Böngészés, Témavezető szerint
Szopkó Ágnes Lujza (2019) Az életműtanítás dilemmái. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szente Gábor (2019) A mohácsi csata és Szapolyai János megjelenítése a XX. századi gimnáziumi tankönyvekben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vódli-Makovics Erika Anna (2018) A "Határtalanul" program módszertani lehetőségei. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kisparti Lili Lívia (2018) Egy nemzet tanára - Jókai Anna pedagógiai nézetei. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kerpen Gábor (2018) A pedagógusok előmeneteli rendszerének életpályává alakítása. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nikáné Wild Ágnes (2018) Az alsó és felső tagozat közötti átmenet kérdései. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gacsó Adrienn (2018) Az utazó gyógypedagógiai ellátás megítélésének és fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lehotai Magdolna Mária (2018) Esélyteremtés egy hátrányos helyzetű óvodában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pálfi Marianna (2018) Határtalanul! pályázat szervezése, lebonyolítása a pedagógiai értékek és a hazaszeretetre nevelés tükrében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rábel Margit Melánia (2018) Hogyan segítik az olvasástanulást a készségtárgyak. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Elbert Mónika Zsuzsanna (2018) Nevelőtestületi profilkép 3D-s szemüvegen át. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nyírő-Kovács Márta (2018) Komplex instrukciós program a Losiban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Takács Ingrid (2017) Az Arany János Tehetséggondozó Program működésének és sikerességének vizsgálata a győri Révai Miklós Gimnáziumban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Dominika (2016) Az út, utazás motívumának megközelítési lehetőségei a középiskolai irodalomtanításban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kok Zoltán (2016) A nemzettségi lét megélésének lehetőségei a középiskolában - egy mentorpedagógus szemével. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kontra Attiláné Szilágyi Szandra (2016) A középiskolai nyelvtantanítás mindennapi gyakorlata a tantervi szabályozások és az érettségi tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Várnai Beáta (2016) Partnerkapcsolatok - A szülők. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gazsó Ilona (2015) Katekéták mentorálása a Szeged-Csanádi Egyházmegyében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horosz-Takács Orsolya (2015) Mentorprogram bemutatása a Mozgásjavító többcélú intézményben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sándor Mária (2015) Pályakezdők=Pályaelhagyók? Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Elbert Mónika Zsuzsanna (2015) Vezetési stílusok, viselkedéskultúra. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zachár Renáta (2015) A gyakornok-mentor együttműködés lehetőségeinek vizsgálata Szentendre Városi Óvodákban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Gergely Botond (2015) Új osztályfőnök mentorálása a Piarista Gimnáziumban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pásztor Éva (2015) A kritikai gondolkodás fejlesztésének létjogosultsága a magyar középiskolai oktatásban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kuti-Palát Andrea (2015) A mentorálás tapasztalatai az Újbudai József Attila Gimnáziumban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fejes Júlia Róza (2014) Az irodalmi nevelés határterületeinek tanítása: formális és nem formális irodalmi intézmények a századfordulón. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.