Tételek ahol a szak "fejlesztő, differenciáló pedagógia területen pedagógus-szakvizsgára felkészítő" és a mű dátuma 2025
Czupi Veronika (2025) Szaktárgyspecifikus digitális tanulástámogatás lehetőségei és vizsgálata általános iskolai diákok bevonásával. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fejesné Kovács Beatrix (2025) Az élőszavas mese szerepe és hatásai az óvodás korosztály nevelésében. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fórisné Sulyán Cecília (2025) Együtt a tanteremben-autista gyerekeket integráló pedagógusok helyzete és lehetőségei. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Gyöngyi (2025) Akusztikus és auditív észlelés prevenciós fejlesztése játékos módszerekkel. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Krausz-Patkó Irén Angelika (2025) Szenzomotoros integrációs zavar az óvodás korú gyermekeknél. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mezősiné Lakatos Ágnes (2025) Beszédértés és beszédészlelés alsó tagozaton. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Németvölgyi Barbara (2025) A természetjárás, szabadban való tevékenykedés szerepe az óvodáskorú gyermekek fejlődésében, fejlesztésében. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Seregély Erika (2025) A helyesírási készség fejlesztése a fonomimika módszer segítségével. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Krisztina Gizella (2025) Hangtani tudatosság fejlesztése óvodáskorú, 6-7 éves gyermekeknél. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Váradiné Gyapay Gabriella (2025) A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermekek képességfejlesztési lehetőségei az agyagművesség tevékenységei által. Esettanulmány. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Windischné Albert Szilvia (2025) Fonomimika az óvodában. Iskolakezdés Biztos beszédhanghallással. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Up a level