Tételek ahol a tanszék "Klasszikus és Újlatin Nyelvek Intézete" és a mű dátuma 2024
Diplomamunka
Berényi Kinga (2024) A fantasztikum Julio Cortázar három elbeszélésében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bodnár Johanna (2024) Gracia Morales: NN12 és Mario Benedetti: “Escrito en Überlingen”: A két műben megjelenő pszichológiai jelenségek összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bucsi Borbála (2024) Kortárs Antonello. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bódi Brigitta (2024) "Férfi a rózsaszín utcasarkon": Borges novellája és az általa inspirált film. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Cziczer Erzsébet Edit (2024) Dr. Radó Antal, un italianista ungherese. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
D'elia Magdolna (2024) A pugliai dialektusok. Salentói szövegek elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Tibor (2024) A békák perspektívájától a darvak látószögéig, avagy hogyan tekinthetünk egyre magasabb nézőpontból magunkra és a világra. Egy egzisztenciális tematikájú online irodalomterápiás csoportfoglalkozás-sorozat megtervezésének, megszervezésének és megvalósításának szakmai tanulságai. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szalay Réka (2024) "Enyém a múlt és övék a jelen" Transzgenerációs sebek gyógyítása az irodalomterápia segítségével. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dukai Veronika (2024) A magány és a megrekedt ember Pirandello Mattia Pascal két élete című regényében/ La solitudine e l'uomo bloccato nel romanzo Il fu Mattia Pascal di Pirandello. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ecsedi Kinga Viktória (2024) Itáliai művésznők a 16. és 17. században. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
El Haddad Chadia (2024) Elmélet és gyakorlat találkozása: három fantasztikus elbeszélés összehasonlító elemzése David Roas elmélete alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gyimóthy Rege Jáél (2024) A nagy pénzrablás című sorozat szinkronos és feliratos változatának az összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hamvas Borbála (2024) A bizalomvesztéstől az önbizalomig – a bizalomvesztés mint trauma feldolgozása az irodalomterápia módszerével. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hegedüs Judit (2024) Túlélő vagy áldozat? Biblioterápiás lehetőségek megküzdési stratégiák támogatásában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Iklódy Janka (2024) Roma fiatalok identitáskeresésének támogatása a biblioterápia eszközeivel. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jankovics Veronika (2024) A HAMÁSZ - Az 1988-as alapító okirat elemzése. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kaltenecker Evelin (2024) AZ OLASZ ÉRTELMISÉG REAGÁLÁSA AZ 1956-OS MAGYAR FORRADALOMRA. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Keresztes Kamilla (2024) Biblioterápiás foglalkozássorozat várandós nők párjai számára - az édesapáktól érkező társas támogatás növelése –. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kisjuhász Kinga Regina (2024) Az asztúriai sidra különböző vetületei a spanyol kultúrában, a gasztronómiában, az irodalomban, a nyelvészetben és a hagyományokban napjainkban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Anna (2024) Márai Sándor: "A gyertyák csonkig égnek" című regény két spanyol fordításának az összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Blanka Erzsébet (2024) Chiara Lubich 1961-es látogatása Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Júlia (2024) El papel y la representación de los personajes femeninos en la novela Cien anos de soledad de Gabriel García Márquez. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Molnár Renáta (2024) A gazdasági nyelv jelenléte és jelentősége a spanyol nyelv oktatásában Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Molnárová Alžbeta (2024) Irodalomterápiás lehetőségek a határon túli magyarok identitástudatának erősítésében - Középpontban a felvidéki magyarok nemzeti identitástudatának erősítése. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Neubrandt Nóra (2024) A spanyol rövidítések használata a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Oravecz Angéla (2024) Nakba A katasztrófához vezető út. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Palkovics Beáta (2024) Férfiszerepek a 21. században. Az identitáskeresés támogatásának biblioterápiás lehetőségei. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pál Réka (2024) A kolumbiai kávétermesztés elemzése a fenntarthatóság három pillére alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Romasz Lili (2024) A kozmetikai termékek reklámjainak társadalomra gyakorolt hatása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Schell Réka (2024) Tot scultore in pubblico. Amerigo Tot e le relazioni culturali italo-ungheresi dagli anni Quaranta agli anni Ottanta. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szemán Viktória Éva (2024) Szakfordítás olaszról magyar nyelvre. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szilágyi Patrik (2024) Antonio Costa "Il cinema italiano" című könyvének "Il cinema del fascismo" című fejezetének olaszról magyarra fordítása és elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szám Katalin (2024) A klímaszorongás oldása gyerekeknél és fiataloknál a biblioterápia eszközeivel. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tarnóczi Kamilla (2024) Integráció vagy izoláció - Magyarországon élő muszlimok tapasztalatai a társadalmi integrációval kapcsolatban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Márk (2024) A fotográfia mint a propaganda eszköze a fasiszta Olaszországban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ugaros Luca (2024) Nomen est omen- Moliere névválasztása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ungvári Anna Ilona (2024) Il cinema italiano negli anni ottanta e novanta Traduzione e analisi. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vajda Zsófia Zsuzsanna (2024) Az észak-afrikai országok migrációs politikája. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Boglárka (2024) A biblioterápia felhasználási lehetőségei SNI és BTMN tanulók iskolai fejlesztésében. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Veres Kata Mária (2024) "Hitek mozaikja" a szekuláris Franciaországban: A szekularizmus körüli viták a XX. században. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vincze Márta (2024) Vincze Márta_BTK_Woynarovichné Somogyi Judit,Dr. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zalka Montenegro Gabriella (2024) A vallenato megjelenése a Száz év magány című Gabriel García Márquez regényében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zugonics Orsolya Dorottya (2024) Az első arab-izraeli háború és annak hatása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tiricz Prokl Aliz (2024) Biblioterápia örökbefogadásra váróknak. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.