Tételek ahol a szak "közoktatási vezető és pedagógus-szakvizsga" és a mű dátuma 2024
B
Balczerné Szekeres Piroska (2024) Az óvodából az iskolába történő átmenet; A gyermekek tagintézmények közötti átmenetének segítése a sikeres iskolakezdés érdekében. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Budaházi Fruzsina (2024) Külföldi tanulók integrációs nehézségei egy általános iskolai osztályfőnök szemével. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
D
Debre Márta (2024) Internetbiztonság a Leányfalui Móricz Zsigmond Általános Iskolában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
G
Galbavi Péter (2024) Sajátos nevelési igényű tanulók a többségi iskolákban. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gyulavics Erzsébet (2024) A 21. SZÁZADI PEDAGÓGUS JÖVŐKÉPESSÉGEK AZ ISKOLÁBAN- EGY PEDAGÓGUS KUTATÁS EREDMÉNYEI. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
J
John Olívia (2024) "A teljesség felé" A művészeti nevelés komplex fejlesztő és nevelő hatásai. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
K
Kaczur Ilona (2024) Tanulói teljesítmény mérésének objektivitása a tanulási eredmény alapú oktatási modellre épülő szakképzésben intézményvezetői nézőpontból. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovácsné Herman Katalin (2024) IKT eszközök használata a vezetői munkában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
N
Németh Balázs Bianka (2024) Különleges bánásmódot igénylő gyermekek az óvodában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
P
Papp Tünde (2024) A Tanítsunk Magyarországért program múltja, jelene és a továbbfejlődés lehetőségei. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pál Zsolt (2024) A teremtett világ fenntarthatósága a kulturális javak gondozásával. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
S
Szabó Zsuzsanna (2024) A magyar érettségi vizsga 2017-es és 2024-es követelményeiben történő változások vizsgálata. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szalma Orsolya Ágnes (2024) Iskolát építünk-Egy Waldorf iskola építése és költözése, ennek szociális hatásai az intézményre. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
T
Tordai Réka (2024) Az óvodások világa, generációs változások. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Trepszker Emese Zsuzsanna (2024) A lemorzsolódás elleni küzdelem egy lehetséges útja. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Krisztina (2024) Elvárások és realitás: a kiemelt figyelmet igénylő gyermekek ellátásának tapasztalatai egy nagyközségi általános iskolában. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
V
Vasné Farkas Mariann (2024) A keresztény értékrend és hitéletre nevelés a katolikus iskolákban a közoktatási vezetők szemszögéből. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.