Böngészés, Témavezető szerint
Sztankó Klaudia (2024) New aspects in Recent Screen Representations of the Young Woman: Redefining Female Characters of Classic Literature. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Keller Ilona (2024) The Transformation of Slapstick in the Works of Buster Keaton. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bádi Franciska (2024) A shakespeare-i elemek megjelenése a Disney animációs filmekben a huszadik század utolsó évtizedeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pálházy Henriett (2023) Counterpoints of Violence and Humour in Martin McDonagh's Pillowman. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zakár Brigitta Gabriella (2021) Félelem a valóságtól: Társadalmi problémák és horror Stephen King Ragyogás című regényében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Duleba Lilla (2021) Difficulties in Understanding and Immortalizing Memories: Art Spiegelman's Way of Narrating His Father's Survival Story. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fiskovics Laura (2021) Edward Gordon Craig tündöklő bukásai - és amit elárulnak. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tar Kitti (2020) Cruikshank's visual legacy in 20-21th century screen adaptations of Dickens' Oliver Twist. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zavaros Anna (2018) "Színész: [Félre]" - A közönség bevonása a 21. századi Hamlet-előadásokban Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Major Virginia Laura (2018) Misreading nature the gap between reality and fiction in Jon Krakauer's into the Wild (1996). BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Márton Jennifer (2018) A "gátlástalan bohóc": a Bohóc a kortárs színpadon és az ábrázolási hagyományokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Koncz Ágnes (2018) "Egy kicsit jobban az emberiségről": a bűntudat, elégtelenség és megszállottság vizsgálata Martin McDonagh válogatott munkáiban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mihalik Nóra (2018) Disnes Studios and its audience the path from Snow White's broom to Moana's fleet. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mersics Roland (2018) Is fair...foul?: the issue of gender in Macbeth by William Shakespeare. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Márton (2017) Typical film noir elements and their impact on subsequent filmmaking periods. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bencze Milán János (2016) A Nőiesség Ábrázolás: Japán Manga Amerikai Kulturális Környezetben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zsifcsák Emese (2016) A 21. századi Daniel Ellsberg: Edward Snowden és az amerikai Nemzetbiztonsági Ügynökség kiszivárogtatott dokumentumai The 21st Century Daniel Ellsberg: Edward Snowden and the Leaked National Security Agency Files. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Karácson Luca (2016) A simple favor on blog and vlog: a not so simple difference. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Nikoletta (2016) A nézők érzelmi kapcsolata a Marvel filmes univerzummal fan publikációk tükrében/Viewer engagement with the Marvel cinematic universe in Reflection of fan publications. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csonka Szilvia Krisztina (2016) Depression and mania in Sylvia Plath's The Bell Jar. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fiskovics Laura (2016) “Music and nightfall” – The Nocturnes by Kazuo Ishiguro. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Orcifalvi Gergő (2016) Szuperhősnők most és akkor: elfeledett hátterek és látens szexizmus a képregényekben Superheroines Now and Then: Forgotten Backgrounds and Latent Sexism in Comics. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fehérné Horák Judit (2016) Mélységek és magasságok: egy "mérsékelt és finom formabontó" - Virginia Woolf kritikai fogadtatása Magyarországon 1948 előtt. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Mihály István (2015) The Hungarian Dance House Movement in the U.S. Influencing One’s Identity. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hagyacki Dorottya (2014) Féregből szárnyas szépség: a sárkány metamorfózisa, ahogyan a fiatal felnőtt kultúrafogyasztó érzékelheti/From worm to winged wonder: the metamorphosis of the dragon as it is represented for the contemporary young adult audience. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mányi Krisztián (2013) Regényadaptálás nagyképernyőn: A Ragyogás (1980) szenzációjának nyomában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.