Az inkluzív múzeum szerepe a szociálisan hátrányos helyzetű gyermekek vizuális nevelésében

Szabó Veronika (2025) Az inkluzív múzeum szerepe a szociálisan hátrányos helyzetű gyermekek vizuális nevelésében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

[thumbnail of 867022126.pdf] NEM RÉSZLETEZETT
867022126.pdf
Hozzáférés joga: Csak regisztrált felhasználók

Megtekintés (2MB)

Intézmény

Pázmány Péter Katolikus Egyetem

Kar

Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar

Tanszék

Filozófiai és Művészettudományi Intézet

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

művészettörténet

Témavezető(k)

Típus
Témavezető neve
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Külső
Joó Julianna Margit
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomamunka (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): Névtelen felhasználó repo@ppke.hu
Feltöltés dátuma: 2025. Nov. 18. 17:51
Utolsó módosítás: 2025. Nov. 18. 17:51
URI: https://diplomamunka.ppke.hu/id/eprint/26775

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet