Böngészés, Témavezető szerint

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: Diplomamunka
Találatok száma: 80.

Diplomamunka

Stammer Petra (2024) Az asszertív kommunikáció alkalmazása a középiskolai pedagógiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Petovári Lilla (2024) Az online anonimitás megnyilvánulása a Facebookon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Lőrincz Anna (2024) Dr. Karsai Dániel aktív eutanáziáért folytatott küzdelmének diskurzuselemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Riz Martin (2024) A Jack Daniel's nyári kampányának elemzése interjú és kérdőív segítségével. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bukovics Diána (2024) Motiváció a csapatsportban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Güttler Emma (2024) A Barbie ideológia Egy jelenség generációkon átívelő üzenete. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Susánszki Edina (2024) Kreativitás, mint kompetencia a kommunikációs szakmában egy marketing ügynökség példáján keresztül. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Zsoldos Zsófia Katalin (2024) A mentoring jelenség - A Hiflylabs Zrt. mentorrendszerének összefoglaló bemutatása. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Rádi Szilvia (2024) Kommunikációs téning a hajéktalanellátásban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Baldóczi Kristóf (2024) Interkulturális vizuális kommunikáció az emberi testen – A tetoválások jelentéstartalma, és annak alakulása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bajor Bátor Benedek (2023) Az előadás és a bevonásra alapuló tréning gyakorlatok kommunikációs fejlesztői hatásainak összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Regenye Nóra (2023) Botrányok befolyása hírességek kommunikációjára. A cancel culture jelensége Johnny Depp és Amber Heard rágalmazási perének közösségimédia-visszhangjában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Varga Zsanett (2023) Mentálhigiénés szemléletmódváltozás a kritikai diskurzuselemzés szemszögéből A mentális egészség jelenléte a vállalati gondolkodásmódban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Óbert Dávid Tamás (2023) A nőközpontú amerikai filmsorozatok és a feminizmus kapcsolata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bilcsik Krisztina (2023) A zöld reklám, mint marketingkommunikációs eszköz és a greenwashing fogalma. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Burbócs Vivien Zoé (2022) Az internetes zaklatás és megelőzése a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Ladányi Flóra (2022) Kódváltási és nyelvjárási attitűdök a kárpátaljai magyar fiatalok internetes kommunikációjában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Eperjes Borbála (2022) Veszteségkommunikáció és -feldolgozás a gyászcsoportokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Refka Gábor (2022) Médiapolitika, médiapolicy a televízió kommercializálódásának fényében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Papp Georgina (2022) Személyközi konfliktusok jellegzetességei, előfordulása és jellemző megoldási alternatívái a szociális gondozók körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Fogasy Fatime Katalin (2022) A bodypositivity felfogás és az egészséges életmód médiareprezentációja és annak hatása a férfiakra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szabó Fruzsina (2022) Az 52. Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszus médiareprezentációja. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Garamvölgyi Eszter (2022) Az iskolai zaklatás megelőzési módszereinek változása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Póczik Petra (2022) Mit árul el a profilkép? Közösségi média jelenlét, mint a benyomáskeltés eszköze a toborzási folyamatban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Nagy András (2022) A hazugság kommunikációs aspektusai és leleplezésük a nyomozói gyakorlatban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szabó Judit (2021) Amerikai elnökök nonverbális kommunikációja-Az elnökök nonverbális politikai kommunikációjának változása a közvélemény hatására. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Juhász Petra Mónika (2021) Az Arc kiállítás, mint társadalomkritika. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kalász Cintia (2021) A Dixit, mint kommunikációs eszköz. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Karácsonyi Anna Mária (2021) Evangelizáció az újmédia eszközeivel, keresztény youtuberek. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Eszes Nóra Júlia (2021) Konfliktuskezelési stratégiák a narcisztikus kommunikációs stílus vonatkozásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Ungvárszki Dániel (2021) Magánszemélyből médiafelület, avagy az influencer marketing a tartalomgyártók szemszögéből. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Fekete Ágnes (2021) A Színház- és Filmművészeti Egyetem átalakításának keretezése a sajtóban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Orján Dóra (2021) Test mint kommunikációs felület. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Farsang Anna Patricia (2021) Vezetői kommunikációs stílusok és trendek Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Fábián Diána (2021) A klímaváltozás diskurzusa az online hírportálok tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kovács Dóra Edit (2021) A koronavírus-járvány a médiában: a hírszerkesztési folyamatok belső vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Faragó Imola Beatrix (2021) A közösségi média használatának pszichológiai kérdései és a digitális én. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Farkas Hanna (2021) A pandémia és a családi konfliktus alakulásának viszonya. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Fűzéri Fruzsina (2021) A public relations az intepretatív szervezetkutatás tükrében Alcím: A Magyar Telekom vállalati kommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Nagy Dóra (2021) Divatkommunikáció – Mit üzen a ruha? Az elmúlt évtized Chanel bemutatói mint médiaesemények alapján. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tóth Ákos Attila (2020) Star Wars és mémkultúra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bodó-Bajzák Mónika Beatrix (2020) Mese és virtulaitás. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Nagy Andrea (2020) Az amerikai és japán kultúra reprezentációja a videójátékokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kalmár Eszter Kata (2020) Trianon tízéves évfordulói a magyar sajtóban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Haász Vanessza (2020) A közösségi média identitás-kép alakító hatása a 12-16 éves fiatalok esetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Horváth Benjámin Bendegúz (2020) Futball Faktor: rajongói klubok kialakulása és lojalitás építése a Ferencvárosi Torna Club szurkolói körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Ézsiás Dóra (2020) A klímaváltozás reprezentációja a politikai kommunikációban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bíró Renáta (2019) Online agresszió: A trollkodás jelenségköre a közösségi média platformjain. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Ilcsik Alexandra Zsófia (2019) Szerep és személyiség hatása a kollektív döntésre - Csoportos döntéshozatal a szervezetben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Varga Levente (2019) A közösségi média kultúrsokk csökkentő hatása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Horváth-Simon Eszter (2019) Történetmesélés a pszichodrámában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Svéger Nikolett (2018) Az ittas vezetést célzó társadalmi célú kampányok összehasonlító elemzése Nagy-Britannia és Magyarország vonatkozásában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Durin-Hornyik Veronika (2018) „Keresztes hadjárat a Szabadságért” (Crusade for Freedom): Amerikai adománygyűjtő kampány a hidegháborúban 1950 és 1960 között. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Vaskó Gréta (2016) A coaching gyakorlat terjedése Magyarországon – Az üzleti szférában alkalmazott coaching, a vezetők coachingja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Gajó Dorottya (2016) Az érzékenyítő filmek hatása a fókuszcsoportos kutatásban résztvevő befogadókra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Petővári Nicola Norman (2016) Kulturális ellentétek feloldása. Különbözők kultúrák találkozása a British Telecom vállalatának életében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Halmos Attila (2016) A könnyűzenei piac átalakulása és a marketingjének változásai a digitalizáció hatására. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Mező Zsófia (2016) Átalakulóban lévő munkahelyek vizsgálata a neonomád munkavégzés tükrében – A virtuális tér hatása a munkahelyi kommunikációra. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Junák Imre (2016) Az anime, mint integrációs eszköz a japán kultúrában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Márky Anna Diána (2016) Az amerikai First Lady beszédek kommunikáció szempontú elemzése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Pest Edina (2016) Félelemkeltő üzenetek befolyásoló hatása - Ajánlott védőoltásokkal kapcsolatos kommunikáció Magyarországon. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Németh Evelin (2016) A környezetvédelem diszkurzív konstrukciója a magyar online sajtóban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hegedüs Julianna Ruth (2016) A #metoo jelenség. A #metoo, az erkölcs és az antifeminizmus: egy kritikai diskurzuselemzés. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Péterová Dominika (2016) Donald Trump "Grab them by the pussy" kijelentésének elemzése a kritikai diskurzusanalízis módszerével. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Csupor Réka (2016) A cyberbullying mint témakör megjelenése a magyar online médiában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Harmat Attila (2016) A női iskolafenntartó szerzetesrendek küldetésének megjelenése az online kommunikációjukban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

József Ingrid (2016) A tervezés szerepe kommunikációs szempontból a nonprofit szervezetek élétében-A Fekete István Állatvédő Egyesület tevékenységének a bemutatása. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szabóné Horváth Edina (2016) Az egyház önmeghatározása a plébániai sajtón keresztül. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Vucsicsné Zombory Anikó (2016) Kiből lesz a jövő múzeumi látogatója? - avagy a látogatóbarát művészetközvetítés. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Varga Zoltán László (2016) A tulajdonosváltás médiareprezentációja. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Pál Szabolcs Bence (2016) Szerepek, narratívák – és ennek megfelelő lehetséges beavatkozási stratégiák az iskolai erőszak és bántalmazás területén. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Király András (2016) A Magyar Görögkatolikus Egyház jelenléte a médiában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Czapné Gere Villő (2016) A párterápia és párkapcsolati mediáció módszereinek összehasonlítása kommunikációs szemszögből. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bocskai Réka Hajnal (2016) Asszertív tréningek ma Magyarországon Az asszertív kommunikáció oktatása a gimnazisták körében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Babicz Beáta Annamária (2015) A jelenlegi dalai láma Tendzin Gyako találkozásai katolikus pápákkal mint a kultúrák közti kommunikáció egy esete az írott sajtó tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Oszlányi Judit (2015) Burnout a kommunikáció tükrében, általános iskolai pedagógusok kiégésének kommunikációs vizsgálata. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Wunderlich Julia (2014) Az Y generáció, mint társadami jelenség. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bartha Bernadett (2013) Műanyag diskurzusok. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Pál Dorina (2013) A "business woman" arculat. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Borbélyné Pintér Alexandra (2011) Rendőrség, mint Szervezet külső kommunikációja a közösségi média felületein. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2024. November 24. 04:40:46 CET.