Tételek ahol a szak "kommunikáció- és médiatudomány" és a mű dátuma 2024
Bajusz Szilvia Judit (2024) A mesterséges intelligencia hatása az újságírásra Adaptációs különbségek férfi és női újságírók között. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Baldóczi Kristóf (2024) Interkulturális vizuális kommunikáció az emberi testen – A tetoválások jelentéstartalma, és annak alakulása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balika Zsanett Karola (2024) Az őrület démoni ragyogása - Stephen King és Stanley Kubrick, a Ragyogás könyv és film karakter ábrázolásának összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Baranyi Lili (2024) A destination branding kutatása az Instagram felületén. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bauer Boglárka (2024) A 2023-as budapesti atlétikai világbajnokság kommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Berényi Lili Nóra (2024) Barbie és a feminizmus. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Billinger Bence József (2024) Kortárs magyar filmek politikai olvasata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bognár Zita (2024) A közösségi médiaplatformok szerepe a politikai perspektíva alakításában és felhasználási lehetőségeinek bemutatása politikai szereplők által. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bucsi Boglárka Edit (2024) Kríziskommunikáció az autóipari vállalatok terén. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bukovics Diána (2024) Motiváció a csapatsportban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Buncsák Boglárka Kincső (2024) Animációs filmek szociálpszichológiai vizsgálata a főszereplő karakterek nemi identitásának tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bánhidi Natália (2024) A nők online médiareprezentációja a nőnapi időszakban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bányász Márton (2024) A média hatása a labdarúgásban történő átigazolásokra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csiffáry Zsófia (2024) A Szent István rádió arculatelemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csorba Lili (2024) A nyilvánosság vizsgálata a #Freebritney jelenség függvényében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dobos Regina (2024) A magyar és olasz divat influenszerek összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lekka Ákos (2024) Helyi rádiók jelentősége a közszolgálatiság szempontjából a kisvárdai Friss FM rádió tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Drágár Dominika (2024) A MAGYAR ÉLSPORTOLÓK ONLINE MÉDIAREPREZENTÁCIÓJA A HŐSKÉPZÉS ÉS A NEMZETI IDENTITÁS SZEMPONTJÁBÓL. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dávid Kincső Csenge (2024) A nők reprezentációja nagyjátékfilmekben a Bechdel-teszt alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Eiles Ulicsák Zsófia Anna (2024) Az otthonszülés keretezése a magyar sajtóban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Eperjesy Zita (2024) HR VS. PR A humánerőforrás menedzsment kommunikációs kihívásai a közösségi médiatérben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Faragó Csilla Judit (2024) James Cameron élete és munkássága-avagy a három legsikeresebb filmjének titka. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fekete Mercédesz Dóra (2024) Az elmosódott valóság: A mesterséges intelligencia, deepfake és fake news jelensége és hatása az egyetemistákra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fekete Virág Fanni (2024) A márkanagykövetek szerepe a közösségi média korában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gacs Tamás (2024) A magyar anime rajongói közösségek online és offline működésének elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Gueth Petra (2024) Élsportolónők várandósságának és szülésének médiakeretezése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Güttler Emma (2024) A Barbie ideológia Egy jelenség generációkon átívelő üzenete. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Halász Ivett (2024) Az Apple-termékek használata a fiatalok (12-18) körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Haász Blanka Lilla (2024) Panaszkezelési stratégiák és megoldások az Aquincum Hotel ügyfélkommunikációjában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Hornyák Flóra Viktória (2024) Magyar lifestyle influencerek – hazai tartalomgyártók online motivációi és stratégiái. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Horváth Eleonóra (2024) A nemi alapú trollkodás és az arra adott válaszok. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Huszti Boglárka Orsolya (2024) A nők öregedése, mint tabu az online női magazinokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Jenei Viktória (2024) Kulturális fesztiválok arculatvizsgálata- A Balaton Sound példáján keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Juhász Marcell (2024) Filmes inspirációk a Csillagok Háborúja filmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Józsa Eszter (2024) Performativitás és családi emlékezet. A Holokauszt reprezentációja kortárs magyar dokumentumfilmekben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kertvéllesy Dóra (2024) Menedzsmentkommunikáció B2B és a B2C szinten. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kertész Tamás (2024) A single-player és multiplayer videójátékok motivációs összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kertész Ákos (2024) Az agilis transzformáció szerepe a Telekom változásmenedzsmentjében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kirchknopf Fanni (2024) Chanel N°5 - A női ideál tekintete. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Melani Zsuzsanna (2024) A médiában szereplő személyek hitelességének a megítélése különböző generációk által, XIXO zéró kóla aszpartám mentes reklámkampányát alapul véve. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kiss Zsófia (2024) A Magyar Élelmiszerbank Egyesület társadalmi szerepvállalása más vállalatokkal való együttműködésének tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Dóra Julianna (2024) A migránsok ábrázolásának alakulása az online sajtóban 2015-2023 között Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kovács Lili (2024) A női karakterábrázolás változása a chick flick filmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kozics Júlia (2024) Az Instagram szerepe a mentális egészségmegőrzésben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kozma Zsófia (2024) Boszorkánytól nagymamáig - A Disney gonoszok kvalitatív tartalomelemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kádas Dorottya (2024) A művészeti NFT-piac kommunikációja. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kürti Emese (2024) Hogyan reprezentálja a kereskedelmi média a párkeresést? BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lendvai Martin (2024) Az angol Premier League közvetítésének alakulása a modern médiakörnyezetben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lévai Anna Kata (2024) Magyar sztereotípiák újragondolása a reklámokban - A magyar országimázs elemek felhasználása a Soproni és a Magyar Telekom kampányaiban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lőrincz Anna (2024) Dr. Karsai Dániel aktív eutanáziáért folytatott küzdelmének diskurzuselemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Magyaros Réka (2024) A Coca-Cola reklámok összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Makranczi Krisztina (2024) A gyermekeknek szóló tartalmakat sugárzó televíziók helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Maros Enikő (2024) Rádió vs. podcast - Auditív médiatartalmak összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Morvai Nóra (2024) Női sportolók médiareprezentációja-különös tekintettel a labdarúgás és az autósport területeire. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mánya Bianka (2024) Mémek használatának vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nyírő Jázmin (2024) Visszaemlékezés és létösszegzés Ingmar Bergman A nap vége és Huszárik Zoltán Szindbád című filmjében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pethő Kincső Boglárka (2024) Vonzások és választások: a Coca-Cola és a Pepsi-Cola imázsának felépítése és hatása a fogyasztókra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Petovári Lilla (2024) Az online anonimitás megnyilvánulása a Facebookon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Presinska Bianka (2024) A viselkedésalapú marketing ügyfélkapcsolati stratégiái. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Rancan Claudiu Andrei (2024) A paraszociális kapcsolat, mint PR eszköz Taylor Swift sikertörténetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Riz Martin (2024) A Jack Daniel's nyári kampányának elemzése interjú és kérdőív segítségével. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Schrött Bence Ákos (2024) A sportolói brandépítés vizsgálata Magyarországon, külföldi kitekintéssel. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Simon Eszter (2024) A hálózati kommunikáció hatása az olvasási szokásokra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Stammer Petra (2024) Az asszertív kommunikáció alkalmazása a középiskolai pedagógiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Susánszki Edina (2024) Kreativitás, mint kompetencia a kommunikációs szakmában egy marketing ügynökség példáján keresztül. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabolcs Bence Botond (2024) Szubkultúrák a digitális színtereken. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szabó Zsófia (2024) Az X és a Z generáció személyközi kommunikációs mintázatai az online térben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szolnoki Dániel (2024) A mesterséges intelligencia a popkultúrában az 1990-es évektől napjainkig. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sófalvi Zsanett (2024) A budapesti hármas metró felújításának média tartalomelemzése és sajtókapcsolati rendszere. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sógor Bianka (2024) A sport influencerek szerepe- és tevékenysége a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tamásfalvi Hanna (2024) A transzcendens jelenlét Pier Paolo Pasolini munkáiban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tiszavölgyi Gréta (2024) Az eSzínház arculata és online kommunikációja a pandémia után. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tímár Csenge (2024) A hírmédiába vetett bizalom változása Magyarországon – 2002-es hírlapok és 2023-as híroldalak stílusjelzéseinek összehasonlítása kvalitatív szempontból. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Nikolett (2024) Játékfüggőség reprezentálása a magyar online sajtóban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vajda Eszter (2024) Az isaszegi civil szervezetek kommunikációja - összehasonlító elemzés. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Valasek Ildikó (2024) A generatív Mesterséges Intelligencia használata a hétköznapi PR kommunikációban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Anna Boglárka (2024) Az objektivitás problematikája a dokumentumfilmben - Posztstrukturalista filmelmélet és a kritikai realizmus dokumentumfilm-értelmezése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Varga Jázmin Viktória (2024) Mesterséges intelligencia használatának vizsgálata az egyetemi hallgatók körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Venczel Frigyes (2024) Fél évszázad turizmuskommunikáció: A Danubius szállodalánc 50 éves jubileumi kampányának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Veres Franciska Ágota (2024) Virtuális Önreflexió és Elégedetlenség: Az Emberi Identitás Megkérdőjelezése a Black Mirror: Nosedive és Hated in the Nation Epizódjai Alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Veres Zsófia (2024) Ambrus Attila énmárkája: A közvélemény árnyékában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Virágh Márk (2024) A magyar podcasthallgatási szokások - A magyarországi Y és Z generációs podcasthallgatók motivációinak fókuszcsoportos vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vizner Barbara (2024) A Magyar Suzuki Zrt. összehasonlító arculatelemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Wolf Anna Éva (2024) Társadalmi deviancia a kortárs játékfilmben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zsoldos Zsófia Katalin (2024) A mentoring jelenség - A Hiflylabs Zrt. mentorrendszerének összefoglaló bemutatása. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lénárt Flóra (2024) Szakszerűen közérthető? A jogi szaknyelv közérthetőségének problémája. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Ötvös Kinga Viktória (2024) A katalán autonómia-törekvés politikai kommunikációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.