Böngészés, Témavezető szerint
Kapiller Bernadett Magdolna (2023) A Biblia mint intertextualitás a modernség irodalmában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Mirtill (2023) Herczeg Ferenc életművének kritikai olvasata a 2020-as Nemzeti Alaptanterv mintájára. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Edőcs Johanna (2023) Hogyan tanítsuk Csiky Gergelyt a középiskolában? A Buborékok középiskolai tanításának tapasztalatairól. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bilinszki Dóra (2023) Olvasóvá nevelés az általános iskola 5-6. osztályában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szalayné Nagy Natália (2023) Borbély Szilárd és a halálmotívum. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Major Norbert (2023) Egy ködlovag kísértetei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ternyik Klaudia Kitti (2022) Ady sokszínű Istene - Ady Endre istenhitének formálódása élete során. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Blanka (2022) Az ősz toposz megjelenése Ady Endre és Petőfi Sándor költészetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Alpek Csenge (2022) Déry Tibor: Az óriáscsecsemő. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Árvai Virág (2022) "Sosem lehet biztosat tudni." - A bizonytalan hatás szövegközpontú elemzése E. T. A. Hoffmann, Edgar Allan Poe és Csáth Géza fantasztikus novelláiban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Cserép Dávid (2022) Ady Endre a tankönyvek tükrében. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szalacsi-Rencsik Emília Mária (2022) Vizualitás a tanításban. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Demeter Dávid (2022) Érvek a blended learning típusú oktatási forma alkalmazása mellett általánosan és a magyar nyelv- és irodalom tantárgy tanításában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kohári-Nagy Boglárka Anna (2022) Disztópikus művek értelmezési lehetőségei a projektpedagógia módszerével. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balogh Dávid (2021) Sarkadi Imre és Sánta Ferenc műveinek értelmezése a 21. századi oktatásban. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szücs Eszter Enikő (2021) A kortárs ifjúsági irodalom és lehetőségei az iskolában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bagyánszki Alexa (2021) „Csak én ülök ébren, féligszítt cigarettát érzek a számban a csókod íze helyett és nem jön az álom, az enyhetadó…” – Az álom motívum Radnóti Miklós költészetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Krajcsovics Klaudia (2021) A gyermekség és a bűntudat motívuma József Attila kései költészetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szegedi Ildikó Julianna (2021) A sátán figurájának változása a magyar irodalomban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kaiser Vivien (2019) Gárdonyi Géza lélektani regényeinek háttere – A lélektaniság megjelenése az Ábel és Eszter című mű példáján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Stocker Andrea (2019) Az Agresszióról az irodalomórán Csáth Géza,Kosztolányi Dezső és Móricz Zsigmond novelláinak a tanításán keresztül. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ilenczfalvi-Szász Boglárka Borbála (2019) Játékosítási lehetőségek a középiskolai kötelező olvasmányok feldolgozásának folyamatában. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szalai Ádám (2016) Örkény István: Egyperces novellák és a humor. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Biborka (2016) "Anyámnak nem gyújtottam gyertyát. A fényt nem lehet megvilágítani."-Szabó Magda regénypoétikája. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csányi Levente (2016) Az összehasonlító műelemzés lehetőségei Ottlik Géza Hűség és Hamisjátékosok című novelláinak tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváthné Kocsis Angéla (2016) Lakatos István Dobozvárosa a kortárs magyar ifjúsági irodalom tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Juhász Nóra (2016) Márai Sándor és az úriember fogalma. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Borbély András Zsolt (2016) Dráma a regényben/Németh László: Iszony. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mészáros Johanna (2016) "Én nem idevaló vagyok", Ritoók Emma novellisztikája. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
György Márton (2016) Válság és válasz Kosztolányi Dezső: A szegény kisgyermek panaszai; Esti Kornél. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Duca Renáta (2016) A József Attila-recepció alakulása és az élményszerű oktatás lehetőségei a középiskolában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hegedűs Natália (2015) A bűntudat motívum József Attila kései költészetében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Péter (2015) Egy haditudósító emlékei – Molnár Ferenc az első világháborúban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ádám Csilla (2015) "Dráma...dráma...Hiába. Ez az én mesterségem." Balázs Béla emigráció előtt írt drámái. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szőcs Éva (2015) Variációk egy témára Kosztolányi Dezső novelláiban és regényeiben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gosztonyi Csaba (2015) A Kosztolányi-recepció a nekrológok tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Böröndy Tímea (2013) Radnóti Miklós taníthatósága a holokauszt történelemszemléletén keresztül. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zimmermann Regina (2013) A kert motívum Radnóti Miklós költészetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Volter Teodóra (2011) Az erkölcsileg helyes döntésre való nevelés elméleti lehetőségei a szakgimnáziumi irodalomórákon, avagy (Két lábbal a földön a katedra előtt). NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Schranz Áron Sebestyén (2011) Egy századvégi sikertörténet. Herczeg Ferenc és A Gyurkovics család. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.