Böngészés, Témavezető szerint

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 20.

Kéry Janka Dorottya Andrea (2024) Vocabulary Learning Strategies in First vs. Second Foreign Language Learning - An Interview Study. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Molnár Zsófia (2024) Factors Contributing to the Development of Speaking Skills in the Case of Hungarian EFL Teacher Trainees. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tar Lilla Mária (2024) How do They do it? Vocabulary Learning Strategies Used by Hungarian EFL Learners with Autism Spectrum Disorder - An Interview Study. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Chlebda Inez (2024) Primary school student's and teacher's pereceptions about the Helen Doron Methodology: An Interview study in the Hungarian EFL context. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Vadászy Eszter (2023) Foreign language anxiety: reducing foreign language speaking anxiety in the classroom. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szegő Szonja Viktória (2023) The Influence of Video Games on the Acquisition of the English Language. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szénási Nikolett (2022) Az angol mint idegen nyelvet tanuló egyetemi hallgatók idegen nyelvi szorongásának vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Horváth Eszter (2021) Problems and Challenges Faced by EFL Teacher Trainees: A Study of Student Teachers' Perspectives of Teaching Practicum. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Takács Bettina (2019) Dyslexia and Learning English as a Foreign Language EFL teacher trainees’ and teachers’ experiences with dyslexia in the EFL classroom. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kucséber Erika (2019) Learner Autonomy in the Secondary EFL Classroom: Teachers' Beliefs and Practices. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Podlovics Zsófia (2018) Mozgás, gesztus és ritmus: Idegen nyelv tanítás a Waldorf iskolák első három osztályában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szeles Tünde Anikó (2016) Foreign Language Anxiety: Experimenting with the Efficacy of FLA Reducing Strategies. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bartoss Ágnes Gyöngyvér (2016) Az Inlingua módszer Használata Angolul Tanuló Magyar Diákok körében - Esettanulmány-. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Boglár Bernadett (2013) EFL Students’ Attitudes to and Perceptions about the Use of the Mother Tongue in the Classroom A Study of 10th Grade Secondary School Students. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Varga Ádám (2013) Games in the EFL classroom. A look at EFL teacher's views. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Marschalkó Petra (2006) The Rome convention and its impact on Hungarian private international law. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Danicz Linda (2005) Modernisation and transformation of the Rome Convention on the law applicable to contractual obligations into a Community instrument. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Jandrasics Eszter (2005) A nemzetközi adásvételi szerződés létrejötte. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Ványi Dóra (2004) Private International Law in the European Union with special regard to the employment contracts. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tóth Erzsébet (2001) The protection of consumers in respect of distance contracts. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2024. December 25. 09:47:10 CET.