (2016) "Az Időből halunk ki mind" (Modern filozófiai hagyományvonalak Szabó Lőrinc Te meg a világ című kötetében). BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sárfi Péter (2016) Művészet és társadalom viszonya Goethe Wilhelm Meisterében és a slam poetryben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Czupponné Salánki Barbara Mária (2015) Szabó Magda Az ajtó című regényének elemzése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fülep Anna (2015) Weöres Sándor költői nyelve a gyermekirodalom tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pavlik Bettina (2013) Az alteregó-viszony tanításának lehetőségei középiskolában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Berente Kinga (2013) Kosztolányi Dezső Caligula című novellájának és az Esti Kornél-kötet Tizennyolcadik fejezetének taníthatósága a középiskolában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kun Máté László (2011) Bodor Ádám prózája. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dudás Demeter (2011) Saját evangélium, példabeszédekkel. Győrffy Ákos prózája (A hegyi füzet). MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Regős Mátyás (2011) Írni vagy nem lenni - A kreatív írás lehetőségei a középiskolában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.