Irodalmi szövegek mint pedagógiai eszközök a francia nyelvórán- a hagyományos megközelítéstől a kreatív írásig

Ecsedi Dóra (2025) Irodalmi szövegek mint pedagógiai eszközök a francia nyelvórán- a hagyományos megközelítéstől a kreatív írásig. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

[thumbnail of 630494232.pdf] NEM RÉSZLETEZETT
630494232.pdf
Hozzáférés joga: Csak regisztrált felhasználók

Megtekintés (3MB)

Intézmény

Pázmány Péter Katolikus Egyetem

Kar

Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar

Tanszék

Filozófiai és Művészettudományi Intézet

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

tanári

Témavezető(k)

Típus
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Belső
Tóth Ágnes
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomamunka (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): Névtelen felhasználó repo@ppke.hu
Feltöltés dátuma: 2025. Már. 21. 15:26
Utolsó módosítás: 2025. Már. 21. 15:26
URI: https://diplomamunka.ppke.hu/id/eprint/26041

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet