Tételek ahol a szak "osztatlan tanári képzés" és a mű dátuma 2025

Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Válasszon: Diplomamunka
Találatok száma: 29.

Diplomamunka

Bazsika Eszter (2025) ICT-Integrated Extensive Reading for Complex Skills Development in Secondary TEFL. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bella Ámon (2025) „Ne felejtkezzél csángó magyarokról!” Mária-tisztelet a moldvai csángó népi vallásosságban. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Bereknyei-Lengyel Viktória (2025) A történelemtanítás változó trendjei és a tanulóközpontú pedagógia alkalmazásának tapasztalatai. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Császár Eszter (2025) Az önkifejezés művészete - Komplex program nyilvános beszéd fejlesztéséhez amerikai minta alapján. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Fischer Vivien (2025) Sütő András Advent a Hargitán című drámájában található szimbólumok és motívumok drámás megközelítése. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hadobás Luca Gizella (2025) Hagyomány és megújulás a hitoktatásban: A misztériumjátékok és az iskoladrámák újraértelmezése iskolai kereteken belül. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Hajós Orsolya (2025) Szétszakítva – Az 1951-53-as budapesti kitelepítések jogi háttere és az intézkedések hatása egy családra. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Iszály Boróka (2025) "... bizonyítani tudom álmaim igazságát..." - Álomszerűség és valóságosság határán: a mágikus realizmus megjelenési formáinak vizsgálata és taníthatósága Gion Nándor Virágos Katona című regényén keresztül. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Iszály Bíborka (2025) "Aki ismeri önmagát, a saját sorsát, az megmenti a világot..." - Sors és identitás kérdésének vizsgálata és taníthatósága Tompa Andrea Sokszor nem halunk meg című regényében. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Jákli Orsolya (2025) Ott nyílok, ahol zárul. Az ajtó motívum elemzése, feldolgozási lehetőségei Szabó Magda Az ajtó és Balázs Béla A kékszakállú herceg vára című művek mentén. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kormos Noémi (2025) Hittan és irodalom összefonódása a magyartanításban: a bűn, a bűnhődés és a bűnbánat motívumainak megközelítései az irodalomórán. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kovács Kristóf Csaba (2025) Drámapedagógiai módszerek a történelemtanításban. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Kruzseczky Dóra (2025) Drámapedagógia a történelemtanítás gyakorlatában. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Meyer Gábor Istvánné (2025) Történelmi tévhitek a történelmi gondolkodás szolgálatában az általános iskolában. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Mezei Mónika (2025) Kultúrtörténet a nyelvórán Pyrker János és Giannantonio Moschini levelezése: a kutatás és a didaktika lehetőségei. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Máté András (2025) Skandalum Kisboldogasszony ünnepén - egy 1829-es deáki konfliktus esettanulmánya és taníthatósága. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Nándori Hanna (2025) „Nekem ugyanis emberagyam van.” Kulturális ismeretek mozgósítása a karakterépítés folyamatában. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Németh Márk Benedek (2025) Modern idők. Az artes liberales és a keresztény Európa. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Ocsovai Ramóna Mirabella (2025) „... engedd, hogy csináljam, és megértem” A tankönyvi fejezetek ismeretanyagának összefoglalására és ismétlésére szolgáló magyarórák gamifikációja közösségi társasjáték módszerével. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Papp Katalin (2025) ,,A színház csak ürügy” A KIMI története és pedagógiai tevékenysége. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Petresevics Gergő (2025) A hazai Mária-kegyhelyek újkori kegyesség- és hadtörténeti vonatkozásai. A solymári Mariahilf tisztelete. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Solymosi Tamás (2025) A kezdő tanár nehézségei. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Taller Balázs Bonifác (2025) Kőművesek az osztályteremben - A falba épített feleség balladájának értelmezése kortárs intertextusok, kérdőíves vizsgálat és projektmódszer segítségével. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Toronicza Georgina (2025) "Gyűjteni, mindig gyűjteni." Erdélyi Zsuzsanna néprajzkutató gyűjtőmunkája a levelezésén keresztül. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tóth Boglárka (2025) Mire jó a drámaóra? Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Tőkésy Krisztián (2025) A Mária-tisztelet formái és a nemzettudat kapcsolata az újkori Magyarországon. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Varga Jenö Zoltán (2025) Kamaszok szabadidős tevékenységei az offline és online térben a 15-18 éves korosztályban, 2025-ben Magyarországon. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Zolnai Réka (2025) Drámapedagógia és mozgás. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Zoltán Melitta (2025) Színházi nevelés a Kolibri Gyermek- és Ifjúsági Színházban. Osztatlan képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

A lista elkészítésének dátuma 2025. November 26. 04:17:02 CET.