Tételek ahol a szak "fejlesztő, differenciáló pedagógia területen pedagógus-szakvizsgára felkészítő" és a mű dátuma 2025
C
Czupi Veronika (2025) Szaktárgyspecifikus digitális tanulástámogatás lehetőségei és vizsgálata általános iskolai diákok bevonásával. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
F
Fejesné Kovács Beatrix (2025) Az élőszavas mese szerepe és hatásai az óvodás korosztály nevelésében. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fórisné Sulyán Cecília (2025) Együtt a tanteremben-autista gyerekeket integráló pedagógusok helyzete és lehetőségei. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
H
Horváth Gyöngyi (2025) Akusztikus és auditív észlelés prevenciós fejlesztése játékos módszerekkel. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
K
Krausz-Patkó Irén Angelika (2025) Szenzomotoros integrációs zavar az óvodás korú gyermekeknél. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
M
Mezősiné Lakatos Ágnes (2025) Beszédértés és beszédészlelés alsó tagozaton. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
N
Németvölgyi Barbara (2025) A természetjárás, szabadban való tevékenykedés szerepe az óvodáskorú gyermekek fejlődésében, fejlesztésében. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
S
Seregély Erika (2025) A helyesírási készség fejlesztése a fonomimika módszer segítségével. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Krisztina Gizella (2025) Hangtani tudatosság fejlesztése óvodáskorú, 6-7 éves gyermekeknél. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
V
Váradiné Gyapay Gabriella (2025) A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő gyermekek képességfejlesztési lehetőségei az agyagművesség tevékenységei által. Esettanulmány. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
W
Windischné Albert Szilvia (2025) Fonomimika az óvodában. Iskolakezdés Biztos beszédhanghallással. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Up a level