Böngészés, Témavezető szerint
Diplomamunka
Túróczy Lili (2025) Digitális barát vagy veszélyes illúzió? A karakter AI jelensége és veszélyei. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Angéla (2025) Tánc mint nonverbális kommunikáció, A hastánc, mint a női önkifejezés eszköze. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Turi Ferenc (2025) A Z generáció döntési algoritmusai az online cikkek olvasásakor. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bakonyi Zoé Vanda (2025) Egy üzenet, két világ: az idősebb és a fiatalabb generáció reklám befogadásának összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gieger Míra (2025) A GLAMOUR 2025 Women of the Year gála kampányának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hegedüs Virág (2025) A Nanushka és a ViktoriaVarga PR-tevékenysége a közösségi média platformokon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Andrásfi Júlia Lilla (2025) Párizs aranya képernyőn: Andrásfi Tibor olimpiai közvetítéseinek vizuális elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gieger Blanka (2025) A Starbucks és a Café Frei kávézóláncok kommunikációs stratégiájának változása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vajda Eszter (2024) Az isaszegi civil szervezetek kommunikációja - összehasonlító elemzés. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sófalvi Zsanett (2024) A budapesti hármas metró felújításának média tartalomelemzése és sajtókapcsolati rendszere. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rancan Claudiu Andrei (2024) A paraszociális kapcsolat, mint PR eszköz Taylor Swift sikertörténetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Schrött Bence Ákos (2024) A sportolói brandépítés vizsgálata Magyarországon, külföldi kitekintéssel. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bauer Boglárka (2024) A 2023-as budapesti atlétikai világbajnokság kommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bucsi Boglárka Edit (2024) Kríziskommunikáció az autóipari vállalatok terén. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Up a level