Tételek ahol a szak "kommunikáció- és médiatudomány" és a mű dátuma 2024

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | E | F | G | H | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | W | Z | Ö
Találatok száma: 87.

B

Bajusz Szilvia Judit (2024) A mesterséges intelligencia hatása az újságírásra Adaptációs különbségek férfi és női újságírók között. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Baldóczi Kristóf (2024) Interkulturális vizuális kommunikáció az emberi testen – A tetoválások jelentéstartalma, és annak alakulása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Balika Zsanett Karola (2024) Az őrület démoni ragyogása - Stephen King és Stanley Kubrick, a Ragyogás könyv és film karakter ábrázolásának összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Baranyi Lili (2024) A destination branding kutatása az Instagram felületén. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bauer Boglárka (2024) A 2023-as budapesti atlétikai világbajnokság kommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Berényi Lili Nóra (2024) Barbie és a feminizmus. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Billinger Bence József (2024) Kortárs magyar filmek politikai olvasata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bognár Zita (2024) A közösségi médiaplatformok szerepe a politikai perspektíva alakításában és felhasználási lehetőségeinek bemutatása politikai szereplők által. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bucsi Boglárka Edit (2024) Kríziskommunikáció az autóipari vállalatok terén. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bukovics Diána (2024) Motiváció a csapatsportban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Buncsák Boglárka Kincső (2024) Animációs filmek szociálpszichológiai vizsgálata a főszereplő karakterek nemi identitásának tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bánhidi Natália (2024) A nők online médiareprezentációja a nőnapi időszakban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bányász Márton (2024) A média hatása a labdarúgásban történő átigazolásokra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

C

Csiffáry Zsófia (2024) A Szent István rádió arculatelemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Csorba Lili (2024) A nyilvánosság vizsgálata a #Freebritney jelenség függvényében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

D

Dobos Regina (2024) A magyar és olasz divat influenszerek összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Drágár Dominika (2024) A MAGYAR ÉLSPORTOLÓK ONLINE MÉDIAREPREZENTÁCIÓJA A HŐSKÉPZÉS ÉS A NEMZETI IDENTITÁS SZEMPONTJÁBÓL. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Dávid Kincső Csenge (2024) A nők reprezentációja nagyjátékfilmekben a Bechdel-teszt alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

E

Eiles Ulicsák Zsófia Anna (2024) Az otthonszülés keretezése a magyar sajtóban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Eperjesy Zita (2024) HR VS. PR A humánerőforrás menedzsment kommunikációs kihívásai a közösségi médiatérben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

F

Faragó Csilla Judit (2024) James Cameron élete és munkássága-avagy a három legsikeresebb filmjének titka. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Fekete Mercédesz Dóra (2024) Az elmosódott valóság: A mesterséges intelligencia, deepfake és fake news jelensége és hatása az egyetemistákra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Fekete Virág Fanni (2024) A márkanagykövetek szerepe a közösségi média korában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

G

Gacs Tamás (2024) A magyar anime rajongói közösségek online és offline működésének elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Gueth Petra (2024) Élsportolónők várandósságának és szülésének médiakeretezése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Güttler Emma (2024) A Barbie ideológia Egy jelenség generációkon átívelő üzenete. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

H

Halász Ivett (2024) Az Apple-termékek használata a fiatalok (12-18) körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Haász Blanka Lilla (2024) Panaszkezelési stratégiák és megoldások az Aquincum Hotel ügyfélkommunikációjában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hornyák Flóra Viktória (2024) Magyar lifestyle influencerek – hazai tartalomgyártók online motivációi és stratégiái. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Horváth Eleonóra (2024) A nemi alapú trollkodás és az arra adott válaszok. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Huszti Boglárka Orsolya (2024) A nők öregedése, mint tabu az online női magazinokban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

J

Jenei Viktória (2024) Kulturális fesztiválok arculatvizsgálata- A Balaton Sound példáján keresztül. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Juhász Marcell (2024) Filmes inspirációk a Csillagok Háborúja filmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Józsa Eszter (2024) Performativitás és családi emlékezet. A Holokauszt reprezentációja kortárs magyar dokumentumfilmekben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

K

Kertvéllesy Dóra (2024) Menedzsmentkommunikáció B2B és a B2C szinten. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kertész Tamás (2024) A single-player és multiplayer videójátékok motivációs összehasonlítása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kertész Ákos (2024) Az agilis transzformáció szerepe a Telekom változásmenedzsmentjében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kirchknopf Fanni (2024) Chanel N°5 - A női ideál tekintete. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kiss Melani Zsuzsanna (2024) A médiában szereplő személyek hitelességének a megítélése különböző generációk által, XIXO zéró kóla aszpartám mentes reklámkampányát alapul véve. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kiss Zsófia (2024) A Magyar Élelmiszerbank Egyesület társadalmi szerepvállalása más vállalatokkal való együttműködésének tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kovács Dóra Julianna (2024) A migránsok ábrázolásának alakulása az online sajtóban 2015-2023 között Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kovács Lili (2024) A női karakterábrázolás változása a chick flick filmekben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kozics Júlia (2024) Az Instagram szerepe a mentális egészségmegőrzésben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kozma Zsófia (2024) Boszorkánytól nagymamáig - A Disney gonoszok kvalitatív tartalomelemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kádas Dorottya (2024) A művészeti NFT-piac kommunikációja. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kürti Emese (2024) Hogyan reprezentálja a kereskedelmi média a párkeresést? BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

L

Lekka Ákos (2024) Helyi rádiók jelentősége a közszolgálatiság szempontjából a kisvárdai Friss FM rádió tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Lendvai Martin (2024) Az angol Premier League közvetítésének alakulása a modern médiakörnyezetben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Lévai Anna Kata (2024) Magyar sztereotípiák újragondolása a reklámokban - A magyar országimázs elemek felhasználása a Soproni és a Magyar Telekom kampányaiban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Lőrincz Anna (2024) Dr. Karsai Dániel aktív eutanáziáért folytatott küzdelmének diskurzuselemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Lénárt Flóra (2024) Szakszerűen közérthető? A jogi szaknyelv közérthetőségének problémája. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

M

Magyaros Réka (2024) A Coca-Cola reklámok összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Makranczi Krisztina (2024) A gyermekeknek szóló tartalmakat sugárzó televíziók helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Maros Enikő (2024) Rádió vs. podcast - Auditív médiatartalmak összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Morvai Nóra (2024) Női sportolók médiareprezentációja-különös tekintettel a labdarúgás és az autósport területeire. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Mánya Bianka (2024) Mémek használatának vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

N

Nyírő Jázmin (2024) Visszaemlékezés és létösszegzés Ingmar Bergman A nap vége és Huszárik Zoltán Szindbád című filmjében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

P

Pethő Kincső Boglárka (2024) Vonzások és választások: a Coca-Cola és a Pepsi-Cola imázsának felépítése és hatása a fogyasztókra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Petovári Lilla (2024) Az online anonimitás megnyilvánulása a Facebookon. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Presinska Bianka (2024) A viselkedésalapú marketing ügyfélkapcsolati stratégiái. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

R

Rancan Claudiu Andrei (2024) A paraszociális kapcsolat, mint PR eszköz Taylor Swift sikertörténetében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Riz Martin (2024) A Jack Daniel's nyári kampányának elemzése interjú és kérdőív segítségével. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

S

Schrött Bence Ákos (2024) A sportolói brandépítés vizsgálata Magyarországon, külföldi kitekintéssel. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Simon Eszter (2024) A hálózati kommunikáció hatása az olvasási szokásokra. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Stammer Petra (2024) Az asszertív kommunikáció alkalmazása a középiskolai pedagógiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Susánszki Edina (2024) Kreativitás, mint kompetencia a kommunikációs szakmában egy marketing ügynökség példáján keresztül. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szabolcs Bence Botond (2024) Szubkultúrák a digitális színtereken. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szabó Zsófia (2024) Az X és a Z generáció személyközi kommunikációs mintázatai az online térben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Szolnoki Dániel (2024) A mesterséges intelligencia a popkultúrában az 1990-es évektől napjainkig. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Sófalvi Zsanett (2024) A budapesti hármas metró felújításának média tartalomelemzése és sajtókapcsolati rendszere. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Sógor Bianka (2024) A sport influencerek szerepe- és tevékenysége a közösségi médiában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

T

Tamásfalvi Hanna (2024) A transzcendens jelenlét Pier Paolo Pasolini munkáiban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tiszavölgyi Gréta (2024) Az eSzínház arculata és online kommunikációja a pandémia után. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tímár Csenge (2024) A hírmédiába vetett bizalom változása Magyarországon – 2002-es hírlapok és 2023-as híroldalak stílusjelzéseinek összehasonlítása kvalitatív szempontból. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tóth Nikolett (2024) Játékfüggőség reprezentálása a magyar online sajtóban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

V

Vajda Eszter (2024) Az isaszegi civil szervezetek kommunikációja - összehasonlító elemzés. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Valasek Ildikó (2024) A generatív Mesterséges Intelligencia használata a hétköznapi PR kommunikációban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Varga Anna Boglárka (2024) Az objektivitás problematikája a dokumentumfilmben - Posztstrukturalista filmelmélet és a kritikai realizmus dokumentumfilm-értelmezése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Varga Jázmin Viktória (2024) Mesterséges intelligencia használatának vizsgálata az egyetemi hallgatók körében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Venczel Frigyes (2024) Fél évszázad turizmuskommunikáció: A Danubius szállodalánc 50 éves jubileumi kampányának elemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Veres Franciska Ágota (2024) Virtuális Önreflexió és Elégedetlenség: Az Emberi Identitás Megkérdőjelezése a Black Mirror: Nosedive és Hated in the Nation Epizódjai Alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Veres Zsófia (2024) Ambrus Attila énmárkája: A közvélemény árnyékában. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Virágh Márk (2024) A magyar podcasthallgatási szokások - A magyarországi Y és Z generációs podcasthallgatók motivációinak fókuszcsoportos vizsgálata. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Vizner Barbara (2024) A Magyar Suzuki Zrt. összehasonlító arculatelemzése. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

W

Wolf Anna Éva (2024) Társadalmi deviancia a kortárs játékfilmben. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Z

Zsoldos Zsófia Katalin (2024) A mentoring jelenség - A Hiflylabs Zrt. mentorrendszerének összefoglaló bemutatása. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Ö

Ötvös Kinga Viktória (2024) A katalán autonómia-törekvés politikai kommunikációja. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2024. December 23. 15:42:39 CET.