Böngészés, Témavezető szerint
Szabó Zsófia (2024) Az X és a Z generáció személyközi kommunikációs mintázatai az online térben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Venczel Frigyes (2024) Fél évszázad turizmuskommunikáció: A Danubius szállodalánc 50 éves jubileumi kampányának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hornyák Flóra Viktória (2024) Magyar lifestyle influencerek – hazai tartalomgyártók online motivációi és stratégiái. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Morvai Nóra (2024) Női sportolók médiareprezentációja-különös tekintettel a labdarúgás és az autósport területeire. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pethő Kincső Boglárka (2024) Vonzások és választások: a Coca-Cola és a Pepsi-Cola imázsának felépítése és hatása a fogyasztókra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kertész Ákos (2024) Az agilis transzformáció szerepe a Telekom változásmenedzsmentjében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Zsófia (2024) A Magyar Élelmiszerbank Egyesület társadalmi szerepvállalása más vállalatokkal való együttműködésének tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kertvéllesy Dóra (2024) Menedzsmentkommunikáció B2B és a B2C szinten. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Haász Blanka Lilla (2024) Panaszkezelési stratégiák és megoldások az Aquincum Hotel ügyfélkommunikációjában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Presinska Bianka (2024) A viselkedésalapú marketing ügyfélkapcsolati stratégiái. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Eperjesy Zita (2024) HR VS. PR A humánerőforrás menedzsment kommunikációs kihívásai a közösségi médiatérben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Maros Enikő (2024) Rádió vs. podcast - Auditív médiatartalmak összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kanizsay Boglárka (2023) Bulvár és politikai álhírek befogadási környezete és mechanizmusa a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Rebeka Réka (2023) A COVID-19 járvány hatása a vállalati identitásra a BioTechUSA példáján keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csurka Gábor (2023) Employer branding stratégia kialakításának folyamata egy magyarországi szoftverfejlesztő cégnél. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Orbán Hajnalka (2023) A FoxPost arculat-imázs elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Perusza Eszter (2023) Nők ellen elkövetett szexuális erőszak ábrázolása a médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lengyel Diána (2023) A Porsche Hungaria reputációelemzése a 18-60 éves korosztály körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Vanda (2023) A gyermekek szexuális kizsákmányolása a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tromposch Noémi (2023) Bizalomépítés az egészségügyben. A Heim Pál Gyermekkórház és a Szent Margit Kórház kommunikációmenedzsmentje. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rózsa Róbert (2023) A helyi médianyilvánosság szerkezetváltozása Szolnok város példáján bemutatva. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Láng Barbara Eszter (2022) Az Instagram önképre gyakorolt hatása a Z generáció körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
László Barbara (2022) Az emberközpontú gazdaság mint a társadalmi felelősségvállalás egy formája. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Antónia (2022) Az employer branding alkalmazása egy multinacionális nagyvállalat magyarországi cégcsoportjánál. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jarabik Szonja (2022) Hatékonyságnövelés a belső kommunikáció és az employer branding eszközeivel. A magyarországi Praktiker gyakorlata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Koppándi Bettina (2022) Marketing- és PR-eszközök szelektív alkalmazása az italértékesítés gyakorlatában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ferenczy-Kovács Kitti (2022) A dm Kft. társadalmi felelősségvállalása két kampány tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Klumpp Fanny (2022) Az LMBTQ-diskurzus megjelenése a svájci fiatalok valóságészlelésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Güttler Emma (2022) K, mint kultúra. A dél-koreai kultúripar médiareprezentációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Eszter Judit (2022) Személyes hírnév- és márkaépítés az élsportolók körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Eszter (2022) A közösség hitele. A MagNet Bank társadalmi felelősségvállalása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Halász Gábor (2022) Tradíció vs. innováció. A kormányzati kommunikáció vizsgálata a napirendelmélet tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Laczkó Mária (2021) K&H - Több mint bank. A K&H bank társadalmi felelősségvállalása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Turós József (2021) A Rossmann Magyarország kft. pos marketingkommunikációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tarkó Eszter Liza (2021) A mozi iparági kommunikációja a koronavírus hatására. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bánfi Zoltán Csaba (2021) Fogyatékossággal élő munkavállalók elhelyezkedésének lehetőségei különös tekintettel egy multinacionális vállalat gyakorlatára. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rakonczay Zita Magdolna (2021) Posztmodern társadalmi problémák vállalati reflexiói, a digitális oktatás helyzete. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Megyesi Ferenc (2021) A Veszprémi Főegyházmegye szervezeti kommunikációjának elemző bemutatása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Berszán Fanni (2021) A gazdasági újságírás kihívásai és lehetőségei az online sajtó megjelenésével. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kádár Zsófia (2021) A magyarországi lovassport ágazati kommunikációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gartai Nóra (2021) A professzionális és amatőr fotósok képi megoldásainak összehasonlítása a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nichter Krisztina (2021) A vezető szerepe és hatása egy szervezet társadalmi felelősségvállalásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Angéla (2020) A hajdúszoboszlói médiapiac és médiafogyasztási szokások. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Juhász Zsófia Vanessza (2020) Akarni, küzdeni, játszani - A Vasas Kubala Akadémia szervezeti identitásának és imázsának összefüggései. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szijártó Zsuzsanna Ilona (2020) Parfümreklámok vizuális elemeinek tartalom- és hatásvizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Schmitt Olivér (2020) Tematizáció az új médiában. A 2018-as országgyűlési választások napirend-elemzése az online sajtóban, valamint a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vincze Bence (2020) A helyi és körzeti kereskedelmi rádiók versenystratégiái az újmédia világában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balogh Nikoletta (2020) A protokoll szerepe és működése az OTP Nyrt. vállalati identitásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Veszelka Krisztina (2020) „A térség szolgálatában” - A Móra-Net Televízió közösségi szerepének változása 2000 és 2020 között. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Fruzsina (2020) Az 52. Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszus médiakommunikációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Őri Kinga Virág (2020) Generációk közötti kommunikáció: az újmédia-eszközök használatának sajátosságai a családban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Lívia (2020) Kultúra és pr: A Magyar Állami Operaház közönségkommunikációjának vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tihanyi Stella (2020) A Szerencsejáték Zrt. CSR tevékenysége. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Patakfalvi-Vigh Hunor (2020) Tematikus vlogok utazással kapcsolatos attitűdökre gyakorolt hatása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bóna Samu (2019) Az Instagram Stories mint az énépítés új eszköze. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gergely Melinda (2019) Egy képregénykultúra újjászületése. A Marvel filmvállalat közösségimédia-aktivitásának vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth András (2019) A videóbíró médiareprezentációja és sporttársadalmi elfogadottsága. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Czifrus Réka (2019) A közösségi rádiók szerepe a 2010 után megváltozott médiapiacon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Papp Zsófia (2019) Kiskorúak védelme a televíziós kereskedelmi közleményekben Magyarországon két kereskedelmi csatorna gyakorlata alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bálint Bence (2019) Nemzetközi gyorsétteremek társadalmi felelősségvállalása A Burger King, McDonald's és Kentucky Fried Chicken CSR imázselemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gunda Boglárka Ágnes (2019) A General Electric CSR tevékenységének hatása a vállalat imázsára. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bagi Dóra (2019) A Brooks Brothers arculatának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Novák Előd Attila (2019) Egy alulról szerveződő mozgalom kommunikációs kihívásai. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sebestyén Kitti Erzsébet (2019) A belső PR. szerepe a generációk közötti kommunikációs problémák áthidalásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Marton Zsófia (2019) A Decathlon magyarországi CSR tevékenysége. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Levéli Karolin (2019) Hangok két világ között. A börtönrádió szerepe a fogvatartottak társadalmi reintegrációjában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Miranda Marcia Julianna (2019) Magyar kisvállalati arculati kommunikáció - A Retrock vállalatának identitása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szakács Lilla (2018) Közönség és influencer. A tartalomkészítés új útjai az Újmédiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ifju Edit Blanka (2018) A Samsung termékkommunikációja a közösségi média felületein. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Takács Dóra (2018) Ügyfélszolgálati kommunikáció a webáruház működésében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Harcos Andrea (2018) A márkaépítés érzelmi dimenziói a közösségi médiában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mischl Anna Zsóka (2016) Egy új írásbeliség felé. Az emotikonok használata a 18-35 éves korosztály online kommunikációjában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hegedűs Lilla (2016) A nyereményjáték mint marketingkommunikációs eszköz vállalati alkalmazása a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gara Ágnes (2016) A Budapesti Amerikai Nagykövetség sajtókommunikációs gyakorlata, különös tekintettel a közösségi médiára. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Borbála (2016) Mobil újratöltve. A Samsung kríziskommunikációjának vizsgálata a Galaxy Note 7 válsága kapcsán. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hegedüs Bertalan Kilián (2016) A Noguchi Porter Novelli márka-pr gyakorlatának vizsgálata a PESO-modell alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lusztig Ildikó (2016) Személyközi kommunikáció az öngondoskodási programok értékesítésében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jagos Adrienn (2016) Vizualitás a vendéglátásban - A látvány szerepe a Vintage Garden étterem működésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hegedüs Márton (2016) A magyarországi jezsuita rend online kommunikációja a szervezet identitásának tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Virág-Szivák Adrienn (2016) A Győri Audi ETO Kézilabda Club sajtókommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gyurok Mirjana (2016) A Zsolnay Kulturális Negyed kommunikációja a pécsi városmarketing tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Anita Erzsébet (2016) A közmenedzsment új módja. Az M5 televízió működése a közérték-elmélet tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kamocsai Rita (2016) A portugál és a magyar sportújságírás összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hornyák Fruzsina Dóra (2016) A virtuális és a valós piactér sajátosságai a Nike értékesítési gyakorlatában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Posztobányi Vanda (2016) A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának reprezentációja a középutas online sajtóban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fábián Ádám Zsigmond (2016) A Magyar Katolikus Rádió preevangelizációban betöltött szerepe. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Gábor (2016) A Népszabadság megszűnésének hatása a magyar médiapluralizmusra. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gubódy Kinga (2016) A Magyar Telekom Nyrt. CSR stratégiájának vizsgálata a cég fenntarthatósági jelentései tükrében 2006-2016 között. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Palkovics Lilla (2016) Vállalati értékek az SAP arculati rendszerében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Büki Barbara Mária (2016) A Magyar Nemzeti Galéria múzeumi kommunikációja az oktatás szolgálatában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fülöp Lívia Éva (2016) A dunaföldvári Tóth Cukrászda szervezeti kommunikációja. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hatvani Zsuzsanna (2016) Elidegenedés. Társadalmi eszmecsere a Google tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Halmai Krisztina (2016) A népi kultúra reneszánsza a XXI. századi magyar televízióban, különös tekintettel a Fölszállott a páva című műsorra. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sóhaj Róbert (2015) Gazdasági tematikus rádiózás Magyarországon, különös tekintettel a Trend FM működésére. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Siska Lajos (2015) Beszédkultúra napjaink hazai közszolgálati rádiós hírolvasásában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dobó János (2015) Közönségkapcsolat a mobil világban: mobil alkalmazások használata a PR szolgálatban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Subosits-Morácz Csilla (2015) A Lánchíd Rádió közéleti szerepének alakulása a 2010-es médiatörvény hatálybalépése után. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csabjánszki Sára (2013) A belső kommunikáció működése a Mateco-Hungary Kft.-nél. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Novák Orsolya Rita (2011) Munkáltatói értékkommunikáció vizsgálat a műszaki végzettségű frissdiplomások preferenciái mentén. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gluscevic Mirej (2011) Értékmenedzsment a sportban - A BVSC vállalati kultúrájának elemzése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.