A koreai populáris kultúra befolyása Dél-Korea, mint országmárka (nation branding) alakulására, és az erre épülő gazdasági tevékenységek a kelet- és délkelet-ázsiai régióban

Kolárszki Dóra (2025) A koreai populáris kultúra befolyása Dél-Korea, mint országmárka (nation branding) alakulására, és az erre épülő gazdasági tevékenységek a kelet- és délkelet-ázsiai régióban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

[thumbnail of 700685275.pdf] NEM RÉSZLETEZETT
700685275.pdf
Hozzáférés joga: Csak regisztrált felhasználók

Megtekintés (2MB)

Intézmény

Pázmány Péter Katolikus Egyetem

Kar

Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar

Tanszék

Nemzetközi és Politikatudományi Intézet

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kelet-Ázsia tanulmányok

Témavezető(k)

Típus
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Külső
Dr. Klemensits Péter
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomamunka (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): Névtelen felhasználó repo@ppke.hu
Feltöltés dátuma: 2025. Már. 21. 15:26
Utolsó módosítás: 2025. Már. 21. 15:26
URI: https://diplomamunka.ppke.hu/id/eprint/26044

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet