Böngészés, Témavezető szerint
Szabó Panna (2024) Az Angol Délutáni Tea a Viktoriánus Korszakban és Hatásai a Viktoriánus Nők Életére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mészáros Lilla (2024) A Rejtett Üzenet: Nem Verbális Kommunikációs Kihívások a 21. Századi Szállodaiparban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kajtár Fanni (2022) EFL tanulók szókincsének fejlesztése nyelvtanulási stratégiák és szókincs tanulási stratégiák segítségével. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kinczel Bettina Dóra (2022) The Effects of Bilingualism on Acquiring English as a Third Language - A kétnyelvűség hatása az angol mint harmadik nyelv elsajátítására. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Farkas Patrik (2022) Hungarian Undergraduate Students’ English Vocabulary Learning Strategies: A Comparative Case Study. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gyetvai Brigitta (2021) Diákok Motiválása az Idegennyelven Történő Olvasásra - Az Extenzív Olvasás lehetőségei. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csuzy Andrea (2020) Improving Adult EFL Learners' Oral Fluency: The Role of Autonomous Vocabulary Learning Strategies. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Németh Lili Veronika (2019) Exploring the Prospects of Role-playing Games in the Secondary EFL classroom. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pogonyi Lili (2019) Nem szándékolt udvariatlanság angol nyelvtanulók szóbeli közléseiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Muszka Ivett Evelin (2018) A DIÁKOK ÉS A TANÁROK VISZONYULÁSA A DIGITÁLIS ESZKÖZÖK HASZNÁLATÁHOZ AZ ÁLTALÁNOS ISKOLAI ANGOL NYELVÓRÁKON ESETTANULMÁNY Students' and teachers' attitudes Toward the use of technology in the primary EFL Classroom: A Case Study. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sábián Tamás (2018) The Role of English as a Second Language in the Process of Teaching and Learning Italian as a Third Language. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Minczér Melinda (2018) Magyar diákok beilleszkedési stratégiái angol anyanyelvű országokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dolinka Noémi (2016) A kultúra tanítása a középiskolai angol nyelvórán. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bende Lilla (2016) Encouraging high school students to become autonomous EFL learners: Exploring the possibilities of Duolingo. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Hédi (2016) Fónia: A repülés nyelvének kialakulása és jellemzői. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gyöngyösi Nóra (2011) Motivation and motivating in upper-elementary EFL classrooms: perceptions of a bilingual school’s EFL students and their teachers. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.