Böngészés, Témavezető szerint
Ősz Lilla (2025) Kisasszonyok: a feminista értékek vizsgálata az 1994-es és 2019-es adaptációkban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Link Panna Lili (2025) Az Arthouse-tól a Mainstream-ig: Az A24 közönségkapcsolatainak és forgalmazási megközelítéseinek tanulmányozása. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lázár Angéla (2025) Az autizmus spektrumzavar megjelenítése a sorozatokban és ennek hatása a fogyatékkal élők megítélésére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Arkhely Mátyás (2025) Időbeniség és karakterábrázolás viszonya az ,,Egyszer volt, hol nem volt" című sorozatban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Zsófia (2025) Színház a médiában 1954-ben és napjainkban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dragán Antónia (2025) A női karakterek társadalmi beágyazódása Miyazaki Hayao filmjeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Juhász Marcell (2024) Filmes inspirációk a Csillagok Háborúja filmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Lili (2024) A női karakterábrázolás változása a chick flick filmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gyáfrás István (2024) Az anya-hiány traumájának kollektivizálása filmnyelvi eszközökkel Xavier Dolan filmjeiben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Anna Boglárka (2024) Az objektivitás problematikája a dokumentumfilmben - Posztstrukturalista filmelmélet és a kritikai realizmus dokumentumfilm-értelmezése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nemes-Barcsák Ágnes Zita (2023) A film, mint valóságteremtő eszköz. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Vanda (2023) A karakterábrázolás vizuális és dramaturgiai szerepe a BoJack Horseman-ben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pászty Zsófia Réka (2023) "A legtöbbet temetéseken nevettem" - A fekete humor megjelenése Anders Thomas Jensen munkásságában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Elbert Tamás (2023) A narratív struktúra és karakterformálás problematikája Japán és Hollywood filmgyártásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Wetzel Dorka (2023) A szereplő tekintete - A negyedik fal lebontásának alkalmazása filmdrámában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csikmáková Katarína Mária (2021) Filmformanyelvi elemek használata a posztmodern színházban, jelesül Robert Wilson The Black Rider: The Casting of the Magic Bullets c. alkotásában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sándor Levente (2020) Kozmikus horror - A horror és a sci-fi műfaji keveredése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kása Bettina (2018) A hangos film megjelenésének kezdeti kudarcai a nemzeti filmgyártásban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ferencz Péter (2018) A kitágult idő, a lassítás esztétikai értelmezései a kognitív filmelméletek tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nádasdi Fanni (2017) A kulturális emlékezet ábrázolása a vizuális kultúrában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Popják Mátyás (2018) Lehet-e mindenkié a film? Avagy a Dogma 95 öröksége. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Czinege Mariann (2016) Eredeti feldolgozások- a befogadó és az esztétikum találkozása a jegypénztáraknál. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Palkó Áron Pál (2020) Film és Vidámpark. A befogadás folyamatának a különbségei a szerzői film és a Marvel filmek között. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Up a level