Atzél Réka (2023) Az integráció helyzete Magyarországon. Sajátos nevelési igényű (SNI-s) és beilleszkedési- tanulási és magatartási nehézséggel küzdő (BTMN-es) tanulók az oktatásban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
PDF
673324724.pdf Hozzáférés joga: Csak regisztrált felhasználók Megtekintés (782kB) |
Intézmény
Pázmány Péter Katolikus Egyetem
Kar
Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Témavezető(k)
Típus
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Belső
Szőke-Milinte Enikő
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Mű típusa: | Diplomamunka (Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés) |
---|---|
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kardos Helga |
Feltöltés dátuma: | 2024. Feb. 02. 09:30 |
Utolsó módosítás: | 2024. Apr. 30. 09:30 |
URI: | https://diplomamunka.ppke.hu/id/eprint/18561 |
Actions (login required)
Tétel nézet |