Motivation and motivating in upper-elementary EFL classrooms: perceptions of a bilingual school’s EFL students and their teachers

Gyöngyösi Nóra (2011) Motivation and motivating in upper-elementary EFL classrooms: perceptions of a bilingual school’s EFL students and their teachers. NEM RÉSZLETEZETT, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

[thumbnail of 501372952.pdf] PDF
501372952.pdf
Hozzáférés joga: Csak regisztrált felhasználók

Megtekintés (1MB)

Intézmény

Pázmány Péter Katolikus Egyetem

Kar

Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Témavezető(k)

Típus
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Belső
Sárdi Csilla
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomamunka (NEM RÉSZLETEZETT)
Felhasználói azonosító szám (ID): Kardos Helga
Feltöltés dátuma: 2024. Feb. 02. 09:30
Utolsó módosítás: 2024. Apr. 30. 09:19
URI: https://diplomamunka.ppke.hu/id/eprint/15556

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet