Tételek ahol a szak "osztatlan tanári képzés" és a mű dátuma 2025

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Publikációban használt név | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | F | H | I | J | K | M | N | O | P | S | T | V | Z
Találatok száma: 29.

B

Bazsika Eszter (2025) ICT-Integrated Extensive Reading for Complex Skills Development in Secondary TEFL. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bella Ámon (2025) „Ne felejtkezzél csángó magyarokról!” Mária-tisztelet a moldvai csángó népi vallásosságban. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bereknyei-Lengyel Viktória (2025) A történelemtanítás változó trendjei és a tanulóközpontú pedagógia alkalmazásának tapasztalatai. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

C

Császár Eszter (2025) Az önkifejezés művészete - Komplex program nyilvános beszéd fejlesztéséhez amerikai minta alapján. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

F

Fischer Vivien (2025) Sütő András Advent a Hargitán című drámájában található szimbólumok és motívumok drámás megközelítése. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

H

Hadobás Luca Gizella (2025) Hagyomány és megújulás a hitoktatásban: A misztériumjátékok és az iskoladrámák újraértelmezése iskolai kereteken belül. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hajós Orsolya (2025) Szétszakítva – Az 1951-53-as budapesti kitelepítések jogi háttere és az intézkedések hatása egy családra. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

I

Iszály Boróka (2025) "... bizonyítani tudom álmaim igazságát..." - Álomszerűség és valóságosság határán: a mágikus realizmus megjelenési formáinak vizsgálata és taníthatósága Gion Nándor Virágos Katona című regényén keresztül. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Iszály Bíborka (2025) "Aki ismeri önmagát, a saját sorsát, az megmenti a világot..." - Sors és identitás kérdésének vizsgálata és taníthatósága Tompa Andrea Sokszor nem halunk meg című regényében. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

J

Jákli Orsolya (2025) Ott nyílok, ahol zárul. Az ajtó motívum elemzése, feldolgozási lehetőségei Szabó Magda Az ajtó és Balázs Béla A kékszakállú herceg vára című művek mentén. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

K

Kormos Noémi (2025) Hittan és irodalom összefonódása a magyartanításban: a bűn, a bűnhődés és a bűnbánat motívumainak megközelítései az irodalomórán. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kovács Kristóf Csaba (2025) Drámapedagógiai módszerek a történelemtanításban. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kruzseczky Dóra (2025) Drámapedagógia a történelemtanítás gyakorlatában. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

M

Meyer Gábor Istvánné (2025) Történelmi tévhitek a történelmi gondolkodás szolgálatában az általános iskolában. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Mezei Mónika (2025) Kultúrtörténet a nyelvórán Pyrker János és Giannantonio Moschini levelezése: a kutatás és a didaktika lehetőségei. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Máté András (2025) Skandalum Kisboldogasszony ünnepén - egy 1829-es deáki konfliktus esettanulmánya és taníthatósága. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

N

Nándori Hanna (2025) „Nekem ugyanis emberagyam van.” Kulturális ismeretek mozgósítása a karakterépítés folyamatában. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Németh Márk Benedek (2025) Modern idők. Az artes liberales és a keresztény Európa. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

O

Ocsovai Ramóna Mirabella (2025) „... engedd, hogy csináljam, és megértem” A tankönyvi fejezetek ismeretanyagának összefoglalására és ismétlésére szolgáló magyarórák gamifikációja közösségi társasjáték módszerével. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

P

Papp Katalin (2025) ,,A színház csak ürügy” A KIMI története és pedagógiai tevékenysége. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Petresevics Gergő (2025) A hazai Mária-kegyhelyek újkori kegyesség- és hadtörténeti vonatkozásai. A solymári Mariahilf tisztelete. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

S

Solymosi Tamás (2025) A kezdő tanár nehézségei. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

T

Taller Balázs Bonifác (2025) Kőművesek az osztályteremben - A falba épített feleség balladájának értelmezése kortárs intertextusok, kérdőíves vizsgálat és projektmódszer segítségével. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Toronicza Georgina (2025) "Gyűjteni, mindig gyűjteni." Erdélyi Zsuzsanna néprajzkutató gyűjtőmunkája a levelezésén keresztül. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tóth Boglárka (2025) Mire jó a drámaóra? Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tőkésy Krisztián (2025) A Mária-tisztelet formái és a nemzettudat kapcsolata az újkori Magyarországon. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

V

Varga Jenö Zoltán (2025) Kamaszok szabadidős tevékenységei az offline és online térben a 15-18 éves korosztályban, 2025-ben Magyarországon. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Z

Zolnai Réka (2025) Drámapedagógia és mozgás. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Zoltán Melitta (2025) Színházi nevelés a Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színházban. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2025. November 26. 04:17:02 CET.