Tanulói teljesítmény mérésének objektivitása a tanulási eredmény alapú oktatási modellre épülő szakképzésben intézményvezetői nézőpontból.

Kaczur Ilona (2024) Tanulói teljesítmény mérésének objektivitása a tanulási eredmény alapú oktatási modellre épülő szakképzésben intézményvezetői nézőpontból. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

[thumbnail of 703635256.pdf] NEM RÉSZLETEZETT
703635256.pdf
Hozzáférés joga: Csak regisztrált felhasználók

Megtekintés (2MB)

Intézmény

Pázmány Péter Katolikus Egyetem

Kar

Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar

Tanszék

Vitéz János Tanárképző Központ

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

közoktatási vezető és pedagógus-szakvizsga

Témavezető(k)

Típus
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Belső
Kaposi József István
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomamunka (Posztgraduális képzés)
Felhasználói azonosító szám (ID): Névtelen felhasználó repo@ppke.hu
Feltöltés dátuma: 2024. Okt. 21. 15:22
Utolsó módosítás: 2024. Okt. 21. 15:22
URI: https://diplomamunka.ppke.hu/id/eprint/24835

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet