Tételek ahol a tanszék "Klasszikus és Újlatin Nyelvek Intézete" és a mű dátuma 2024
B
Berényi Kinga (2024) A fantasztikum Julio Cortázar három elbeszélésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bodnár Johanna (2024) Gracia Morales: NN12 és Mario Benedetti: “Escrito en Überlingen”: A két műben megjelenő pszichológiai jelenségek összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bucsi Borbála (2024) Kortárs Antonello. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bódi Brigitta (2024) "Férfi a rózsaszín utcasarkon": Borges novellája és az általa inspirált film. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
C
Cziczer Erzsébet Edit (2024) Dr. Radó Antal, un italianista ungherese. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
D
D'elia Magdolna (2024) A pugliai dialektusok. Salentói szövegek elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dukai Veronika (2024) A magány és a megrekedt ember Pirandello Mattia Pascal két élete című regényében/ La solitudine e l'uomo bloccato nel romanzo Il fu Mattia Pascal di Pirandello. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
E
Ecsedi Kinga Viktória (2024) Itáliai művésznők a 16. és 17. században. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
El Haddad Chadia (2024) Elmélet és gyakorlat találkozása: három fantasztikus elbeszélés összehasonlító elemzése David Roas elmélete alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
G
Gyimóthy Rege Jáél (2024) A nagy pénzrablás című sorozat szinkronos és feliratos változatának az összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
H
Horváth Tibor (2024) A békák perspektívájától a darvak látószögéig, avagy hogyan tekinthetünk egyre magasabb nézőpontból magunkra és a világra. Egy egzisztenciális tematikájú online irodalomterápiás csoportfoglalkozás-sorozat megtervezésének, megszervezésének és megvalósításának szakmai tanulságai. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hamvas Borbála (2024) A bizalomvesztéstől az önbizalomig – a bizalomvesztés mint trauma feldolgozása az irodalomterápia módszerével. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hegedüs Judit (2024) Túlélő vagy áldozat? Biblioterápiás lehetőségek megküzdési stratégiák támogatásában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
I
Iklódy Janka (2024) Roma fiatalok identitáskeresésének támogatása a biblioterápia eszközeivel. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
J
Jankovics Veronika (2024) A HAMÁSZ - Az 1988-as alapító okirat elemzése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
K
Kaltenecker Evelin (2024) AZ OLASZ ÉRTELMISÉG REAGÁLÁSA AZ 1956-OS MAGYAR FORRADALOMRA. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Keresztes Kamilla (2024) Biblioterápiás foglalkozássorozat várandós nők párjai számára - az édesapáktól érkező társas támogatás növelése –. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kisjuhász Kinga Regina (2024) Az asztúriai sidra különböző vetületei a spanyol kultúrában, a gasztronómiában, az irodalomban, a nyelvészetben és a hagyományokban napjainkban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Anna (2024) Márai Sándor: "A gyertyák csonkig égnek" című regény két spanyol fordításának az összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Blanka Erzsébet (2024) Chiara Lubich 1961-es látogatása Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Júlia (2024) El papel y la representación de los personajes femeninos en la novela Cien anos de soledad de Gabriel García Márquez. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
M
Molnár Renáta (2024) A gazdasági nyelv jelenléte és jelentősége a spanyol nyelv oktatásában Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Molnárová Alžbeta (2024) Irodalomterápiás lehetőségek a határon túli magyarok identitástudatának erősítésében - Középpontban a felvidéki magyarok nemzeti identitástudatának erősítése. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
N
Neubrandt Nóra (2024) A spanyol rövidítések használata a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
O
Oravecz Angéla (2024) Nakba A katasztrófához vezető út. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
P
Palkovics Beáta (2024) Férfiszerepek a 21. században. Az identitáskeresés támogatásának biblioterápiás lehetőségei. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pál Réka (2024) A kolumbiai kávétermesztés elemzése a fenntarthatóság három pillére alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
R
Romasz Lili (2024) A kozmetikai termékek reklámjainak társadalomra gyakorolt hatása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
S
Szalay Réka (2024) "Enyém a múlt és övék a jelen" Transzgenerációs sebek gyógyítása az irodalomterápia segítségével. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Schell Réka (2024) Tot scultore in pubblico. Amerigo Tot e le relazioni culturali italo-ungheresi dagli anni Quaranta agli anni Ottanta. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szemán Viktória Éva (2024) Szakfordítás olaszról magyar nyelvre. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szilágyi Patrik (2024) Antonio Costa "Il cinema italiano" című könyvének "Il cinema del fascismo" című fejezetének olaszról magyarra fordítása és elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szám Katalin (2024) A klímaszorongás oldása gyerekeknél és fiataloknál a biblioterápia eszközeivel. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
T
Tarnóczi Kamilla (2024) Integráció vagy izoláció - Magyarországon élő muszlimok tapasztalatai a társadalmi integrációval kapcsolatban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Márk (2024) A fotográfia mint a propaganda eszköze a fasiszta Olaszországban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tiricz Prokl Aliz (2024) Biblioterápia örökbefogadásra váróknak. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
U
Ugaros Luca (2024) Nomen est omen- Moliere névválasztása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ungvári Anna Ilona (2024) Il cinema italiano negli anni ottanta e novanta Traduzione e analisi. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
V
Vajda Zsófia Zsuzsanna (2024) Az észak-afrikai országok migrációs politikája. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Boglárka (2024) A biblioterápia felhasználási lehetőségei SNI és BTMN tanulók iskolai fejlesztésében. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Veres Kata Mária (2024) "Hitek mozaikja" a szekuláris Franciaországban: A szekularizmus körüli viták a XX. században. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vincze Márta (2024) Vincze Márta_BTK_Woynarovichné Somogyi Judit,Dr. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Z
Zalka Montenegro Gabriella (2024) A vallenato megjelenése a Száz év magány című Gabriel García Márquez regényében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zugonics Orsolya Dorottya (2024) Az első arab-izraeli háború és annak hatása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.