Böngészés, Témavezető szerint

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: Diplomamunka
Találatok száma: 73.

Diplomamunka

Gerlang Vivien (2024) A matematikai és gondolkodási kompetencia fejlesztési lehetőségei a földrajzórákon. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Mátó Áron (2023) Mobil és okos, morálfilozófiai ismeretlenek a(z) (okos)telefonhasználatban. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Fekete Szilvia (2023) "Játszmák nélkül" A játszmák hatása a konfliktusra. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szalai Nikolett Beatrix (2023) Konfliktuskezelés az erőszakmentes kommunikáció eszközeivel az iskolai gyakorlatban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Lázár Alexandra (2023) A mediáció kommunikációja, avagy a mediáció a mindennapokban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Schneider Krisztina Margit (2023) A német nemzetiségi oktatás a Kispesti Deák Ferenc Gimnáziumban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Rajnai Judit Mária (2023) Ukrán menekült/menedékes tanulók a magyar közoktatásban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Atzél Réka (2023) Az integráció helyzete Magyarországon. Sajátos nevelési igényű (SNI-s) és beilleszkedési- tanulási és magatartási nehézséggel küzdő (BTMN-es) tanulók az oktatásban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Dobi Zsuzsanna (2023) Az általános iskolai magyar nyelv és irodalomtanítás a tanárjelöltek tevékenységében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hahn-Kulcsár Éva (2023) Az óvodavezetés elmélete és gyakorlata. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Virrasztó Gyöngyike Tünde (2023) A Grassalkovich Antal Német Nemzetiségi és Kétnyelvű Általános Iskola szerepe a német nemzetiségi identitástudat kialakulásában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Polyák-Pásztor Diána (2023) Pedagógusszakma a tanárjelöltek és gyakornokok diskurzusában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Balog-Gál Tünde (2023) A Tanulás Művészete Program és megvalósulásának tapasztalatai Magyarországon és Norvégiában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Baráz Eszter Bianka (2023) Tehetséggondozás a nyelvtanításban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Farkas Orsolya (2022) A tanári szerepek és a tanulásszervezés módszertanának változásai a digitális oktatás tükrében. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Boldizsárné Hanuska Marianna (2022) Az Együttműködő (erőszakmentes) Kommunikációra épülő mediáció revelációja, a klasszikus közvetítői eljárásban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Zöld Katalin (2022) A digitális oktatás negatív hatásai a zongoraoktatásban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Germuska Veronika Erika (2022) Hitéletre nevelés az Isten(i)élmény módszerrel. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Molnár Éva (2022) Beilleszkedési és magatartási nehézségek az általános iskola alsó tagozatán. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Baráthné Nagy Sarolta (2022) A KÉK módszer alkalmazhatósága a tanulási nehézségekkel küzdők számára a műszaki és természettudományos tárgyak területén. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Horváth-Klász Karola (2022) Mozgásterápiák bemutatása Magyarországon, egy esettanulmány tükrében. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bujdosó Krisztina (2022) Sajátos nevelési igényű kisgyermek integrálása az óvodában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hahn-Kulcsár Éva (2022) Sztenderd és saját intézményi iskolaérettségi mérés összehasonlítása. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Galgóczy Anna Borbála (2022) A Tanuló Szakmai Közösségek (TSZK) diagnosztikus kérdőívének alkalmazási és adaptálási lehetőségei a Budapesti Korai Fejlesztő Központban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Végvári-Köves Melinda (2022) Zene-mozgás-ritmus hatása a kognitív fejlődésre kisgyermekkorban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Weisz-Murányi Eszter (2022) A digitális oktatás kihívásai, mentális hatásai a középiskolás korosztályra. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Németh-Balázs Bianka (2022) A szenzomotoros fejlesztés jelentősége az óvodában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Simonyi-Lengyel Márta (2021) A kommunikácós kultúra és a konfliktuskezelési kompetencia tudatos fejlesztésének szükségszerűsége és lehetőségei az idegen nyelvi oktatásban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Németh Péter (2021) A tehetség mentorálásának bevezetése adott iskolában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Széphegyiné Vasas Mónika (2021) Óvodapedagógus hallgatók az óvodában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Elek Pál (2021) Nevelés és kommunikáció a japán és a magyar kultúrában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Turai Dorottya (2021) A digitális oktatás hatásai a munkakörülményekre és a tanári motivációra. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Alföldi Klaudia (2021) Interkulturális hídépítés Nem magyar anyanyelvű kisiskolások magyar nyelvi kompetenciájának fejlesztése. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szabó Orsolya Edit (2021) Intertextuális narratíva előállítása irodalom órán. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szack Gábor Ferenc (2021) A médiaerőszak hatása a középiskolásokra. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kincsesné Kuthy Etelka (2021) Az oktatás hatékonysága a mérések-értékelések tükrében a Kis-forrás Német Nemzetiségi Általános Iskolában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Méhes Nóra (2021) Konfliktuskezelés a versenysportban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Gellér Eszter (2021) A hat gondolkodó kalap módszerének alkalmazása a mediációban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Imréné Paál Virág (2021) Az érzelmi intelligencia fejlesztése hittanórán. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Gaálné Hartmann Andrea (2021) A Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer alkalmazásának tapasztalatai. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Lakatos Erika (2021) A személyiség változása a mediáció során. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Gölcz Mira (2021) A Budakeszi Német Nemzetiségi Általános Iskola alapítása. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Baráthné Nagy Sarolta (2021) Személyiségfejlesztési módszerek iskolámban. Az iskola, mint multifunkcionális fejlesztőintézmény. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Barta Beáta Magdolna (2020) Az erőszakmentes kommunikáció a tanárrá válásban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bujdosó Krisztina (2020) Iskolaérettség az ONAP, a törvényi szabályozó és a pedagógusok szemszögéből. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kleinhappelné Nagy Edit (2020) Mentorok a köznevelésben - nemzetközi kitekintés. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Zarándné Krafcsik Ildikó Anna (2020) Tanulási környezetek a folyamatos szakmai fejlődésben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Pálfyné Miklós Andrea (2020) Iskolai bántalmazás. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Matkó Rita (2020) Kommunikációs viselkedés és kommunikációs minták a XXI.században. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Nagy Aliz (2020) Asszertív kommunikáció a párkapcsolatban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Vargáné Galgóczi Andrea (2020) A gyógypedagógiai szerepváltozások az integráció folyamatában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Nagy Judit (2020) Együttműködő kommunikáció az óvodában- A gyermeki személyiségfejlődést befolyásoló kommunikációs technikák. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Oláh-Kocsis Mónika (2019) Vezetői felelősség- vezetői lehetőség a pedagógusok mínősitésének eljárásában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Babicz Emma (2019) Szervezetfejlesztés a Budapesti Kolping Katolikus Iskolában a sportolás támogatásáért. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Rácz-Lakatos Lilla Katalin (2018) Meglévő formák és eltérő normák – eltérő formák és meglévő normák. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Deák Júlia (2018) Pedagógus-szülő kommunikáció. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Fekete Nikoletta (2018) Pedagóguskompetenciák. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Váczy-Hübschl István (2018) A helyes kommunikációs technikák alkalmazásának jelentősége az alternatív vitarendezések során. Munkahelyi vitarendezés és konfliktusmegelőzés a KKV szektorban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Sinkó Erika (2018) A tanfelügyeleti ellenőrzési rendszer fejlődése a történelem sodrában és fejlesztési lehetőségei napjainkban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Módli Tamásné (2018) Adatvédelem az óvodában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bleicher Monika (2018) Esélyteremtés, méltányosság, szükségletek - gyakorlati lehetőségek. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szende Ágnes (2018) Pedagóguspályák a magyaroszági iskolákban - avagy mit jelent 2018-ban pedagógusként dolgozni hazánkban? Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Dalmadi Anna (2016) ALTERNATÍV KONFLIKTUSKEZELÉS AZ ISKOLÁBAN - Zsiráfnyelven tanul a baki általános iskola. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kovács Ágnes (2016) Mozgáskorlátozott gyerekek iskolai integrációja. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Vajda Beáta Ibolya (2016) Tranzakcióanalízis a pedagógiai kommunikációban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Onder Ágnes (2015) Merre tovább magyar zeneoktatás? Az alapfokú művészeti nevelés hiányterületeiben rejlő lehetőségek újragondolása. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Vasné Farkas Mariann (2015) Z generációs tanulási környezetek. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Farkas Gabriella (2015) A személyiség fejlődésének fontossága a mediátori hivatásban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Széphegyiné Vasas Mónika (2015) A tanfelügyelet történeti áttekintése. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Halász Henrietta (2013) Az internet adta lehetőségek kihasználása a magyar iskolák körében. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Emszt Fanni (2013) Tanulás és motiváció az iskolában (A tanár aktív befolyása a tanulási motivációt alakító tényezőkre). MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Pap Rebeka (2011) Médiatudatosságra nevelés akciófilmekkel. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hertlikné Páldi Anikó (2011) Óvodások személyiségfejlődése szülő és óvodapedagógus szemmel. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2024. December 25. 09:02:15 CET.