Böngészés, Témavezető szerint
Sarkadiné Bencze Éva Anita (2025) Egy 22 hónapos kislány táplálkozási és evészavarának esetfeldolgozása. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vörös Renáta Regina (2025) „Nomen est omen” – A csecsemő sírásának/viselkedésének értelmezése és az anyai percepció hatása az anya-gyerek kapcsolatra. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Domonkos Ágnes (2025) Összetett regulációs probléma alakulása egy év tükrében. Posztgraduális képzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Maus Ilona Petra (2024) Sikeres alkalmazkodás serdülőkorban. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Tóth Domonkos (2023) Mit jelent meghalni? - A halálról való gondolkodás tartalmi rétegeinek feltárása. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Binder Natália (2023) Kötődés és megküzdés aspektusai a járványhelyzet megélésével összefüggésben. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Székely Zsófia (2023) A párkapcsolati féltékenység összefüggése az önértékeléssel, a kötődési stílusokkal és a megcsalással. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Puskás Rita (2023) Esettanulmány: Egy 24 hónapos kislány alvásproblémája. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kövér Anna Mária (2023) Nehéz várandósság utáni váratlan nehézségek - egy indulatkezelési zavarral küzdő kisded esete. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sidó Blanka (2023) Csecsemőkori regulációs problémák és a babasírás anyai észlelése 6-18 hónapos gyermekeknél. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Antónyi Flóra Alexandra (2023) Miért sír a csecsemő? – A babasírás anyai észlelése a nevelési attitűdök és az anyai szeparációs szorongás tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balogh Andrea (2023) Esettanulmány: A kapcsolatról. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bárczy Csenge Boglárka (2023) Esettanulmány: Egy 14 hónapos kisfiú alvásproblémája. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Paulcsikné Léránt Cintia (2023) Traumák – Konzultáció egy 6 hónapos kisfiúval és az édesanyjával. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szakács Beatrix (2023) Esettanulmány: egy 20 hónapos gyermek alvásproblémájáról. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kaufmann Anikó (2023) Esettanulmány: Éjszakai ébredések és szeparációs szorongás együttes megjelenése egy kétéves gyermeknél. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Balogh Hanga (2021) A regulációs problémák szülői megítélése és a szenzoros feldolgozás problémái közötti összefüggések 3-6 hónapos korban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szőczi Eszter Márta (2022) Esettanulmány: Egy gyermekeiben kiteljesedő édesanya. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bajor Márton (2021) A szülőkhöz fűződő érzelmi viszony mintázatai és tartalmai, a Kast-féle szülőkomplexus elmélet alapján. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zemliczki-Tóth Barbara (2022) Esettanulmány: Egy 11 hónapos alvászavaros gyermekről. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kecskés Kitti (2022) Egy komplex regulációs problémával küzdő anya-gyermek pár állami gondozásban. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vass Bálint (2021) Atipikus formájú munkavégzés és annak hatékonysága a kapcsolatok tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Zsiray Júlia (2021) Az anyai szeparációs szorongás a szoptatás, a kialakított napirend és a regulációs problémák szülői megítélésének tükrében. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Sidó Blanka (2021) Csecsemőkori fejlődési sajátosságok összefüggései a regulációs problémákkal. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szalai Gerda Margit (2021) Esettanulmány: Egy 21 hónapos kisfiú alvás problémája. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dudás Áron (2021) Az apa-fiú kapcsolat, mint meghatározó tényező a férfiassághoz való viszony kialakulásában. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bakosné Czellér Andrea Kinga (2021) Korai kapcsolat szabályozási mintázatai: a reguláció anyai oldala a Fapofa Helyzetben, 3-6 hónapos csecsemőknél. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Maczó Tímea (2021) A családi működés, az anyai kompetencia és a korai fejlődési jellemzők összefüggései a regulációs problémákkal. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Bíró Alexandra (2021) A mellből való táplálás vizsgálata a társas támogatottság, a párkapcsolati elégedettség és a szoptatási énhatékonyság tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Mák Veronika Sarolta (2021) A szülők élményvilága a regulációs problémákról a perinatális események tükrében - Kvalitatív elemzés. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Baán Nikolett (2021) Esettanulmány: Egy 10 hónapos kislány alvásproblémája. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szele Anna Szabina (2021) Esettanulmány: Egy 23 hónapos ikerpár alvásproblémája. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Géczi-Bejczi Tímea (2021) "Mondd, kit látsz te bennem?" Egy 14 hónapos kislány esettanulmánya. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Lukasz Rebeka Katalin (2020) A falu, ahol élünk - együtt a szellemekkel. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Fazekas Brigitta (2020) Alvászavarok és egy anya belső szorongásainak kapcsolata. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
László-Sárközi Nóra (2020) Esettanulmány - Egy 20 hónapos kisfiú alvásproblémái. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vápár Balázs (2019) Iskolai bántalmazás kapcsolata a későbbi önértékeléssel, és megküzdési stratégiákkal. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pintér Panna (2019) Kötődés és regulációs viselkedés óvodáskorban – a Madárfészekrajz és a Módosított Still-Face Paradigma eredményei. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Simon Réka Barbara (2019) A csecsemők érzelmi és társas mintázatai a fapofa-paradigmában a regulációs problémák szülői megítélésének tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Pintér Lilla Erzsébet (2019) A szülői és tanári elutasítás, elvárások és kritika kapcsolata a feltételes önbecsüléssel és halogatással. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Schwáb Patricia (2019) A testkép összefüggése a szexuális élettel, a szociális szorongással és a heteroszexuális forgatókönyvvel. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Vértesaljai Valéria (2018) Bullying: Mit is tudunk róla? A bullyingról meglévő általános tudás felmérése és összevetése három különböző korosztályban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Papik Dorka (2018) Az intrinzik és extrinzik aspiráció, anyagias értékrend és kötődés fiatal felnőtteknél. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Nagy Judit (2018) Társfüggők kötődési élményvilága. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Milbich Annamária (2018) A gyermekek társas készségei és a családi táplálkozási szokások kapcsolata. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kazai Flóra (2017) Vallásosság és megküzdési stratégiák összefüggése serdülőkorban. BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Maléth Enikő (2018) Regulációs problémák szülői megítélése és a szeparációs stressz szabályozása óvodáskorban – előzetes eredmények a módosított Still Face Paradigmával. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kispál Anna Liza (2018) A kötődés funkciói az életkori sajátosságok tükrében 7-12 éves gyermekeknél. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Csóti Flóra (2018) A romantikus paraszociális kapcsolatok összefüggése a heteroszexuális forgatókönyvvel, a szerelmi hiedelmekkel és a párkapcsolat élményével. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Farkas Flóra (2020) 18-24 hónapos kisgyermekek érzelmi és társas mintázatai a Játékhelyzet vizsgálatban, a regulációs problémák szülői megítélésének tükrében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Szilágyi Kinga (2020) A parentifikáció és önértékelés közötti protektív tényezők feltárása pszichológia szakos hallgatók körében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Dolinszky Márta (2020) Kötődési jellemzők vizsgálata közép- és időskorban a jóllét összefüggésében. MA/MSc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.
Kocsis Bernadett (2010) Műhelymunka portfólió (Kocsis Bernadett). BA/Bsc, Pázmány Péter Katolikus Egyetem.

Up a level