Böngészés, Témavezető szerint
Diplomamunka
Gábor Marianna (2024) Hagyományok őrzése, ápolása és továbbélése a tarjáni óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Takácsné Sági Diána Zsuzsanna (2024) Modern mesék mostohái. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rencz Noémi (2024) A mesélés módszereinek elmélete és gyakorlata az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Valek Anett (2024) Olvasóvá nevelés diafilmek segítségével. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagyné Szileszki Dóra (2024) A mulatozás egyes szokásai az egykori Tardoson. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bodó Alexandra (2023) A mese hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Daróczi Mónika Johanna (2023) A mesék befejezésének lehetőségei - A tragikus végű mesék. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Ernő Dánielné (2022) „Ki minek gondol, az vagyok annak” (W.S.) A drámajáték és a színjátszás lehetőségei a BTM és SNI tanulók fejlesztésében, különös tekintettel a figyelem és aktivitás zavarával küzdő (ADHD) tanulókra. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Marsi Krisztián Jenő (2022) Két 5. osztályos történelemtankönyv összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nádudvary Csongor Tamás (2022) Pannonhalmi diákélet - a bencés öregdiákok visszaemlékezései tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pödör Enikő (2022) A digitális világ gyermekeinek belsőkép alakítását segítő élményszerző mesefoglalkozások. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Bernadett Katalin (2022) Jeles napok és ünnepi szokások fontossága az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hegedűs Lili (2022) A digitális eszközök használata az óvodában és hatásai a gyerekekre. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Eck Balázsné (2021) A drámapedaógia alkalmazásának lehetősége az óvódában a középső és a nagycsoportban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fehér Viktória (2021) A drámapedagógia helyzete az általános iskolákban. A NAT-ok és a kerettantervek 1995-től 2020-ig. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy-Sárkány Bettina (2019) Illusztrációk szerepe a gyerekkönyvekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bognár Viktória Etelka (2019) Társas kapcsolatok az óvodában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vigh-Boda Mária (2019) Népi gyermekjátékok napjainkban -Ölbeli játékoktól az iskoláskorig-. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Benedek Mónika Katalin (2019) A perbáli Mézeskalács Óvoda néphagyományőrző programjának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Mónika Ramóna (2019) A gyermek a technikai eszközök világában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Locskai Bettina (2018) Az óvodások és a kamaszok médiahasználata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Virágos-Kisné Barlangi Mónika (2016) Testvérek a magyar népmesékben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fekete Réka (2016) A népi hagyományőrzés lehetőségei a magyar katolikus óvodákban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kara Réka (2016) Lakodalmi szokások Kesztölcön A 20-21. századi házasodási szokásosk. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vesztergombi Júlia (2016) A nemzeti identitás megalapozása kisgyermekkorban. A Németországban élő magyar családok vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szegner Dóra (2016) A szendehelyi sváb népszokások múltja és jelene. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ujvári Fanni (2016) A társasjáték-használat az elektronikus eszközök világában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Moczkó Annamária (2013) A családi dokumentumok szerepe a történelemtanításban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dejcző Fanni (2013) A csolnoki német nemzetiség helyzete és megítélése a XX. század második felében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vörös Júlia (2013) Román-magyar viszony Ippen az 1940-es események tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.