Böngészés, Témavezető szerint
Gyimóthy Dóra (2024) "Hol voltam, mielőtt megszülettem?" - Identitásképzés Boldizsár Ildikó születésmeséiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mosolygó Panni (2024) Már nem Narnia barátja – C. S. Lewis mennyországa. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Vivien (2024) Női identitás, női nézőpontok Tóth Krisztina Pillanatragasztó című kötetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kocsis Anett Anna (2024) A narrátori attitűd női jellege Annie Ernaux autobiográfiájában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Virágos Anna Flóra (2024) A szépségábrázolás Nemes Nagy Ágnes verseiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kuluncsics Réka Katalin (2024) "És ezért van még a nagyapák történeteinek is olyan jellegzetes íze..." A családi narratívák poétikájáról és pedagógiai lehetőségeiről. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hegyi Damján Domokos (2024) A hangvers előadása mint az irodalmi szöveg visszamedializálása Ginsberg Üvöltés-előadásának tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Meiszterics Adrienn Dorina (2023) Oravecz Imre költészetének ökokritikai olvashatósága. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bán Boglárka Honóra (2023) Testdiskurzusok Kiss Tibor Noé Inkognitó című regényében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Füle Sándor (2023) „A bűntudat szökésvonalai” – poszthumán és biopoétika Závada Péter Rekviem Stewe Irwinért versében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bársonyné Kun Veronika (2023) A spekulatív fikció irodalmi műfajairól Hervé Le Tellier: Anomália című regénye kapcsán. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dósa Dorottya (2023) A trauma elbeszélése a 20. század prózájában - Marguerite Duras: Fájdalom. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vida Mónika (2023) ˝Az ember tragédiája˝ a kortárs irodalomban (Závada Pál:Apfelbaum). NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Joó Boglárka Hanna (2023) "Today it's raining in paradise." Hatalmi struktúrák ábrázolása Selyem Zsuzsa Moszkvában esik című művében. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Evelin (2022) Irodalom a börtönökben egykor és ma. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Haramza Kristóf (2022) A pikareszk műfaj jegyei Tersánszky Józsi Jenő: Kakuk Marci-regényeiben. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Baráth Tibor (2021) Kitörési pontok. Az ember Dragomán György Rendszerújra című kötetében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Németh Laura Asztrid (2020) A meseterápia és a pszichoanalízis elméleteinek kapcsolata (Jung, Marie-Louise von Franz). BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csörnök Tamás (2019) A kamasz elbeszélő narratológiai és pedagógiai szempontú vizsgálata J.D. Salinger Zabhegyező című regénye alapján. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bessenyei Csenge (2019) "Az a nagy N betű miről szól?" a hatalom megjelenítése Bodor Ádám írásművészetében. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rakonczay Zita Magdolna (2019) Szvoren Edina novellisztikájának poétikai jegyei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Máté Gabriella Zita (2018) A mítosz és mitizálás alakzatai Szabó Magda regényeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Károly (2016) Márai Sándor: Egy polgár vallomásai - Önéletrajz és regény határán. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Anita (2016) A modern nőalak Szabó Magda regényeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Dorottya (2016) 1956 emlékezete a memoárirodalomban – Az MNL Országos Levéltárába került legújabb ’56-os visszaemlékezések áttekintő elemzése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nikodém Vanda (2016) #Irodalom Irodalom a digitális korban és térben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Emese (2015) Az útitárs elemzés. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bereczkei Barbara Vivien (2015) Mítosz és irodalom Szerb Antal Utas és holdvilág című művében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zima Nikolett (2013) A gyermeki hang szerepe Dragomán György regényeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kéry Anna Lilla (2013) A kortárs magyar történelmi regény tanítási lehetőségei a középiskolában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.